Hvor er den vestlige verden dog heldig...
Fra : Mr.Larsen

Dato : 19-12-08 18:46

<citat>
Politiet i Malmø tilkalder forstærkning

Politiet i Malmø beder nu om forstærkning fra andre svenske
politikredse for at få styr på urolighederne i boligkvarteret
Rosengården, som har ført til voldsomme sammenstød mellem
ungdomsgrupper og politi.

Politiet i Malmø beder om hjælp fra specialuddannede politifolk fra
blandt andet Stockholm.

- Vi tror jo ikke, at det her er overstået endnu. Vi tror, det kommer
til at fortsætte, og vi er beredte på, at vi kan komme til at arbejde
døgnet rundt. Vi bliver nødt til at have et beredskab for at klare
urolighederne, hærværk, brande og lignende, siger Charley Nilsson,
informationsansvarlig ved politiet i Skåne.

Biler sat i brand
Optøjerne begyndte torsdag, hvor flere hundrede unge kastede med sten
og andet kasteskyts mod forbipasserende. Senere blev adskillige biler
sat i brand, og ved en tankstation var der flere påsatte brande i
containere.

Unge drog hærgede gennem gader og smadrede vinduer. Trafikken i området
gik næsten i stå, og trods politiets afspærringer havnede flere
bilister midt i urolighederne. Omkring 100 politifolk var
udkommanderet.

Årsagen til optøjerne er angiveligt lukningen af en lille moské, der
holdt til i nogle kælderrum i Rosengården. Ejeren opsagde
kælderlokalerne tidligere på efteråret, men nogle unge besatte sidst i
november lokalerne. Politiet fjernede i tirsdags de unge med magt.

Ifølge den svenske avis Sydsvenskan har flere unge sagt, at problemerne
kan løses, og optøjerne standses, hvis kældermoskeen bliver genåbnet.
</citat>

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/12/19/173344.htm?rss=true

Sikke en masse "kultur" vi får, og hold da op hvor er det berigende.

Et _STORT_ _TAK_ til alle velmenere og nyttigeidioter.

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-12-08 19:06

"Mr.Larsen" skrev i en meddelelse

> Et _STORT_ _TAK_ til alle velmenere og nyttigeidioter.

Ja det må du nok have lov at sige !.
Hvis der har været en Moske i de kælderrum så ved jeg ikke rigtig , snare
har der været en "klub" af en eller anden art.

Man kan jo spørge sige selv hvorfor ingen religiøse Islamske ledere har
meldt sig på banen med en kommentar.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Mr.Larsen

Dato : 19-12-08 19:09

Michael Meidahl Jensen:

> Ja det må du nok have lov at sige !.
> Hvis der har været en Moske i de kælderrum så ved jeg ikke rigtig , snare
> har der været en "klub" af en eller anden art.

Jeps, khat/hash/lager for stjålne effekter osv.

> Man kan jo spørge sige selv hvorfor ingen religiøse Islamske ledere har meldt
> sig på banen med en kommentar.

De holder sig væk, men når så et af svinene kommer til skade, så skal
vi høre på deres flæben over magtmisbrug.

Fra : @

Dato : 19-12-08 19:09

On Fri, 19 Dec 2008 18:45:30 +0100, Mr.Larsen <mrlarsen,@,
post.cybercity.dk> wrote:

>Ifølge den svenske avis Sydsvenskan har flere unge sagt, at problemerne
>kan løses, og optøjerne standses, hvis kældermoskeen bliver genåbnet.
> [...]

og det sker jo temmelig nøjagtigt som nogle af os forudsagde

men nogle fjolser vil hveken høre eller lære

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 19-12-08 19:09

@ sendte dette med sin computer:

> og det sker jo temmelig nøjagtigt som nogle af os forudsagde

Ja desværre.

> men nogle fjolser vil hveken høre eller lære

Helt enig.