Australien og flygtninge.
Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 20-12-08 22:32

Nogen ønsker flygtninge hen hvor peberet gror.

Australien laver derimod en tropeø om til flygtningelejr:

http://politiken.dk/udland/article617390.ece

Kunne Danmark ikke også sende utilpassede fremmede
1000 km væk?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-12-08 22:38

=*= NEïL DANEL@W =*= tastede følgende:
> [...]
>
> http://politiken.dk/udland/article617390.ece
>
> Kunne Danmark ikke også sende utilpassede fremmede

Rigtig god ide, men vi har for vattet en regering til at det vil ske.

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : @

Dato : 20-12-08 22:55

On Sat, 20 Dec 2008 22:37:32 +0100, Mr.Larsen <mrlarsen,@,
post.cybercity.dk> wrote:

>=*= NEïL DANEL@W =*= tastede følgende:

>Rigtig god ide, men vi har for vattet en regering til at det vil ske.

der er masser af plads i nordøstgrønland,

der er dog et par minusser ud over temperaturen

der er ikke noget man kan stjæle

der er ikke ret meget man kan sætte ild til

og begynder man at overfalde de fastboende (isbjørne) bliver man ædt

så alle "velmenende" "humanister" vil sikkert synes det er en dårlig
ide' at flytte samtlige uintegrerbare indvandrere dertil

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jesper

Dato : 20-12-08 23:22

=*= NEïL DANEL@W =*=
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamistiskantisamfund.dk> wrote:

> [...]
>
> http://politiken.dk/udland/article617390.ece
>
> Kunne Danmark ikke også sende utilpassede fremmede

Sjovt nok tordnede Kevin Rudd og hans Labour parti imod lejren da den
var under opførelse under den konservative regering. Men man har jo et
standpunkt til man ta'r et nyt

Og ja, Grønland eller Færøerne vil være et glimrende sted at oprette en
flygtningelejr.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-12-08 23:43

=*= NEïL DANEL@W =*= wrote:
> [...]
>
> http://politiken.dk/udland/article617390.ece
>
> Kunne Danmark ikke også sende utilpassede fremmede

Jeg håber ikke, at journalisten fra Politiken skal besøge øen. Så kan han
lede længe.
Endnu et eksempel på journalistisk uvidenhed.

--
Kurt Lund

Fra : Bo Warming

Dato : 21-12-08 01:16

"=*= NEïL DANEL@W =*="
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamistiskantisamfund.dk> skrev i
meddelelsen news:fZ6dnVtgnI7_-dDUnZ2dnUVZ8oydnZ2d@giganews.com...
> Nogen ønsker flygtninge hen hvor peberet gror.
>
> Australien laver derimod en tropeø om til flygtningelejr:

Så kan de lære det

> http://politiken.dk/udland/article617390.ece
>
> Kunne Danmark ikke også sende utilpassede fremmede
> 1000 km væk?

Forhåbentlig er de konventionsbrydende indledende øvelser hos Fogh og Rønn
et springbræt til australsk genialitet

Det er synd for kineserlæge på tålt ophold at hun rammes af tuseserlov men
skidt pyt - der er nok af dem hvor hun kommer fra og hvor der handles der
spildes
(At vi kritiserer at hun har beriget sit folk med etbarnspolitik er mig en
gåde, - men en bagatel)
(Hellere een kinesisk kvindelæge end to irakiske dygtige superoverlæger).

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-12-08 02:14

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> skidt pyt - der er nok af dem hvor hun kommer fra og hvor der handles der

Effektive love mod islams expansion er eneste vigtige.
At give islamterrorist asyl er stof til kommende Nürnbergdomstol.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 21-12-08 18:40

=*= NEïL DANEL@W =*=
> [...]

> http://politiken.dk/udland/article617390.ece
>
> Kunne Danmark ikke også sende utilpassede fremmede

Tænker du på Hans Ø? Iført passende tropetøj - atletiktøj uden
træningsdragt, så de holder sig indendørs?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : DADK

Dato : 22-12-08 03:52

"Per Rønne" wrote:

> Tænker du på Hans Ø? Iført passende tropetøj - atletiktøj uden
> træningsdragt, så de holder sig indendørs?

Hvorfor skulle vi sende dem til Canada?

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-08 08:41

DADK wrote:

> Hvorfor skulle vi sende dem til Canada?

De har god plads, OG har erklæret sig som et multikulturelt samfund.

Fra : Per Rønne

Dato : 22-12-08 09:08

DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> Hvorfor skulle vi sende dem til Canada?

Hans Ø er som bekendt dansk, og en del af det grønlandske selvstyre.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk