Statens organ-monopol er som krybskyt og v~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 08:49

Når en skovejer var for dum til at finde og skyde sit vildt, så løj han til
damerne at den fattige ildelugtende pestspredende jordhuleboer havde drevet
krybskytteri så alle hjortene var udryddelsestruede - altså det trick som
Greenpeace bruger idag mod japanske hårdtarbejdende ufarlige hvalfangere,
der aldrig har udryddet en art. Heller ikke med fiskenet - og der er 11
delfinarter og HVIS en forsvinder - so what?

Men vi ville aldrig kunne hindre delfinart11 hanner og delffinart11 hunner
at finde hinanden i brunst, for der er for mange - helt som vi ikke kan
udrydde kloakrotter, husfluer, spyfluer, havemyrer eller bænkebidere (som
har spist alle bænkene i min have )

Når Cornwalls bønder (og Jammerbugtens 1800-talsbønder) får ry for at lokke
skibe på grund med lygter på kvæg, der sskal ligne fyrtårne så er det også
en MYTE SKABT AF INKOMPETENT OVERKLASSE, der ikke gad gøre gavn og som
derfor påstod at de hindrede underklassekriminaliitet som de opdigtede

Da jeg var ulandsarbejder hørte jeg koner til FN-personel prale af deres
stop for tyverier hos deres tjenere, og når min kone fik stjålet en masse
penge af vor tjener så var det fordi hun fristede ham ved at have for meget
liggende og vi var naive - som DK er vedr muslimer.

Jeg er sikker på at Malawi-tjeneren blev muslim af at se hvor nemt vantro
kan narres.

At jeg tillod min norske fysioterapeuutkone at have så mange penge liggende
gør mig nazi-ond

"If we could see all the evil that may spring from good, what should we do?"
Luigi Pirandello

Idag har vi samme nazi-ondskab hos overlæger der kræver statsmonopol på
organhandel. De vil selv skore profitten, ved at naive fjolser skal
testamentere organer til systtemet og overlæger kan så hjælpe deres venner
med hurtig behandlng med rette vævstype

Måske overlægen iikke får en million for at hjælpe en Mærsk-ætling med
organ - men overlægens inkompetente søn får en lærllilngeplads tiil gengæld.

Danmark er et af verdens mest korupte lande - det fremgår af skattetrykkets
størrelse