Alt er jo som i "gamle" dage, regenedrenge~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 21-12-08 12:16

<citat>
Drenge stjal bil og smækkede dørene ind i cyklister
Bl.a. blev 74-årig kvinde på cykel ramt bagfra, så hun faldt hen ad
vejen.
Drengene på 15, 16 og 17 år bliver stillet for en dommer søndag.
</citat>
http://www.bt.dk/article/20081221/krimi/81221007/

</citat>
En stribe af forbrydelser endte i nat, da Midt- og Vestjyllands Politi
kunne anholde tre teenagere i en stjålen bil i den lille by Hee ved
Ringkøbing.

På et døgn har de unge stået bag bla. tyveri af biler, tyveri af
benzin,
et røveriforsøg mod en ældre dame og forsøg på at køre flere
cyklister og en knallertkører ned.

"Mens de er oppe i fart, åbner de bildøren og vælter knallertkøreren ud
på
vejbanen i Hee. Kort efter laver de samme nummer med en cyklist,"
siger vagtchef Knud Lauridsen.
</citat>
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19244652.html?rss

<citat>
Tog tilløb og sparkede mand i hovedet
Usædvanligt grov vold mod viborgenser, der blev overfaldet midt i sin
hjemby.

Overfaldet skete ved sekstiden søndag morgen, hvor der opstod slagsmål
i midtbyen.
Offeret for volden blev slået ned, og blev liggende på gaden.

”Så kom en helt tredje person lige pludselig løbende for fuld fart fra
den
modsatte side af gaden og sparkede så hårdt til den liggende mands
hoved, at det
lignede det rene kick off,” siger vagtchefen hos Midt- og Vestjyllands
politi, John Toft.
</citat>
http://www.bt.dk/article/20081221/krimi/81221008/

<citat>
Ungt par beskudt med gaspistol
To unge på 17 og 19 år er anholdt efter to skudepisoder i Hvidovre.
De vil formentlig blive fremstillet i grundlovsforhør.

Københavns Vestegns Politi har anholdt en 17-årig og en 19-årig mand
efter to skudepisoder
i Hvidovre sent lørdag aften. De to unge skød med gaspistol og ingen
personer kom til skade
ved skuddene, men der er alligevel tale om en alvorlig sag, siger
Københavs Vestegns Politi.
</citat>
http://www.bt.dk/article/20081221/krimi/812210306/

<citat>
16-Ã¥rig overfaldet af pigebande

21-12-08: 09:53 | af: liio
Pigebander16-årig overfaldet af pigebande i Rønne

En 16-Ã¥rig pige blev tidligt i dag udsat for et voldsomt overfald.
Fem piger slog, sparkede og brændte hende med cigaretter på håndleddet.

Den 16-årige blev passet op af de fem piger på en gade i Rønne ved
fem-tiden.
De henvendte sig angående en bestemt person, som pigen kender.
Herefter gik de løs på pigen - sparkede hende omkuld og brændte hende
med
cigaretgløder, oplyser DR Bornholm.
</citat>
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19245355.html?rss

Bare et lille udpluk af festlighederne fra lørdag d.20/12-2008

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : Malene P

Dato : 21-12-08 13:42

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hoved, at det
> lignede det rene kick off," siger vagtchefen hos Midt- og Vestjyllands

Især i denne episode kunne det jo være interessant at høre Kim Larsen om
hans mening om "pjatdomme". Dette svin har gjort det før og vil gøre det
igen - Skal han virkelig fortsat kunne gå rundt i gaderne, Kim Larsen? Min
mening er three strikes and out -og den omtalte episode er formentlig (mit
gæt) mindst nummer 3. Men hvad mener i, hvis det er tilfældet? Skal han have
endnu en chance (til at slå en ihjel?). Jeg synes det ikke -men hvad synes
Kim Larsen? Bemærk venligst, at jeg ikke tager stilling til, om der er tale
om et fremmedt eller et dansk dumt svin!

Malene P

Fra : Kim2000

Dato : 21-12-08 18:53

> [...]
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19245355.html?rss
>

> Bare et lille udpluk af festlighederne fra lørdag d.20/12-2008

Det kan såmænd være at CRL og andre har helt ret i at der ikke er flere
episoder end for tyve år siden, forskellen er bare i dag, at man smadrer
hovedet på folk, hvor folk tidligere fattede at stoppe når personen lå ned,
så hoppes der lige på hovedet i dag.

Og husk 4 ud af 5 voldshandlinger begåes af indvandrere....