"gratis" Vis Nummer service hos teledanmma~
Fra : Bille

Dato : 26-07-01 19:11

Hej jeg har gransket
"Tele Danmark Abonnementsvilkår"

"Abbonementsvilkår for Tele Danmarks offentlige telefonitjeneste og Tele
Danmarks Offentlige ISDN-tjeneste"

http://www.tele.dk/hjemmetelefon/abonnementer/grafik/pstn.pdf

Citat fra Side 14 sektion 9.I

" Kunder, som abonnerer på PSTN-tjenesten, kan mod betaling abonnere på
nummervisning.
For kunder, som abonnerer på ISDN-tjenesten,
er nummervisning inkluderet i abonnementet på ISDN-tjenesten."

Citat slut.

Jeg har informeret Tele Danmark om ordlyden, og deres respons er som følger:
Det er en fejl, vi skal have vilkårene lavet om, vi takker for deres
henvendelse og jeg er blevet kompenseret med en valgfri ISDN-service gratis
i 1 år.
--
MVH Bille idb1888FJERN@DETTEvip.cybercity.dk

Fra : Roar Eggert Pedersen

Dato : 27-07-01 06:41

Hvis du læser videre så er der her tale om visning af en eget nummer udaf
til, og ikke Vis Nummer funktionen som gør dig i stand til at se hvem som
ringer.

Med Venlig Hilsen

Roar Eggert Pedersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-07-01 08:06

"Roar Eggert Pedersen" <vrs@formand.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du læser videre så er der her tale om visning af en eget nummer udaf
> til, og ikke Vis Nummer funktionen som gør dig i stand til at se hvem som
> ringer.

Det koster da heller ikke noget for alm abonnenter at vise nummer udadtil
Gider du forøvrigt kigge lidt på din quoteteknik? www.usenet.dk er et godt
sted at starte...

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Bille

Dato : 27-07-01 10:11

> Hvis du læser videre så er der her tale om visning af en eget nummer udaf
> til, og ikke Vis Nummer funktionen som gør dig i stand til at se hvem som
> ringer.

Jeg kan godt se at teksten med meget god vilje kan tolkes således.

Men jeg mener at den skal tolkes som
vis nummer funktion som gør dig i stand til at se hvem som ringer.

--
MVH Bille idb1888FJERN@DETTEvip.cybercity.dk

Fra : Bille

Dato : 04-08-01 09:53

Bille <idb1888FJERN@DETTEvip.cybercity.dk> wrote in message

> Jeg har informeret Tele Danmark om ordlyden, og deres respons er som
følger:
> Det er en fejl, vi skal have vilkårene lavet om

Vilkårene er nu ændret med virkning fra d. 1. september 2001.

Hvis man har betalt for vis nummer service på ISDN i de sidste par år,
så burde man kunne kræve sine penge for denne service tilbage.

MVH Bille idb1888FJERN@DETTEvip.cybercity.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-08-01 12:24

"Bille" <idb1888FJERN@DETTEvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man har betalt for vis nummer service på ISDN i de sidste par år,
> så burde man kunne kræve sine penge for denne service tilbage.

Fejlen har kun været der i kort tid, så det kan du næppe

--
Martin Højriis Kristensen