Tidligere medlem af EL
Fra : Kert Rats

Dato : 21-12-08 12:13

Jeg søger navnet på et tidligere medlem af EL. Hun var (og er) temmelig
mandhaftig og havde et markant udseende a la den afskyelige snemand, sådan
ca. Legemsvægt nok over 100 kg.

Hvad hed hun?

Og jo, jeg har søgt efter http://www.enhedslisten.dk/, men siden er nede i
skrivende stund.

Venligst

Kert Rats

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-12-08 12:20

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mandhaftig og havde et markant udseende a la den afskyelige snemand, sådan

Jette Gottlieb

/Johnny

Fra : hanzen

Dato : 21-12-08 12:21

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Jette Gottlieb

Yep, også kendt som den skæggede tømrersvend.
--
hilzen
hanzen

Fra : Mr.Larsen

Dato : 21-12-08 12:18

Kert Rats kom med følgende:
> [...]
> mandhaftig og havde et markant udseende a la den afskyelige snemand, sådan

Skulle vel ikke være denne grimrian:
http://www.uriasposten.net/?p=4482&usg=__wpUyDZVJgzgefFxbJ7L-KKAujVE=

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : Kert Rats

Dato : 21-12-08 12:49

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Arne H. Wilstrup skrev følgende:
> "Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
> de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Spot on. Og sikke et stilskift i det ydre! Så mangler vi bare, at El også
stilskifter deres anakronistiske tankegods.

Venligst

Kert Rats

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 21-12-08 12:22

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message
> [...]
> mandhaftig og havde et markant udseende a la den afskyelige snemand, sådan

Det må være hende her... http://www.leksikon.org/art.php?n=1007

Kontakt Arne H. Wilstrup & Kim Larsen for erotiske billeder af samme...

Fra : Bo Warming

Dato : 21-12-08 12:42

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mandhaftig og havde et markant udseende a la den afskyelige snemand, sådan

Jette Gottliev, tror jeg en fagforenings stærk matrone MF hed