CO2 er rette gas til at få autonome ud af ~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 07:36

Voldsmændene i Jagtvej 69 smed sten på politi da huset ryddedes og havde
potentielt dræbende stendynger parat på taget.

Billigste gas til at uddrive skadedyrenne er den ufarlige kuldioxid som
fortrænger ilten og tvinger dem ud på gaden uden risiko
Hvis nogen dør er det selvvalgt kvælning og der er ""lang inkubatgionstid""
fra bevidstløshed til død

Idag kl 13 straffes bøllerne men næste gang er CO2 måske den perfekte
løsning
Lugtstoffer der adfvarer om at kvælning er SNART RISIKO bør blandet i den
iltfortrængende gas
Gylle er billig. Og fortjent og så får vi erfaringer om brug af svinelugt
mod musliimer i fremtiden - i Malmø var helligkrigere igang med storstilet
lokale-tyveri i sidste uge og havde pressens sympati men ikke nogen
hædersmænds sympati. Tyve er asociale.
Melmøhelligkrigerne havde lejet moske i kælder og var sagt op - hvis de
havde lejet TV og kongens foged hentede, skulle de så have lov at beholde
pga religion fordi de aå Al-Jazira bøn på TVer`?

AFPRØV OGSÅ ANDRE NONLETHAL WEAPONS .- tazers kan måske virke ind i en mørk
kælder ? mildt og gradvist skruet op ?
Wagnermusik og dårlig lugt kan måske også jage skadedyrene ud af hus de har
stjålet
Eller smid et par hvepsebo mod de kriminelles kælderhule eller træk dem ud
med en særlig fødselstang
Saltvand og elektricitet kan måske med fordel afprøves.
De tilbyder sig som forsøgskaniner og har lov at forlade stedet hver ½ time
inden ny forsøg begyndes.

Røde skovmyrer er modbydelige og kan skovles op i granskove - har troperne
ikke gode bidende halvgiftige kryb`. Ingen autonom er allergisk mod myresyre
eller ufarlige småbitte hugorme fra Senegal. Dette er forskning med humane
guinea pigs der selv har tilbudt sig.
Vigtigst er at gøre dem til grin i forbindelse med en sikker, ufarlig
overgivelse - og så dom der bør være årelang isolation med hårdt
strafarbejde - men ikke idag for tilbagevirkende kraft er kun noget som
værre-end-nazi bruger mod formodet-nazi

CO2 kan laves af forbrænding og røgstoffer kan konrolleres så de kun er
irriterende og på ingen måde dræbende mod noget menneske.

Pris per luingefuld ufarlig halvkvælende røggas er nok en milliardendedel af
pris på tåregas. Og vi skal ikke spilde mange penge på untermensch er har
erklært had mod dig og mig og imod hele samfundet

Intet undskylder tyveri

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-12-08 07:53

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> af pris på tåregas. Og vi skal ikke spilde mange penge på untermensch er
> har erklært had mod dig og mig og imod hele samfundet

Du mangler limtråde som sprøjtes ud og klæber autonom/musser sammen.

Kombiner med syntetisk "bananskræl" fulgt op med skunk eller gas - der er
mange spændende muligheder at afprøve.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 07:59

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Du mangler limtråde som sprøjtes ud og klæber autonom/musser sammen.

Inggen risiko for kvælning?

> Kombiner med syntetisk "bananskræl"

Skal de glide på fortovet`?

fulgt op med skunk eller gas - der er

Er skunk ikke noget hash - mener du merkaptan-stikdyrgas?

Gylle er billigt og dejligt NEDVÆRDIGENDE

> mange spændende muligheder at afprøve.

Pebergas er VÆRDIGT i nogles øjne - det bør man måske bøje sig for og
konncentrere om dette SOM NU ER TILLADT I DK

Hvorfor brugtes ikke sådant i 1.3.07

Der er da ikke gasmmasker mod capsciscin-irritanten fra chilipeber?

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-12-08 08:23

> [...]
>

> fulgt op med skunk eller gas - der er
>
> Er skunk ikke noget hash - mener du merkaptan-stikdyrgas?
>
> Gylle er billigt og dejligt NEDVÆRDIGENDE

Skunk er gylleessens udviklet af israelere til muha-kontrol.

Mvh
Martin