Nu er den anden kat væk!!!
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-07-01 19:07

Hej
For nøjagtig en nuge siden mistede vi vores 1 årige kat. Nu har vores anden
(10 mdr.) væk!! VI så den sidst imorges ved 8 tiden, og den har ikke været
hjemme endnu! Hvad skal vi gøre? Der er ikke nogen kat på vejene omkring.

Hun bor på Købkesvej 57, 9000 Aalborg, og plejer at holde til ved skrænten
ned til Øster Uttrup Vej.

Bimmer er øremærket med koden: WMO 024

Bimmer er en sort hunkat med hvide områder, som på billedet. Hun er ca. 10
måneder gammel og lidt sky af sig.

Har du set hende eller måske ved hvor hun holder til, så giv endelig lyd til
os. Vi er temmelig panikslagne og urolige over hvad der kan være sket hende.

Mvh.
Anja & Jesper, Købkesvej 57, 9000 Aalborg, tel. 98103290 eller mobil
25338567.

På forhånd mange tak!

Fra : Nina El Falaki

Dato : 26-07-01 19:42

Hej Jesper

En uge er ikke længe at være væk. Du skal se de kommer nok tilbage begge to.
Min veninde fik sin tilbage efter 2 år.

Har du sat efterlysninger med billeder op på lysmaster i supermarkeder m.m.
Har du checket naboers garager, udhuse kældre o. lign.

Har du ringet til Falck for at høre, om de har fundet en tilskadekommen kat.
Ring også til de stedlige dyrlæger, kattehjem, politi m.m. Kan du få
lokalradioen interesseret, virker det allerbedst.

Inde- eller udekat? ja, det uløselige spørgsmål. Jeg har i hvert fald ikke
nerver til udekat.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-07-01 20:01

Hej
Ja, den kat vi mistede for en uge siden, mistede vi altså... den er død og
begravet i baghaven, så den tror jeg ikke kommer tilbage.

Den anden er just kommet humpende ind i baghaven.... Vi hælder mod at et
eller andet har skræmt hende op i et træ, og hun så har forstuet poten på
vej ned...

Nå, et par tusind kilo er lettet fra brystet nu - jeg var klar til at be om
valium ved lægen imorgen!! Nu må vi se... vi holder katten inde nogen dage.
VI har simpelthen ikke nerver til at lukke den ud lige foreløbig. Ellers tak
for rådene....

Mvh.
Jesper
Jesper Nielsen <jesper@itm99.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b605cc3$0$4652$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Ghita Cecilie Jallow

Dato : 26-07-01 21:36

"Jesper Nielsen" <jesper@itm99.dk> skrev i en meddelelse

Hej Jesper
Godt at lillemissen er kommet hjem.
I den version af OE du bruger kan den ikke automatisk skrive Re:, og
en del news servere og programmer sorterer derfor dit inlæg fra.
Enten skal du installere 5.5 8 (Evt 5.01) istedet for, eller også skal
du bruge et fix.
<http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/hjaelpeprogrammer.html>
eller
<http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html>
Det nemmeste er at opgradere.
Husk endelig at OE skal være lukket imens du gør det.

--
Ghita Cecilie

Fra : Ern Yoka

Dato : 26-07-01 23:21

Værsågod, Ghita, du har tabt det her: d

Ja jeg ved godt det ikke er dk.kultur.sprog, men når dit in(d)læg nu
tilsyneladende er noget du genbruger, vil du så ikke nok putte det d på
plads? . Det ser så underligt ud uden

masser af missehilsner

Lisbeth

Fra : Ghita Cecilie Jallow

Dato : 27-07-01 13:06

"Ern Yoka" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Værsågod, Ghita, du har tabt det her: d

Ja tak; Jeg så det da de begge var postet.

--
Ghita Cecilie