Udlevering af dansk statsborger
Fra : Kurt Lund

Dato : 22-12-08 19:23

Ser lige i Nyhederne på TV2 at en dansker skal udleveres til retsforfølgelse
i Tyskland for udbredelse af nazistisk propaganda. Han sidder i cellen og
piber over det. Fryd!
I DK kunne forbrydelsen maksimalt udløse 60 dages betinget fængsel, i
Tyskland op til 5 års fængsel. Lad os håbe han får maks.

--
Kurt Lund

Fra : Kim2000

Dato : 22-12-08 19:48

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I DK kunne forbrydelsen maksimalt udløse 60 dages betinget fængsel, i
> Tyskland op til 5 års fængsel. Lad os håbe han får maks.

Hvad er det han har gjort? Det er da fuldt lovligt at være nazist (som det
selvfølgelig bør være i et demokrati)

Fra : DADK

Dato : 22-12-08 19:55

Kim2000 wrote:
> "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Hvad er det han har gjort? Det er da fuldt lovligt at være nazist
> (som det selvfølgelig bør være i et demokrati)

Ja, og har man ikke begrebet dobbelt strafbarhed NETOP indenfor EU-zonen? Og
i øvrigt som normalt begreb?

Nå nej, duh - hvor dum kan man være - man fik jo i 2006 i forbindelse med
pædofili-udleveringer sneget politisk overbevisning ind også, så det faktisk
bliver ulovligt i Danmark, fordi det er ulovligt i de to lande Østrig og
Tyskland.

Godt vi har EU.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 22-12-08 20:09

On Mon, 22 Dec 2008 19:54:56 +0100, DADK wrote:

> [...]
> bliver ulovligt i Danmark, fordi det er ulovligt i de to lande Østrig og

Naaaah, gad vide om Tyskland ikke udøver "en eller anden form for tortur",
så vi kan opbevare den pågældende ubegrænset på "tålt ophold"

--
MVH
Bruno

Fra : DADK

Dato : 22-12-08 20:18

Bruno Christensen wrote:

> Naaaah, gad vide om Tyskland ikke udøver "en eller anden form for
> tortur", så vi kan opbevare den pågældende ubegrænset på "tålt ophold"

Riskoen er der. Indtil flere RAF-fanger døde så vidt jeg husker under
mistænkelige forhold i fængslet. Yes! Der har vi vort halmstrå!

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 21:36

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det han har gjort? Det er da fuldt lovligt at være nazist (som det
> selvfølgelig bør være i et demokrati)

Han har solgt noget musik på CD
Sangtekster er holocaust-minimalistiske - ikke benægtende
Intet kan skabe vold.
Der er ingen vold i de kredse hvor han færdes.
Jøde-kritik er teoretisk og overfladisk
Dommen er latterlig

Hans straf bliver næppe den maximale, selvom landet er af sejrherrerne gjort
hysterisk

Fra : /Peter

Dato : 22-12-08 19:54

> [...]
> I DK kunne forbrydelsen maksimalt udløse 60 dages betinget fængsel, i
> Tyskland op til 5 års fængsel. Lad os håbe han får maks.

Jamen, lad os da følge dit gode rås og udvise alle de andre der kan få
højere straf i udlandet...
afganere, irakere mm.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 22-12-08 19:55

/Peter skrev:

> Jamen, lad os da følge dit gode rås og udvise alle de andre der kan få højere
> straf i udlandet...
> afganere, irakere mm.

Lyder som en glimrende ide.

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"I modsætning til Danmark og dets politi, var DDR en mønsterstat."

Fra : /Peter

Dato : 22-12-08 20:07

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder som en glimrende ide.

Det gælder selvfølgelig også dem er kan risikere dødsstraf.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 22-12-08 20:10

/Peter skrev den 22-12-2008:

> Det gælder selvfølgelig også dem er kan risikere dødsstraf.

Ja selvfølgelig, kan de ikke opfører sig ordentligt så ud af vagten.

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-08 20:16

/Peter wrote:

> Jamen, lad os da følge dit gode rås og udvise alle de andre der kan få
> højere straf i udlandet...
> afganere, irakere mm.

Folkedanskere som arbejder på slagteri, og er skyld i at dyr slagtes, som
bliver til dine bøffer.

--
/ Thomas

Fra : @

Dato : 22-12-08 20:32

On Mon, 22 Dec 2008 19:23:25 +0100, "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote:

>Ser lige i Nyhederne på TV2 at en dansker skal udleveres til retsforfølgelse
>i Tyskland for udbredelse af nazistisk propaganda. Han sidder i cellen og
>piber over det. Fryd!

så ikke udsendelsen

HVOR havde personen udbredt propaganda??

>I DK kunne forbrydelsen maksimalt udløse 60 dages betinget fængsel, i
>Tyskland op til 5 års fængsel. Lad os håbe han får maks.

hvorfor?

går du i ramme alvor ind for censur?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Lyrik

Dato : 22-12-08 20:51

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> I DK kunne forbrydelsen maksimalt udløse 60 dages betinget fængsel, i
> Tyskland op til 5 års fængsel. Lad os håbe han får maks.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er hårrejsende at danske statsborgere ikke kommer for retten i Danmark,
men sendes til tyske retssale! Hans "forbrydelse" består i at han har
udgivet CD-er med nazimusik. Det er ikke ulovligt i DK, men i Tyskland kan
han få 5 års fængsel!

For at bøde på den dårlige danske samvittighed udtaler danskerne at han
kunne måske få 40 dages betinget eller lignende!

Ifølge grundloven skal danskere for danske domstole. Men vi har en
terrordjævel der hedder EU, som ledes af en mafia af selvbestaltede ledere.
Ledere som landene kæmper forgæves imod!
De har vedtaget at man kan blive udleveret til et andet EU lands domstole
selv om man ifølge sit eget lands love og regler ikke har overtrådt loven!
Det vil sige at man forpligter borgerne på ikke alene Karnows Lovsamling,
men på samtlige landes love i hele EU!

Det er dog helt utroligt efterhånden. Hvad blev der af respekten for
nationalstaterne og nærhedsprincippet?
EU er et monster vi skal ud af! Østforbrydere røver dagligt danske hjem!
Terrorister kan ikke udvises! Udviste opholder sig i Danmark eller rejser
tilbage via "et andet Schengenland"

Næh som en garvet engelsk politiker sagde:"Hvis man vil regere hen over
demokratiet skal man bare gøre dem bange! Når de er bange stemmer de for
alle stramninger og begrænsninger af demokratiet!"
Her i Danmark er folk gjort bange! Musserne kommer-stem på EU-Bøv !

God Jul fra Jens

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 22-12-08 21:06

Kurt Lund skrev:
> [...]
> I DK kunne forbrydelsen maksimalt udløse 60 dages betinget fængsel, i
> Tyskland op til 5 års fængsel. Lad os håbe han får maks.

Besynderligt at vi udleverer en dansk statsborger til Tyskland for at
sprede nazi-propaganda, men at tyskerne ikke vil udlevere en erklæret
nazist, mistænkt for mord, til Danmark.

Fra : Kim2000

Dato : 22-12-08 21:21

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> Besynderligt at vi udleverer en dansk statsborger til Tyskland for at
> sprede nazi-propaganda, men at tyskerne ikke vil udlevere en erklæret
> nazist, mistænkt for mord, til Danmark.

Specielt når det er tilladt i Danmark, så hvad fan rager det tyskerne, hvad
han har udgivet?

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 21:38

> "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> Specielt når det er tilladt i Danmark, så hvad fan rager det tyskerne,
> hvad han har udgivet?
Når der er udleveringsaftale er der særllig meget JURISTERI i dommene

Fra : Lyrik

Dato : 22-12-08 21:36

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Specielt når det er tilladt i Danmark, så hvad fan rager det tyskerne,
> hvad han har udgivet?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jamen vores EU-begejstrede politikere har med begejstring underskrevet en
kontrakt på at udleve danskere til udenlandske domstole!
Og Danmark har som den første prøvet at få en tysker udleveret som frank
beskriver. Men tyskerne nægtede!

Det er helt i Danmarks ånd. Danmark vil øve justits i hele verden. Straffe
sexforbrydelser helt ude i Thailand! Og Danmark så helst at de kunne operere
i alle lande i hele verden! Danmark kan slet ikke forstå hvis der er et
land hvor danske love og regler ikke gælder!
Så Danmark har impati for Tyskland og kan rigtig godt forstå at tyskerne har
det på samme måde!
Danmark tænker:"Hvis vi nu giver dem en af vores borgere som vi ikke kan
lide, så kan vi måske også en dag få en tysker!!? Og så er det gode
samarbejde igang! Når de andre lande i EU så ser hvordan vi udleverer vores
statsborgere, så kommer der hul på bylden! Snart vil vi have et "Paradis"
Hvor vi kan bytte statsborgere ligesom man bytter frimærker!
Modstanden mod EU vil forstumme! EU vil være overalt. Den vil være en
EU-anklager i hver eneste hus og lejlighed hos enhver dansker!" Al modstand
bliver farlig! Vil du måske udleveres for at kalde Baroso en "Sørøver?"

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 21:51

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor vi kan bytte statsborgere ligesom man bytter frimærker!

Politichefen bag udlevering af musik-nazier til Tyskland (Arne Stevns) har i
TV ønsket at få Søren Kam fra Tyskland til DK i bytte
Så du rammmer plet

Fra : Lyrik

Dato : 22-12-08 22:25

> [...]
> EU-anklager i hver eneste hus og lejlighed hos enhver dansker!" Al
> modstand bliver farlig! Vil du måske udleveres for at kalde Baroso en
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det bliver bedre endnu! For hvis man har overtrådt loven ved at sige noget
grimt på nettet for eksempel, så vil måske Belgien, Frankrig, Tyskland og
Rumænien have en udleveret til straf!
Nu kan anklageren så se hvor den højeste straf er og så udlevere til lige
netop det land! Er det ikke smart!?

Måske kan man udleveres på skift og få straf i flere forskelige lande? Nej!"
For man kan ikke straffes flere gange for samme forbrydelse!"

Jamen det er jo det geniale! For teknisk set er det slet ikke samme
forbrydelse! Det kan være at hver især kan kræve straf for en delmængde af
forbrydelsen?
Den del af forbrydelsen som er overtrådt i Tyskland, en anden del som er
overtrådt i Spanien o.s.v. Og hvis man mener det er den samme et af stederne
så kører man en laaaang retssag som skal afklare problemet!

Velkommen til den nye ret! EU-retten!

Ud af EU-nu! Ophør af retsaftaler om udlevering af danske borgere! Danske
borgere skal dømmes i Danmark! Og frifindes i Danmark!

MvH
Jens

Fra : @

Dato : 22-12-08 23:29

On Mon, 22 Dec 2008 21:36:29 +0100, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
>Jamen vores EU-begejstrede politikere har med begejstring underskrevet en
>kontrakt på at udleve danskere til udenlandske domstole!

husk at takke EU-tilhængerne for dette

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Lyrik

Dato : 23-12-08 18:42

Den 22.12.2008 kl. 21:50 skrev Bo Warming <bwng@bwng.dk>:

> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> Politichefen bag udlevering af musik-nazier til Tyskland (Arne Stevns)
> har i TV ønsket at få Søren Kam fra Tyskland til DK i bytte
> Så du rammmer plet
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Glædelig Jul B

Jens

Fra : Egon Stich

Dato : 26-12-08 15:09

> [...]
> I DK kunne forbrydelsen maksimalt udløse 60 dages betinget fængsel, i
> Tyskland op til 5 års fængsel. Lad os håbe han får maks.

Du mener altså, at danskere skal kunne dømmes for forbrydelser, der består i
overtrædelse af andre landes lovgivning?

Du har glemt at tænke dig om..!!

Egon

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-08 23:53

"Egon Stich" <ukendt@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener altså, at danskere skal kunne dømmes for forbrydelser, der består
> i overtrædelse af andre landes lovgivning?
>
> Du har glemt at tænke dig om..!!

Det er en censur-dom

Tyskerne er gået tilbage til deres Goebbels-fortid ved at straffe ufarlig
brug af ytringsfrihed - her vedr politiske sange

Sangenes indhold er sagen uvedkommende