Tre fængslet efter blodigt trafikskænderi.~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-12-08 19:27

<citat>
Det var bare selvforsvar, hævder tre mænd, der lørdag blev
varetægtsfængslet i København for at have overfaldet to andre mænd
efter et opgør i trafikken. Det skete blandt andet med en saks og en
hæfteklammepistol.

De sigtes for brutal vold ved at have brugt skarpe genstande mod to
andre bilister under en dramatisk episode fredag aften.
</citat>

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/12/20/183330.htm?rss=true

Ikke et ord om nationalitet, men billedet giver et praj om det.

Danmark får jo kultur i metervis disse dage.

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : Kim2000

Dato : 20-12-08 19:38

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/12/20/183330.htm?rss=true
>

> Ikke et ord om nationalitet, men billedet giver et praj om det.

Næh, det behøver man jo ikke, alle ved jo det er udlændinge eller
indvandrere medmindre der står andet.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-12-08 19:39

Kim2000 kom med denne ide:

> Næh, det behøver man jo ikke, alle ved jo det er udlændinge eller indvandrere
> medmindre der står andet.

Det er trist det der sker med vores lille paradis.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 20-12-08 19:52

> Kim2000 kom med denne ide:

> Det er trist det der sker med vores lille paradis.

Er det nu også sandt?? jeg læste at de to ofre var en kurder og en Polak.
Næeh der er nok om tre folkedanske terrorister der har kulturberiget et par
udlændinge.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-12-08 20:07

Poul Nielsen formulerede lørdag:
> [...]
> Næeh der er nok om tre folkedanske terrorister der har kulturberiget et par

Det vil tiden vise, men jeg tvivler.

Fra : Jensen

Dato : 21-12-08 10:11

On Sat, 20 Dec 2008 19:38:52 +0100, Mr.Larsen <mrlarsen,@,
post.cybercity.dk> wrote:

>Kim2000 kom med denne ide:

>Det er trist det der sker med vores lille paradis.

Af samme grund synger jeg nationalsangen i datidsform..."Der var et
yndigt land..."

--
Ja til "sjove" børn - Ja til A-kraft!
Få trafikken væk fra vejene - Kør på fortovet!

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 20-12-08 20:00

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message

> Ikke et ord om nationalitet, men billedet giver et praj om det.

Det ligner ikke Arne H. Wilstrup...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-12-08 20:07

=*= NEïL DANEL@W =*= skrev:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message

> Det ligner ikke Arne H. Wilstrup...

Nej, fyren har for meget hår og er lidt for mørk i huden.