Først kom de for at ... / Niemöller (i anl~
Fra : Maz Spork

Dato : 20-12-08 04:04

Først kom de for at tage kommunisterne.
Men jeg protesterede ikke, for jeg var ikke kommunist.
Så kom de for at tage fagforeningsmedlemmerne,
men jeg protesterede ikke, for jeg var ikke fagforeningsmedlem.
Så kom de for at tage jøderne og sigøjnerne,
men jeg protesterede ikke, for jeg var ikke jøde eller sigøjner.
Så kom de for at tage de homofile, men jeg protesterede ikke,
for jeg var ikke homofil.
Da de kom for at tage mig,
var der ingen tilbage for at protestere.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-12-08 12:18

"Maz Spork" skrev i en meddelelse

>Først kom de for at tage kommunisterne.

Er det ikke en smule overdrevet at hive Niemøller's digt frem
i denne forbindelse ?.
Men bevares hvis man virkelig mener at kriminelle indvandrer der er på tålt
ophold lider forfærdeligt, og nærmest bliver slæbt væk til en dødslejer pga
den nye "tuneserlov" ja sååå....

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-12-08 12:18

Maz Spork har bragt dette til os:
> [...]
> for jeg var ikke homofil.
> Da de kom for at tage mig,
> var der ingen tilbage for at protestere.

Må jeg anbefale dig en af disse:
http://zapatopi.net/afdb/

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-12-08 12:55

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen
[...]

--------

Godt at nogle kan se muhamser-nazismefaren!!!!

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 20-12-08 21:07

On Sat, 20 Dec 2008 12:54:30 +0100, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>var der ingen tilbage for at protestere.
>
>--------
>
>Godt at nogle kan se muhamser-nazismefaren!!!!

dog er der stadigfvæk alt for mange som aspirerer til at på i Neville
Chamberlains fodspor, de VIL ikke være klogere

http://da.wikipedia.org/wiki/Fred_for_enhver_pris

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 20-12-08 13:01

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
> Først kom de for at tage kommunisterne.

Det er derfor vi ikke vil have islamister.

Fra : @

Dato : 20-12-08 21:08

On Sat, 20 Dec 2008 13:01:09 +0100, =*= NEïL DANEL@W =*=
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamistiskantisamfund.dk> wrote:

>"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
>
>Det er derfor vi ikke vil have islamister.

netop

fordi de vil tage det hele, og ødelægge det som de har gjort indtil
dato overalt hvor de har været majoritet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-08 13:22

Maz Spork wrote:
> [...]
> for jeg var ikke homofil.
> Da de kom for at tage mig,
> var der ingen tilbage for at protestere.

Sikke en fjollet "analogi".

Det er PET som har dummet sig, af lyst til selvpromovering, - tuneserne
skulle bare være sendt ud af landet administrativt, og der havde været nul
problemer. Men PET skulle absolut sidde og sole sig i sagen, og SÅ kom alle
landet velmenere på benene.

Den ene tuneser er rejst frivilligt, BØR vi ikke hente ham tilbage og hylde
ham på rådhuset i Arhus?

Den anden havde svjv selv planlagt at tage til Tunis, men nu skulle PET jo
så absolut basunere sagen ud til hele verden.
Derudover ville man naturligvis ikke krumme et hår på hans hoved, i Tunis,
han ville med al sandsynlighed blive en folkehelt, hvis man dér tror på at
han ville dræbe tegneren, og regeringen ville ikke have nogen som helst gavn
af at "torturere" ham, tværtimod.

Mht "tuneserloven" så synes jeg det er tragisk, at man pga "traktater" ikke
må sondre mellem farlige og ikke farlige mennesker, ja, man må efterhånden
ikke sondre mellem noget som helst.
Nogle af de 18 er jo totalt ufarlige, mens andre ikke er, men de skal med
djævelens vold og magt behandles "ens".

Fra : Bo Warming

Dato : 21-12-08 00:21

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Sikke en fjollet "analogi".

Den er berømt og den anskueliggør noget så vigtigt som DEL OG HERSK POLITIK
- at man skal angribe sine venner pr salamimetode - hvilket Hitler i starten
var klog til

"Vor næste er ikke vor nabo, men naboens nabo" - sådan tænker ethvert folk.
Nietzsche

"Hemmeligheden bag dygtigt lederskab er at holde de fem, der hader dig,
adskilt fra de fem, som endnu ikke har bestemt sig. Casey Stengel

EU bør skabe anti-islamisk alliance med Kina, Rusland og USA og ikke lade
Islam drive en kile ind mellem os og andre Islam-fjender.

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-08 13:31

Maz Spork wrote:
> [...]
> for jeg var ikke homofil.
> Da de kom for at tage mig,
> var der ingen tilbage for at protestere.

Så du er også en det-sammo-man? En mand fik ikke sin førtidspension, som man
synes han burde have haft: "det er det saaame, som at Hitler slog alle de
handicappede ihjel" -

Man kan udvises administrativt fra DK: "Det er det saaame, som at Hitler
sendte folk i koncentrationslejr"

Har du andre bud på "det saame" - som man altid udtalte det på "Folkets
Radio", - en reprimande fra politiet her, var "det saaame" som at Stalin
dømte 2 millioner uskyldige mennesker" for begge dele var "overgreb", -
Stalins dog ikke så slemt, da det var "nødvendigt".

Først kom de og tog fornuften, så viste det sig, at det at appellere til
den, er verdens største slag i luften.

Det'r *følelser* der tæller, det andet kan vi ikke bruge til noget, - her i
uvidenhedssamfundet.