Martin Larsens medskyld i cyklist-forfølge~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 13:02

Martin Larsens medskyld i cyklist-forfølgelse!
Politiken 22.12.08 overskrifter mildt om "Chikane", når vestjyske
biltyve,måske muslimer , jagter cyklister og vælter dem bl.a. ved pludselig
at åbne bildøren. Bagefter stikker de hovedet ud af bilen og griner af dem,
Nogle er pågrebet. To af dem kom hjem fra deres anbringelssessted og skulle
holde juleferie og stjal fredag aften bil og væltede avisbud og andre
forbipasserende og kørte galt og brød ind i hus og stjal en anden bil.

http://politiken.dk/indland/article617538.ece

Det INTERESSANTE ved denne epokegørende nyhed om øget kriminalitet mod
danskere, er, at eneste værn mod sådant er *roadpricing-radiosendere*
i ALLE biler og øjeblikkelig alarm til nærmeste politistation, når en sender
inaktiveres eller registreringen peger mod sådan chikane. Assistenter bør
sidde i deres hjem og overvåge en stribe skærme for forskellige biler og
straks konttakte vagthavende. når farlig kørsel ses. Computere kan overvåge
meget.
Vi kan ikke få overvågning nok, og det er en skamplet på Martin Larsens
debatrørkarriere at han kun vedr roadpricing bekymrer sig om, at det bestemt
ikke bliver omkostningsneutralt for bilistterne når den ny beskatning
kommer.
Andre på dk.politik kan man måske ikke tiltænke intelligens nok til at se,
at roadpricing er eneste værn mod sådan vækst-kriminalitet, men Martin
Larsen tror jeg fatter, at det er hastesag at forbedre politiets
overvågning. Eller gen og nær læs

http://politiken.dk/indland/article617538.ece

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-12-08 13:44

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det INTERESSANTE ved denne epokegørende nyhed om øget kriminalitet mod
> danskere, er, at eneste værn mod sådant er *roadpricing-radiosendere*

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha...

Det første muhammedaneren gør ved sin stjålne bil er at stikke sin dolk
gennem GPS'en.

MIT system med video i alle trafikknudepunkter kan de IKKE undslippe.
Kombineret med miner i asfalten kan kriminalbetjenten der kobles ind straks
abnorm adfærd automatisk er registreret alt efter situationens alvor vælge
at sprænge hul i asfalten eller sprænge bil med indhold ad h til.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 17:17

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> straks abnorm adfærd automatisk er registreret alt efter situationens
> alvor vælge at sprænge hul i asfalten eller sprænge bil med indhold ad h

Vi har ikke dødsstraf og sprænger ikke biler

Men alle biler kan gå i stå hvis man fjerner radiosenderen

Vi må sciencefiction tænke i retning af konventionerne

Hvis bilejer søger at fjerne radiosender så går en alarm og man ved hvor den
sidst afgav radioudsending og kan finde bilisten og give ham lang
isolationsfængsling uden telefonadgang

Se hvor klogt adklagemyndighedenn fik mmedhold mod de autonome idag - der er
håb

Fogh-Pia-Rønn styrer og snart får vi kollektiv straf mod muslimer

Så skal RoadPrice radiosenderne bruges som nævnt til at stoppe vore egne
dødsbilister og hjemmerøvere mm

Biltyve der jagtede bilister kan vi let fange med sådan elektronik

Hvad skal vi så gøre ved dem? Lænke dem på Rådhuspladsen og lade folk betale
for at give dem stød med en tazer og stille demm spørgsmål ind mellem
støddene ?

Staten skal tjenne penge på sådant og du kan - som i Simpson program 3 give
stød på afsttand
Og fra dit hjemm og se på skærmmen hvordan det gør nas.
Har han fået X Watt mange gange så går vi op på 1,05 X Watr for folk vænner
sig til tazerpinsler
Ofrene skal have lov gratis at hævne sig pr tazer

Opbygning af tolerance mht peberspray er dårligt undersøgt - biltyve kan
være forsøgskaniner på undersøgelser der også kan ske med video op nettet og
du køber ret til at udløse et pift gas i den dømtes celle

Audi s forskere i Karlsruhe har bilistrobot parat og den kan blive bedre
hvis dimmser i affalten så forklar dit system letforståeligt - uden miner
men med lempeligere "retledning".

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-12-08 05:23

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Vi har ikke dødsstraf og sprænger ikke biler

Vi har lov til at forestille os at myndighederne har ideelle betingelser til
muslimbekæmpelse. Symmetrisk krigsførelse!

Vi skal IKKE lade os narre af de røde menneskerets juraprofessorers
psykologiske krig om asymmetrisk krig. De røde er muhammedansk 5te-kolonne.

Bin Laden siger at muhammedanerne elsker døden - lad os derfor dømme dem
efter deres egen strafferammer - det ville være sand humanisme.

> Men alle biler kan gå i stå hvis man fjerner radiosenderen
>
> Vi må sciencefiction tænke i retning af konventionerne

Så brug sømtæppe der skydes ud hvis tnt er for meget.

> Hvis bilejer søger at fjerne radiosender så går en alarm og man ved hvor
> den sidst afgav radioudsending og kan finde bilisten og give ham lang
> isolationsfængsling uden telefonadgang

Han er forlængst over alle bjerge.

> Biltyve der jagtede bilister kan vi let fange med sådan elektronik

Nej desværre virker det ikke så nemt

> Hvad skal vi så gøre ved dem? Lænke dem på Rådhuspladsen og lade folk
> betale for at give dem stød med en tazer og stille demm spørgsmål ind
> mellem støddene ?

Her kan vi nemt blive enige.
Alle kriminelle på nettet med forbryderprofil. - Den præventive virknig
ville være enorm, og folket får krav på at vide hvem der er farlige opfyldt.
Man kunne lave robinson tv med kriminelle der trygler om at blive taget af
nettet og seerne kunne "benåde" den bedste hver søndag og 10 på dronningens
fødselsdag.
Mulighederne er legio...

> [...]
> hvis dimmser i affalten så forklar dit system letforståeligt - uden miner

Glimrende ideer. Psykologer kunne få mængder af forsøgsdata og man kunne
endelig få seriøse undersøgelser af hvad der virker samtidig med at folkets
retfærdighedssans tilfredsstilles.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-12-08 18:25

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

Det er for farligt for uskyldige med eksplosioner på vejbanen

> Vi har lov til at forestille os at myndighederne har ideelle betingelser
> til muslimbekæmpelse. Symmetrisk krigsførelse!

Øje for øje gør verden blind - vi skal vælge nødværge og overvågning

> Vi skal IKKE lade os narre af de røde menneskerets juraprofessorers
> psykologiske krig om asymmetrisk krig. De røde er muhammedansk
> 5te-kolonne.
ENIG
> Bin Laden siger at muhammedanerne elsker døden - lad os derfor dømme dem
> efter deres egen strafferammer - det ville være sand humanisme.

Imamer praler af nogle få helligkrigeres dødsforagt

> Så brug sømtæppe der skydes ud hvis tnt er for meget.
De går i styhkker og kan ikke være alle de steder er er brug for dem.
Bilen skal stoppe eller kunne spores og isolationsfængsling skal bruges mod
fangne muslimer og autonome

> Han er forlængst over alle bjerge.

Men let at spore pr elektronik

> Nej desværre virker det ikke så nemt

Det er ret let, som jeg har forklaret
Inaktiveres elektronikken kan bilen ikke køre

> Her kan vi nemt blive enige.

Men desværre er konventioner i vejen
Godt at ny dom mod ungdomshus indførte kollektiv straf

> [...]
> Man kunne lave robinson tv med kriminelle der trygler om at blive taget af
> nettet og seerne kunne "benåde" den bedste hver søndag og 10 på

Vi skal vælge saglige muligheder der ikke er for barbariske og primitive

> Glimrende ideer. Psykologer kunne få mængder af forsøgsdata og man kunne
> endelig få seriøse undersøgelser af hvad der virker samtidig med at
> folkets retfærdighedssans tilfredsstilles.

Men vi behøver at roadpriceradiosendere bruges til overvågning og idag i JP
lover Venstre at det ikke sker - øv

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-12-08 06:30

> Vi skal vælge saglige muligheder der ikke er for barbariske og primitive

"Vi skal vælge saglige muligheder der ikke er for barbariske og primitive"

Jeg tror at du har totalt disconnected venstre/højre hjernehalvdel. Har du
fået lobotomi?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-08 13:19

> [...]
>
> Jeg tror at du har totalt disconnected venstre/højre hjernehalvdel. Har du

Al psykiatri med bivirkninger er mere skadelig end gavnlig.
For at "udbedre et hul i min almendannelse har jeg engang spist ½
nozinon-tablet - det er stærkt neuroleptika.
Jeg var groggy et døgn og vil aldrig igen røre psykofarmaka. Men jeg fik en
indsigt som få læger har, om det helvede som medicinering kan være. Men
varig skade sker ikke og slet ikke af ½ dagsdosis.
Operationer er jeg endnu mere skeptisk overfor, omend een jeg fik mod brok
vistnok var uskadelig og måske gavnlig
Man må være meget selvhadende hvis man frivilligt lader nogen pille ved sin
hjerne, og det sker vist især under tvang,
Fordi så mange har kaldt mine og glistrups synspunkter psykoseagtige har jeg
talt med talrige psykiatere og har fået forsikringer om at jeg aldrig kunne
rammes af tvang. Senest af Preben Brandt - der som du siger er en
socialdemokrat , men klogere end de fleste psykiatere

Vedr at jeg tilråder ikke-barbariske og ikke-primitive tiltag mod muslimerne
i visse sammenhænge er i høj grad af taktiske grunde, da vi lever i
konventions-Danmark
Glistrup tilstræbte et Gandhi-image - øje for øje gør verden bliind. Bekæmp
synd, ejer synder.
Det er godt hvis ikke man vil sætttes i bås som nazi af medierne. Og det er
kloge synspunkter.

Et forkælet samfund gør os alle fulde af selvmodsigelser. Arthur Koestler
har vist ret i at vi ikke kunne tænke civiliseret hvis ikke vi alle var
sindsyge.(og aldrrig kan se egne selvmodsigelser/sygdomme)
Særlig fremmedgjorte subkulturer skaber særlig farlige psykoser og
yderligere læsning om MarieAntoinettte, Chr7 og især britisk hof under WW1
gør det indlysende for mig at kongehof har været spydspids for systemmets
udvikling af ny typer sindsyge.
Marie Antoinette blev tværtimod modnet af de udfordringer af jævnt stigende
sværhedsgrad som hun mødte, og den megen litteratur om fysisk kærlighed til
grev Axel Fersen er overfladisk og naragtig. - helt som
gaskammerhisttorieskrivning.

Vedr udvisning af muslimmer går jeg ind for primitiv, grov kollektiv straf -
men vold er usmart, selvom det er et sprog de forstår.

Iøvrigt er al hjerneforskning om højre og venstre hjernehalvde ikke
verificerbar og er unyttig vedr forståelse af vor adfærd. Modellerne skaber
metaforer og fremmedord men al hjernefysiologi er uden terapeutisk eller
anden praktisk værdi

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-12-08 07:36

> [...]
> en indsigt som få læger har, om det helvede som medicinering kan være. Men
> varig skade sker ikke og slet ikke af ½ dagsdosis.

Nozinan - rimer på marcipan
Sideeffekt akathisia - uro.

> Operationer er jeg endnu mere skeptisk overfor, omend een jeg fik mod brok

Og du har måske nok ikke fået calossotomi uden at vide det.
Split-brain symptomer kan du selv checke med lidt snildhed.

> [...]
> sin hjerne, og det sker vist især under tvang,
> Fordi så mange har kaldt mine og glistrups synspunkter psykoseagtige har

Det er konformistens knærefleks til selvbeskyttelse.

> [...]
> Bekæmp synd, ejer synder.
> Det er godt hvis ikke man vil sætttes i bås som nazi af medierne. Og det

Jeg tror at hver situation kræver sine metoder.
Hvis vi står med akut muslimterror må vi håbe at skarpskytterne kan handle
prompte og selvstændigt.

> [...]
> Særlig fremmedgjorte subkulturer skaber særlig farlige psykoser og
> yderligere læsning om MarieAntoinettte, Chr7 og især britisk hof under WW1

Der er ny bog om Chr 7 - se Weekendavisen.

> Vedr udvisning af muslimmer går jeg ind for primitiv, grov kollektiv
> straf - men vold er usmart, selvom det er et sprog de forstår.

Kriminelle bør på nettet med profil - Datatilsynet er stort set overflødigt
IMHO.

> Iøvrigt er al hjerneforskning om højre og venstre hjernehalvde ikke
> verificerbar og er unyttig vedr forståelse af vor adfærd.

Jo - det er den i høj grad.

> Modellerne skaber metaforer og fremmedord men al hjernefysiologi er uden
> terapeutisk eller anden praktisk værdi

Vi er enige om at metaforerne (dopamin-niveau etc) er Montanus sludder for
det meste, og derved gør mere skade end gavn for forståelse.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-08 01:24

Lad mig gentage pointen i trådstarten
Der er vækst i at biltyve mm bevidst kører svage trafikanter ned.
Hvis der ikke er vidner som noterer nummerplade , er det næsten umuligt at
finde bøllerne.
Vi er nødt til at satse på at radiosendere til roadpricing også bliver brugt
til overvågning og så kan vi rykke hurtigt ud, både det minut bilen stjæles
og det minut hvor fodgænger eller cyklist væltes.
At modsætte sig denne satelitovervågning er et tabt slag - og der er enormt
store fordele ved at politiet ved hvor alle biler er på alle tider.

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-12-08 07:41

> [...]
> brugt til overvågning og så kan vi rykke hurtigt ud, både det minut bilen
> stjæles og det minut hvor fodgænger eller cyklist væltes.

Generalerne må altid over grundigt hvor milliarderne anvendes bedst.
Jeg tror at overvågning af ghettoer kan gøres billigt og effektivt - og bør
ideelt ledsages af hurtig udvisning af kriminelle incl familie.

Mvh
Martin

Fra : mr

Dato : 22-12-08 16:44

> [...]
> debatrørkarriere at han kun vedr roadpricing bekymrer sig om, at det
> bestemt ikke bliver omkostningsneutralt for bilistterne når den ny

vi kan ikke få en stat og en administration der er stor nok!
lissom i kina nemlig!

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 16:55

r" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> vi kan ikke få en stat og en administration der er stor nok!
> lissom i kina nemlig!

Kina har meget lavt skattetryk dvs relativt få offentlig ansatte
Det bør vi lære af - det gør dem sunde og ukriiminelle

Fra : Johnny Andersen

Dato : 22-12-08 17:07

> r" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Kina har meget lavt skattetryk dvs relativt få offentlig ansatte
> Det bør vi lære af - det gør dem sunde og ukriiminelle

Du mener, at Kina er et mønstre land med hensyn til velfærd - for sådan
nogle som dig?
"ukriiminelle"... Hvor mange er det lige, som Kina henretter om året?
Din virkelighedsopfattelse er meget langt ude, Bo.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 17:25

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> "ukriiminelle"... Hvor mange er det lige, som Kina henretter om året?
> Din virkelighedsopfattelse er meget langt ude, Bo.

USA og UK fandt på opiumskrig der skabte mange landevejsrøvere

At få ryddet op i det, tager tid

Kina henretter klogt og genbruger organer og nedtrapper gradvis antal
dødsdomme

Genbrug er klogt, men når vi snart begynder at dødsstraffe , vil Kina måske
holde op og så bør vil tilbyde de der vælger at donere organner, at de kan
få aktiv dødshjælp når ønsket til gengæld

Fra : Johnny Andersen

Dato : 22-12-08 20:36

> [...]
> måske holde op og så bør vil tilbyde de der vælger at donere organner, at
> de kan få aktiv dødshjælp når ønsket til gengæld

Var spørgsmålene for svære, Bo? Du svare ikke på hvad jeg spørger dig om.. -
KUN udenomssnak.
Prøve at læse spørgsmålene igen og svar så på dem.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 20:49

> Var spørgsmålene for svære, Bo? Du svare ikke på hvad jeg spørger dig
> om.. - KUN udenomssnak.
> Prøve at læse spørgsmålene igen og svar så på dem.

Formuler spørgsmål forståeligt og du får svar

Som allieret med UK og USA har vi medskyld i Opiumskrigen der er eneste
grund til at Kina så let smadredes af hundred års borgerkrige, indtil Mao
fik styr på tingene

De er et civiliseret land vi kan lære meget af - lavt skattetryk dvs
statsmagten har respekt for borgerne.

Ikke tvang og formynderi som her.
Vi bør lære meget af dem

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 20:53

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Var spørgsmålene for svære, Bo? Du svare ikke på hvad jeg spørger dig
> om.. - KUN udenomssnak.
> Prøve at læse spørgsmålene igen og svar så på dem.

Uden grund beskylder du personer bag debatinedlæg for pædofili og lignende
så det der er bruug for er præcise spørgsmåll fra dig knyttet til EMNET
GEnformuler og du får svar

Fra : Johnny Andersen

Dato : 22-12-08 22:00

> [...]
> så det der er bruug for er præcise spørgsmåll fra dig knyttet til EMNET

Mere udenomssnak, Bo.. Din pædofilli er veldokumenteret. Det eneste problem
er at du IKKE vil forstå hvad pædofili er - trods gentagende henvisninger.
Er det ikke "gå efter bolden, ej mand", du plejer at skrive?

Siden du åbenbart ikke kan finde mine spørgsmål får du dem lige igen:

Du mener, at Kina er et mønstre land med hensyn til velfærd - for sådan
nogle som dig?

Det var nummer 1.

Nummer 2 lyder:

"ukriiminelle"... Hvor mange er det lige, som Kina henretter om året?

Det er ret simple spørgsmål, Bo.

Prøv nu at svare..

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 22:21

> Mere udenomssnak, Bo.. Din pædofilli er veldokumenteret. Det eneste
> problem

Du postulerer og definerer ikke så dett er "goddag mand økseskaft"

> er at du IKKE vil forstå hvad pædofili er - trods gentagende henvisninger.

Alle vil gerne forstå alt,men alle har selvbedrag der gør visse typer
forståelse svær
Så er det din opgave at DEFINERE og gøre dig forståelig.
Dette er ikke en domstol så vi har ikke en dommer som facitlilste eller
autoritet

> Er det ikke "gå efter bolden, ej mand", du plejer at skrive?

Jo, gør det færdigt.Jeg fornemmmer at du definerer pædofili som en dyb og
usynlig psyke-egenskab
Jeg mener at uden kontakt med børns kønsorganer eller tendenser i den
retning er det uvidenskabeligt.
Jura bør være videnskabelig men dommme er faldet hvor afvigerens lyst til at
se på TEGNNGER af liderlige børn var nok
Men så gør din beviskæde færdig udfra den søgte definition

At være tændt på at få et barn underholdt,grinende og ikke kede sig er ikke
at være pædofil, vel ?
Der skal erotik til.
Intet nærmede sig erotik og dermed pædofili i det tog

> Siden du åbenbart ikke kan finde mine spørgsmål får du dem lige igen:
>
> Du mener, at Kina er et mønstre land med hensyn til velfærd - for sådan
> nogle som dig?

For alle ulande med sult dvs de fleste, er Kina-model bedre end noget vi
prøver at pådutte dem pr vor ulandshjælp
Det gode ved Kina ses på det kinesiske folk - jeg er speciel og atypisk

> Det var nummer 1.
>
> Nummer 2 lyder:
>
> "ukriiminelle"... Hvor mange er det lige, som Kina henretter om året?

Landet er overbefolket og for at få yderligere supertrivsel er det klogt af
dem at henrette massemordere og storsmuglere og vissse meget korrupte
embedsmænd
Vi ville fængsle men det har de ikke råd til

Kina stormer frem. Vi går tilbage. De gør noget klogt

> Det er ret simple spørgsmål, Bo.
>
> Prøv nu at svare..

Så snart du formulerer 1 og 2 får du bedre svar

Fra : mr

Dato : 23-12-08 17:28

> r" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Kina har meget lavt skattetryk dvs relativt få offentlig ansatte
> Det bør vi lære af - det gør dem sunde og ukriiminelle

lær af kina!
16 myndigheder prøver at få styr på melaminskandalen - 16 Bo!
Såkaldt økologisk sojamel exporteret til DK -MED melamin. Dejligt med alt
det vi kan lære at de kloge knesere. Vil de slå os ihjel Bo?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-12-08 18:28

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Såkaldt økologisk sojamel exporteret til DK -MED melamin. Dejligt med alt
> det vi kan lære at de kloge knesere. Vil de slå os ihjel Bo?

Det er ikke nogen stor sag - er nogen døde? Hvor mange er berørt?

DK importerer vistt ikke meget soya fra Kina

For få år siden fik vi meget fra Zimbabwe