En totalt fejlagtig kronik
Fra : Malene P

Dato : 19-12-08 05:45

I dagens JP kan man læse en kronik af Jan Plovsing, rigsstatistiker,
Danmarks Statistik .
http://jp.dk/meninger/kronik/article1547907.ece
Jan Plovsing påstår, at fremmede fra Mellemøsten er mindre beskæftigede end
andre fremmede og danskere. Det passer ikke. Dagligt kan man læse, at de
fremmede fra Mellemøsten er rigeligt beskæftigede. De passer deres svinske
pizzariaer med momssvindel snyd med dagpengeregler osv. De er beskæftiget
med flokoverfald, gade- og hjemmerøverier. De er beskæftiget med at
overfalde politi, brandvæsen og endda Falckreddere. Allerede fra 10-12 års
alderen er de beskæftiget med at starte deres kriminelle karriere, der hen
ad vejen kan lede til karrierens top -bandemedlemsskab med BMW og Mercedes
og fri adgang til at gå og plaffe løs i gaderne. I den tid, jeg ikke har
linket til det fremmedes udskejelser, er det bare blevet værre og værre.
Selv de fremmedleflere, der har killfiltret mig og svinet mig til gennem
tiden, har vel næppe kunnet holde virkeligheden ude og må erkende, at det
ikke var mine links, der skabte den uhyggelige udvikling. Et groft
gæt -mindst 100 links kunne jeg have sendt, som selv gruppens overpsykopat
ikke kunne definere sig ud af. Man må sige, at fremtiden ikke er blevet
lysere af mit fravær. I hvertfald ikke set med gode danskeres øjne.

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-12-08 08:17

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> end
> andre fremmede og danskere. Det passer ikke.

Og herefter følger der så et indlæg, der uden tvivl ville kunne indbringe
dig en dom efter straffelovens § 266 b. Tillykke du har vundet.

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 09:52

Christian R. Larsen wrote:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Og herefter følger der så et indlæg, der uden tvivl ville kunne
> indbringe dig en dom efter straffelovens § 266 b. Tillykke du har
> vundet.

Ja, det var ikke godt. Men det er jo et emne du har udtalt dig skråsikkert
om de første 500 gange, så skulle du ikke komme på banen og se og få
korrigeret de uheldige tendenser væk, - kom nu med noget "hvad er problemet"
retorik.

Hvad med at kommentere:

Indvandrere fra en række lande har derimod meget lave
beskæftigelsesfrekvenser. De laveste niveauer findes blandt indvandrere fra
Somalia, Libanon og Irak, hvor kun 35-37 pct. er i beskæftigelse.
Indvandrere fra Libanon er helt overvejende statsløse palæstinensere.

I modsætning hertil har indvandrere fra lande i Syd- og Østasien ganske høje
beskæftigelsesfrekvenser. Mellem 62 og 67 pct. af indvandrerne fra Sri
Lanka, Thailand, Vietnam og Kina er i beskæftigelse.

Kvindelige indvandrere fra en række ikke-vestlige lande er sjældent i
beskæftigelse. Kun 21-24 pct. af kvinderne fra Somalia, Libanon og Irak er i
beskæftigelse. Fra Afghanistan, Pakistan og Marokko er det 33-39 pct. Her er
der virkelig en stor udfordring for integrationen.

I modsætning hertil har kvindelige indvandrere fra Sri Lanka, Thailand,
Vietnam og Kina beskæftigelsesfrekvenser på 59-67 pct. Det er samme niveau
som kvindelige indvandrere fra Sverige, Norge, Polen og Tyskland. Kvinder
med dansk oprindelse har en lidt højere beskæftigelsesfrekvens på 76.

-------

En stor del af dine og mine fremtidsudsigter blev afgjort i ungdommen. Vi
har derfor også set på, om de unge er i beskæftigelse eller under
uddannelse. Her er det stærkt bekymrende, at en stor del af de 20-29-årige
indvandrere hverken er i beskæftigelse eller under uddannelse.

For unge kvinder med dansk oprindelse drejer det sig om 11 pct. Ser vi på
unge kvindelige indvandrere fra Somalia, Irak, Libanon og Pakistan, er det
57-60 pct. Over halvdelen af de unge kvindelige indvandrere fra disse lande
er altså hverken under uddannelse eller i beskæftigelse.

Det er ganske problematisk. Ikke kun for disse unge, men også for de børn de
får eller har. Vi taler her om næste generation kaldet efterkommere, som i
mange tilfælde vil have et dårligere udgangspunkt for deres skolegang og
senere erhvervsuddannelse bl.a. på grund af svagere danskkundskaber og
familiens økonomi.

--------------

Og også DU er jo enig i, at det jo ER dem der ikke arbejder, som er mest
aktive som kriminelle, OG dem der får flest børn, - som vi så senere kan
møde på gaden.

Hvorfor er det ikke noget problem? Jeg kunne godt tænke mig at se de
retoriske kneb du vil tage i anvendelse for at afvise problemerne.

Hvorfor er det netop muslimer der er "problemer" med, islam betyder jo
intet?

Kom nu!

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-12-08 09:58

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> [...]
> om de første 500 gange, så skulle du ikke komme på banen og se og få
> korrigeret de uheldige tendenser væk, - kom nu med noget "hvad er

Nu er du jo den af os to, er kører mest på retorikken i denne sammenhæng.

På trods af at du påstår at være cand. scient. soc. har du travlt med at
forsøge at sprede retorisk gift omkring den i øvrigt metodisk uangribelige
måde, jeg behandler statistik på. Og som enhver med bare en minimum af
indsigt i videnskabelig metode vil kunne se, så er grunden naturligvis, at
du ikke har mulighed for at angribe selve min måde at bruge metoden på - for
den er der nemlig ikke noget galt med. I mangel på bedre har du så valgt det
næstbedste: For er man ude af stand til at angribe sine modstandere på
substansen, så man kan jo altid angribe dem lidt på retorikken.

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 10:13

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> I mangel på bedre har du så valgt det næstbedste: For er man ude af
> stand til at angribe sine modstandere på substansen, så man kan jo

Kom SÅ med noget om det konkrete, jeg lover at lade være med at grine.

DU snakker om at angribe modstanderen fordi man intet har at komme med, -
hvor mange gange har du efterhånden ævlet om Dansk Folkeparti, når du intet
modsvar havde? 100 gange?

Selvfølgelig har jeg gjort grin med dig som gengæld, det skulle være helt
klart fra sammenhængene.
Vi er naturligvis enige i at korrigeringer kan være/er fornuftige, jeg mener
så også, at de kan bruges til at kaste blår i øjnene på folk, - NÅR det er
sådan, at vi kan se at tendenserne fortsætter, som rigsstatistikeren
skriver, så nytter det jo ikke meget at "korrigere" dårlige
socialøkonomiske- og uddannelsesmæssige forhold VÆK. For problemer går jo
tydeligvis IKKE væk, så langt vi overhovedet kan se fremefter, - den gruppe
der er problemer med NU, leverer de samme problemer til næste og næste
generation.

VIS nu din "metode", og jeg skal være helt neutral.

Og hav dog det mod, at konfrontere dine egne tidligere fordomme om fryd og
harmoni i det multikulturelle, og din "hvad er problemet" holdning. OG din
idé om at islam under ingen omstændigheder kunne betyde noget som helst for
de negative udviklinger med muslimer i Europa og Danmark.

Prøv for EN gangs skyld at sige "Jeg tog fejl", det vil give dig megen
kredit.

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 10:28

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Nu er du jo den af os to, er kører mest på retorikken i denne
> sammenhæng.

Lad mig lige citere rigsstatistikeren igen, og minde dig om noget:

Ser vi alene på overtrædelse af straffeloven, finder vi endnu større
forskelle.

Personer med dansk oprindelse har et standardiseret kriminalitetsindeks på
97. Indvandrere og efterkommere fra Libanon, Jugoslavien, Marokko og Somalia
har indeks på 227-255 dvs. et kriminalitetsniveau, som er klart mere end
dobbelt så højt.

-----------

Det var jo sådanne analyser, jeg lavede i forbindelse med 1998 statistikken
fra Kyvsgaard, og hvor du så udråbte mig til - mindst - racist og idiot - du
VILLE ikke have sådanne analyser, de måtte ikke findes. Man skulle 100 pct
koncentrere sig om at finde metoder til at korrigere overhyppigheden væk, -
men den gik altså ikke Grandberg.
Bliver du mindre stjernerasende, når det er rigsstatistikeren som fokuserer
på straffelovsovertrædelser?

Eller er det første du tænker: "Hvordan kan jeg komme igennem med at
beskylde ham for at være medlem af DF"?

Velkommen til virkeligheden, du har været længe væk.

Fra : Volger Garfield

Dato : 19-12-08 17:24

On Fri, 19 Dec 2008 09:58:23 +0100, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Nu er du jo den af os to, er kører mest på retorikken i denne sammenhæng.

Jamen så har du jo nu chancen for at vise hvad du kan....

>Og som enhver med bare en minimum af
>indsigt i videnskabelig metode vil kunne se, så er grunden naturligvis, at

Hov, der var irrelevant-kortet.
(Hmm - eller var det taber-kortet?)

Volger

Fra : Malene P

Dato : 19-12-08 11:47

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Og herefter følger der så et indlæg, der uden tvivl ville kunne indbringe
> dig en dom efter straffelovens § 266 b. Tillykke du har vundet.

Tak. Men hvad med de 100 episoder, jeg sagtens have kunnet linke til? Lade
være med at lyve og påstå, at de ikke eksisterer! Kan du definere dig ud af
dem? Synes du, at udviklingen går mod det bedre -eller regner du bare
fortsat med, at virkeligheden ikke udgør noget problem, så længe den ikke
rammer CRL personligt?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 13:29

Christian R. Larsen wrote:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Og herefter følger der så et indlæg, der uden tvivl ville kunne
> indbringe dig en dom efter straffelovens § 266 b. Tillykke du har
> vundet.

Og velmenerne burde have en dom for at være dummere end politiet tillader.
Nu taler man om at nedlægge alle stisystemer i Danmark, de er for farlige
pga røvere, og utallige teenagere tør ikke gå ud alene.

En forudsigelig tragedie.

Fra Malmø i dag:

Dessa oroligheter är inget som skapats idag. Det är problem som vuxit fram
under 10 - 20 år, säger Behrang Miri. Våldsamma upplopp i Malmö, video ,
Brandmännen hindras av dödshot, stenkastning och raketer : Stenkastningen
och raketbeskjutningen mot brandmännen i Rosengård i veckan är bara de
senaste i en rad attacker. Hot och våld mot räddningspersonal ökar. Samtliga
storstadslän är drabbade, och fenomenet sprider sig i landet. Fotograf Drago
Prvulovic, har varit på plats vid oroligheterna i Rosengård. - Det var
livsfarligt. De slängde sten på fotograferna också, Bloggen Mina Tankar,
foto og video

"Hvad er problemet"? Hvor dum KAN man overhovedet være, før man overskrider
grænsen til ren idioti?

Fra : Malene P

Dato : 19-12-08 13:36

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Og velmenerne burde have en dom for at være dummere end politiet tillader.
> Nu taler man om at nedlægge alle stisystemer i Danmark, de er for farlige
> pga røvere, og utallige teenagere tør ikke gå ud alene.

Og hvis man lufter sin hund og den siger "vov", skal man jo nu også være
indstillet på at bllive frarøvet mobiltelefon og andre værdier af de
fremmede. Men den historie passer jo nok heller ikke - bare et par søstre,
der vil gøre sig interessant, før de skifter farve på mobilos.

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-12-08 13:52

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
> Og velmenerne burde have en dom for at være dummere end politiet tillader.

Ja, sådan er det jo med dem, man er uenige i: De skal dømmes for det ligesom
i Nordkorea.

Hvis nu du fik indført sharia, ville du også få mulighed for at få dømt alle
os, der mener det forkerte. Hvorfor er du egentlig så meget imod det system?
Det er jo lige dig!

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 19-12-08 14:09

> [...]
>
> Hvis nu du fik indført sharia, ville du også få mulighed for at få dømt
> alle os, der mener det forkerte. Hvorfor er du egentlig så meget imod det

Velkommen tilbage til Malene P, jeg forstår så udmærket du vil fejlfortolke
Malenes sandheder..........

Fra : @

Dato : 19-12-08 15:52

On Fri, 19 Dec 2008 13:52:06 +0100, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
>
>Ja, sådan er det jo med dem, man er uenige i: De skal dømmes for det ligesom
>i Nordkorea.^

ja,

og vi er nogle der husker at visse partier gik ind for Nordkoreanske
love(266b) her i landet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 16:54

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Hvis nu du fik indført sharia, ville du også få mulighed for at få
> dømt alle os, der mener det forkerte. Hvorfor er du egentlig så meget

Var det det bedste du kunne komme op med, gud fader bevars for en barnlig
jammerlighed.

Kom nu for fanden for EN gangs skyld med noget relevant i forholdt til
emnet.

Det er jo så elendigt, at man ikke tror sine egne øjne, at en så fattig
stråmand var alt hvad du kunne komme med.

Du ER sgu dummere end politiet tillader, - OG det bliver dig og dine, som
får sharia indført før eller siden. I er jo ude af stand til at se, hvad det
er I har gang i.

Så indrøm dog, at du tog fuldstændig fejl mht at indvandring fra muslimske
tredjeverdenslande ville være problemfrit!

Det du skal dømmes for er naivitet, og for at være så forfængelig, at du
ikke kan få dig til at indrømme, at du har taget fejl. Det kan jo ske for
den bedste, men det klæder folk at indrømme det.

Du brød dig ikke om at tallene kom fra rigsstatistikeren, så du brød din
hjerne med hvordan du kunne tale udenom, men du ER gennemskuet af de fleste,
er jeg sikker på.

Hvis du HAR bestemt dig til aldrig mere at kommentere noget om indvandring,
så hold dog din kæft, i stedet for dine pjattede one-liners om DF og
Nordkorea. Smid håndklædet i ringen, men så hold dig væk fra emnet.

"og jihad betyder ikke hellig krig" "og masseindvandring skaber ikke
problemer" "og islams hellige tekster betyder ikke en rokkefis for en
muslim"

(Se evt islam-konferencen i Bella-Centeret fra 2006, og jeg skal give dig
hellige tekster fra toneangivende muslimer i Europa)

Og NU kan du komme med et eller andet om Pol Pot, eller Hugo Chavez, - så
kan vi igen glemme emnet, så du så gerne vil vi gør.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-08 01:13

> [...]
>
> "og jihad betyder ikke hellig krig" "og masseindvandring skaber ikke
> problemer" "og islams hellige tekster betyder ikke en rokkefis for en

Fra piratangreb incl på tankskibe med arabisk ejerrskab

til butikstyveri mod danske supermarkeder

bør vi tolke al musliimvold som hellig krig

(det arabiske tankskib var forsikret i UK)

Fra : @

Dato : 19-12-08 14:48

On Fri, 19 Dec 2008 08:16:44 +0100, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
>Og herefter følger der så et indlæg, der uden tvivl ville kunne indbringe
>dig en dom efter straffelovens § 266 b. Tillykke du har vundet.

hvis folk kan straffes for at fortælle sandheder, så er det lovene der
er noget galt med

lad os hellere stemme på partier som er villige til at få rettet op på
sådanne fejl

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 19-12-08 22:22

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Og herefter følger der så et indlæg, der uden tvivl ville kunne indbringe
> dig en dom efter straffelovens § 266 b. Tillykke du har vundet.

Det anser jeg som et ridderkors.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 27-12-08 09:13

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det anser jeg som et ridderkors.

Det svarer vel lidt til Hells Angels forhold til en drabsdom.

Fra : /Peter

Dato : 19-12-08 08:38

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> blevet
> lysere af mit fravær. I hvertfald ikke set med gode danskeres øjne.

Jeg kan kun give dig ret Malene

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 19-12-08 09:03

Malene P skrev:
> [...]
> ikke kunne definere sig ud af. Man må sige, at fremtiden ikke er blevet
> lysere af mit fravær. I hvertfald ikke set med gode danskeres øjne.

Lang tid siden Malene. Tør nu fråden af munden, det er næsten jul.

Bare fordi at det hører til de absolutte undtagelser at finde et
pizzaria hvor produkterne ikke resulterer i et anfald af "roskilde syge"
er der vel ingen grund til at generalisere.

Overvægten af bestemte etniske grupper i kriminal statistikken skyldes
sandsynligvis "borgerlige kræfters" forsøg på at "marginalisere" de
"udsatte" grupper.

Alting er i virkeligheden ganske simpelt. Hvis vi ikke ser et problem,
ER der ikke et problem, så lad nu være med at være så negativ!

- cep

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-12-08 09:25

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message
> Bare fordi at det hører til de absolutte undtagelser at finde et pizzaria
> hvor produkterne ikke resulterer i et anfald af "roskilde syge" er der vel
> ingen grund til at generalisere.

Jeg kan ud fra flere års intensive feltstudier afvise den tese.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 19-12-08 09:26

Christian R. Larsen skrev:

> Jeg kan ud fra flere års intensive feltstudier afvise den tese.

Så bor du dælme ikke i Roskilde!

- cep

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-12-08 09:49

> Så bor du dælme ikke i Roskilde!

At tilskrive pizzeriaerne i Roskilde æren for, at du får Roskildesyge (af
alle ting i verden), er vist alligevel en tilsnigelse.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 19-12-08 09:43

Christian R. Larsen skrev:
> ""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message
>
> At tilskrive pizzeriaerne i Roskilde æren for, at du får Roskildesyge (af
> alle ting i verden), er vist alligevel en tilsnigelse.

Lad mig sige at der er et notorisk sammenfald mellem mad indtaget fra
slige etablissementer og mit helbred 6 timer efterfølgende.

- cep

Fra : N_B_DK

Dato : 19-12-08 11:34

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message

> Alting er i virkeligheden ganske simpelt. Hvis vi ikke ser et problem,
> ER der ikke et problem, så lad nu være med at være så negativ!

Rart du synes overfald, voldtægter, røverier, osv ikke er problemer, det
er jeg sikker på dine medmennesker synes er en utrolig flot holdning.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 19-12-08 12:06

N_B_DK skrev:
> ""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message

> Rart du synes overfald, voldtægter, røverier, osv ikke er problemer, det
> er jeg sikker på dine medmennesker synes er en utrolig flot holdning.

Glædelig julehat!

- cep

Fra : Malene P

Dato : 19-12-08 12:30

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> ""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message

> Rart du synes overfald, voldtægter, røverier, osv ikke er problemer, det
> er jeg sikker på dine medmennesker synes er en utrolig flot holdning.

Måske indlægget par præg af en anelse ironi?

Malene P

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 19-12-08 12:25

Malene P skrev:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Måske indlægget par præg af en anelse ironi?
>
> Malene P

Måské, måské....

- cep

Fra : @

Dato : 19-12-08 15:23

jeg troede det hed moske i PC-sprog

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-12-08 13:36

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Måske indlægget par præg af en anelse ironi?

Husk at du skriver til en chimpanse.

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 19-12-08 10:55

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>I dagens JP kan man læse en kronik af Jan Plovsing, rigsstatistiker,
> Danmarks Statistik .

Velkommen tilbage! Du har været savnet.

Fra : Malene P

Dato : 19-12-08 11:49

"=*= NEïL DANEL@W =*="
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamistiskantisamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:lsOdnW7D8tMX8tbUnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Velkommen tilbage! Du har været savnet.

Tak. Tænk, jeg var næsten sikker på, at alle fremmedproblemer gik bort af
sig selv, hvis jeg blot lod være med at vise de frelste virkelighedens
verden.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 23:02

Malene P wrote:

> Tak. Tænk, jeg var næsten sikker på, at alle fremmedproblemer gik
> bort af sig selv, hvis jeg blot lod være med at vise de frelste
> virkelighedens verden.

Kan du ikke lige skynde dig at ændre verden, malene p?

Vil du gøre det for os?

Please?

--
/ Thomas

Fra : Notion

Dato : 25-12-08 19:10

On 25 Dec., 15:13, "@" <1...@ivalid.net> wrote:
> On Thu, 25 Dec 2008 05:51:05 -0800 (PST), Notion <adam_...@yahoo.com>
> wrote:
>
> ja det gjorde Notion
>
> men hans larmende tavshed i en anden tråd siger en hel del

???

> Notion vil som sædvanlig ikke forholde sig til fakta

Hvilken fakta, links fra dagpressen..... pengemaskinerne ??? eller
hvor er der fakta fra din side.

> du vil ikke se virkeligheden, du lever i en fantasiverden hvor al
> negativ omtale af muhamedanere bare skal være løgn, nu kan du enten
> fantasdere videre eller

Jeg er i virkelighedens verden, jeg lever ikke gennem links fra
dagpressen. kan du sige det samme??

> prøve selv at slå dit filter og alle dine fordomme fra og tilegn dig
> viden
>
> og du vil ved at læse nedenstående links finde ud af at der er en
> ganske klar og tydelig tendens som kan siges i en meget kort sætning:
>
> Muhamedanere er meget mere dovne og kriminelle end ALLE andre
> grupperinger

Det er da kun dig som tænker på muslimer hvergang der snakked om
flygtninge, indvandrer osv.
Jeg som er virkelighedsbevist snakke om alle grupper, heriblands
muslimer

> [...]
> i samfundet, at de er i beskæftigelse. Derved bidrager de også til at
> finansiere velfærdsstaten og andre offentlige udgifter.
>
> Personer med dansk oprindelse i alderen 16-64 år har en
> beskæftigelsesfrekvens på 79, dvs. at 79 pct. af aldersgruppen er i
> beskæftigelse.
>
> Indvandrere fra en række lande har derimod meget lave
> beskæftigelsesfrekvenser. De laveste niveauer findes blandt
> indvandrere fra Somalia, Libanon og Irak, hvor kun 35-37 pct. er i
> beskæftigelse. Indvandrere fra Libanon er helt overvejende statsløse

Her findes også de dårligste uddannet, så hvad er pointen.
Min pointe er at disse personer kræver en del skolearbejde, en
ordentligt indføring i det moderne samfund, men har denne regering
tænkt sig at gøre noget, mej de holder sig til skrækkampagner for at
holde højrefjolserne i "bange"mode så de kan blive stemmekvæg.

Vil det ikke være bedre og billigere for samfundet, at give disse
personer en god indføring i det samfund de skal til at leve i, frem
for at sætte dem på passiv forsørgelse??

Hvad er formålet med at sætte personer som er analfabeter på passiv
forsørgelse frem for at give dem viden om lokale forhold, her tænkes
også EU da verden er meget lille efterhånden.

> [...]
> Irak er i beskæftigelse. Fra Afghanistan, Pakistan og Marokko er det
> 33-39 pct. Her er der virkelig en stor udfordring for integrationen.

Og dermed siger du, at indvandrer kvinder er bedre til at holde gang
i egen butik end danske kinder er ??

> [...]
> Thailand, Vietnam og Kina beskæftigelsesfrekvenser på 59-67 pct. Det
> er samme niveau som kvindelige indvandrere fra Sverige, Norge, Polen
> og Tyskland. Kvinder med dansk oprindelse har en lidt højere
> beskæftigelsesfrekvens på 76.
>
> Jo længere tid indvandrerne har opholdt sig her i landet, jo højere
> beskæftigelsesfrekvens. Det gælder for indvandrere fra de fleste lande
> og viser, at integration normalt tager tid.
>
> Desværre ses denne udvikling kun svagt, når det gælder indvandrere fra
> Somalia, Libanon og Irak. Selv med en opholdstid i Danmark på 10-15 år

Jeps det understreger jo min pointe, at det hjælper ikke at være
medhjælpende (integrationspolitikken) til passiv forsørgelse.

> [...]
> er det 57-60 pct. Over halvdelen af de unge kvindelige indvandrere fra
> disse lande er altså hverken under uddannelse eller i beskæftigelse.

Igen bekræfter du min pointe, så hvad med at ændre din holdning, hold
dig fra had og se at komme i gang med at tænke konstruktiv, det er
vejen frem. Innovation har aldrig sat udvikling baglæns vel.

> [...]
> for deres skolegang og senere erhvervsuddannelse bl.a. på grund af
> svagere danskkundskaber og familiens økonomi.

Her hørte jeg en integrationsmedarbejde udtale, at det er bedst for de
små børn at de først lære Dansk når de komme i skole, da de ellers vil
begynde at snakke "dialekt"dansk i 0 skole klassen. Måske er der
rigtig men så bør disse børn nok starte 2 år tidligere i skole for at
indhente de sproglige??

> Langt størstedelen af al kriminalitet bliver begået af personer med
> dansk oprindelse. Danmarks Statistik har dog tidligere redegjort for,
> at indvandrere og efterkommere fra ikke-vestlige lande begår
> straffelovskriminalitet langt hyppigere end personer med dansk
> oprindelse.

Jeps igen dokumenterer du min pointe, så hvad med at hade dig selv for
din politiske holdning og bliv lidt innovativ. Det gælder jo om at
uddanne folk ikke fratage dem muligheden for at indgå som ligevægtige
i samfundet og opnå de samme goder.

> [...]
> kriminalitetsindeks for udvalgte oprindelseslande:
>
> Libanon 208
>
> Jugoslavien 198
>
> Pakistan 188
>
> Marokko 187
>
> Tyrkiet 184
>
> Somalia 167
>
> Danmark 98
>
> Vietnam 90
>
> Thailand 76
>
> Filippinerne 59
>
> Kina 37
>
> Mandlige indvandrere og efterkommere fra Libanon, dvs. hovedsagelig
> statsløse palæstinensere har det højeste kriminalitetsniveau.

Jeps og ingen uddannelse og dermed ikke mulighed for arbejde. Det er
samfundviden i 3. klasse så hvorfor gives der så ikke puljepenge til
uddannelse af disse folkegrupper??

> [...]
> gruppen er stærkt overrepræsenteret blandt langtidsledige
> overførselsmodtagere. Indvandrere fra udviklingslande udgør 35 pct. af
> kontanthjælpsmodtagerne, men kun 5 pct. af befolkningen.
>
> Alt i alt sker der i Danmark en årlig nettooverførsel til indvandrere
> over de offentlige finanser på, hvad der svarer til 0,9 pct. af BNP.
> Sådan behøver det imidlertid ikke at være. I USA udgør
> nettooverførselen til indvandrere 0,3 pct. af BNP. I Canada har der
> endda historisk været tale om en lille nettooverførsel via de
> offentlige finanser fra indvandrere til indfødte canadiere.

Kan du så modbevise min pointe, og hjælper det dig med at afkomme med
dit had nu. Du er velkommen til at sige tak for hjælpen og det var så
lidt vil jeg sige.

Fra : TL

Dato : 26-12-08 04:06

On Thu, 25 Dec 2008 18:09:40 -0800 (PST), in dk.politik Notion
<adam_xtr@yahoo.com> wrote:

> [...]
>personer en god indføring i det samfund de skal til at leve i, frem
>for at sætte dem på passiv forsørgelse??

Det her mantra og integration og "god indføring" er en smule vagt og
ukonkret. Tilsyneladende er der ikke et eneste land med betydelig
indvandring fra de pågældende lande, der har kunnet finde ud af
hvordan integration virker. Så, for det første, er det efterhånden
ikke lidt fantasiforladt at blive ved med at beskylde regeringen og
DF, især, for den manglende integration? Det er vel for pokker ikke DF
eller Foghs skyld, når de samme beskæftigelses og
kriminalitetsproblemer eksisterer i stort set alle europæiske lande?
For det andet, hvis denne gentagne pegen på "integration" skal have
nogen troværdighed, så skal der altså lidt mere konkret kød på
historien. HVAD skal man gøre?

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-08 09:52

TL wrote:

> [...]
> For det andet, hvis denne gentagne pegen på "integration" skal have
> nogen troværdighed, så skal der altså lidt mere konkret kød på

I Sverige har man stået på hovedet for indvandrerne og for "integrationen" i
årevis, og dér er lidt *færre* indvandrere erhvervsaktive.

Notion og andre velmenere tror på trolddom og på "sesam luk dig op"-ord, som
på magisk vis kan få fx arabiske drenge til at ønske at lære at læse og
skrive dansk, OG få dem lidt ned på jorden til os andre, - de mener jo de er
guds udvalgte folk, og at vi bør være himmelhenrykte for, at de overhovdet
gider bo her i landet.

Hvordan vi skal komme igennem den periode som ligger forude, med store
mængder af nye drenge på gaderne OG med stigende arbejdsløshed, - der vil
blive tændt endnu mere op for offertænkningen, og vi må nok holde os inden
døre efter mørkets frembrud, - og købe nogle brudsikre ruder til bilen.

Måske går det anderledes, det må man jo håbe.

Fra : @

Dato : 26-12-08 12:11

On Thu, 25 Dec 2008 18:09:40 -0800 (PST), Notion <adam_xtr@yahoo.com>
wrote:

> [...]

Notion vil som sædvanlig ikke forholde sig til fakta

>Jeg er i virkelighedens verden, jeg lever ikke gennem links fra

<klip>
Notion vil som sædvanlig ikke forholde sig til fakta

min person har intet med muhamedaneres beviste dovenskab og
kriminalitet at gøre

Muhamedanere er meget mere dovne og kriminelle end ALLE andre
grupperinger

>som tænker på muslimer hvergang der snakked om
>flygtninge, indvandrer osv.

så skal der lige lyves

du har aldrig nogensinde set mig skrive negativt om ikke-muhamedanske
indvandrere som er kommet til DK medbringende noget positivt- f.eks.
viljen til at forsørge sig selv samt viljen til at opføre sig så
civilicerede mennesker kunne være i nærheden af dem

>Jeg som er virkelighedsbevist snakke om alle grupper, heriblands
>muslimer

>Her findes også de dårligste uddannet, så hvad er pointen.

pointen som du ikke VIL se er at uanset uddannelsesniveau så er
forskellen alligevel meget markant

masser af kinesere vietnamesere thailændere og andre er kommet til
Danmark med ingen uddanelse og klarer sig alligevel bedre end mange
muhamedanere med uddannelser

men som sædvanlig har du et filter som filtrerer alle fakta om
muhamedanere fra

>Min pointe er at disse personer kræver en del skolearbejde,

og den pointe holder IKKE

al den stund at den ikke er i stand til at sløre at muhamedanere ikke
lader sig integrere da muhamedanerne ikke VIL integreres

>Vil det ikke være bedre og billigere for samfundet, at give disse
>personer en god indføring

nej det bedste mest rigtige mest forsvarlige og mest sikre for
fremtidige generationer af friheds- og fredselskende mennesker vil
være at smide samtlige muhamedanere ud af hele Europa

>Og dermed siger du, at indvandrer kvinder er bedre til at holde gang
>i egen butik end danske kinder er ??

nej,

men ovenstående viser jo at du hverken er i stand til læse endsige ved
hvad procenter er for nogen

> [...]

beskæftigelse.

Fra Afghanistan, Pakistan og Marokko er det 33-39 pct.

nej og alt dit vås er igen en gang ikke i stand til at sløre at

Muhamedanere er meget mere dovne og kriminelle end ALLE andre
grupperinger

>Igen bekræfter du min pointe,

du har ingen pointe da du ikke aner hvad sådan en er for en størrelse,

du har kun viljen men mangler evne til at sløre at muhamedansk
indvandring er og bliver at ligne med en rotte- eller græshoppe
invasion

Muhamedanere er meget mere dovne og kriminelle end ALLE andre
grupperinger

>Jeps og ingen uddannelse og dermed ikke mulighed for arbejde.

og igen lukker du øjnene og vil ikke vide af fakta

fakta er jo at muhamedanernes situation er selvforskyldt, mange
muhamedanere som enten er født her i landet eller har boet her i 15-20
har ikke VILLET lære dansk, på trods af at alle fortæller dem at det
at kunne det danske sprog er en vigtig forudsætning for at få arbejde

så igen viser det sig at det er fuldt bevist de ikke vil lære dansk,
de kunne nemlig risikere at få et job i stedet for det de helst vil,
nemlig dovne den på de offentlige kassers bekostning, samtidig med at
de får tiden til at gå med at true overfalde og på alle måder genere
de "vantro"

Muhamedanere er meget mere dovne og kriminelle end ALLE andre
grupperinger

>Kan du så modbevise min pointe,

du har ingen pointe

og du nægter fortsat at forholde dig til fakta

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Peter Bang

Dato : 19-12-08 11:36

> [...]
>er det bare blevet værre og værre.
>Selv de fremmedleflere, der har
>killfiltret mig og svinet mig til gennem

:) ... bilder du dig virkelig ind, at din tilstedeværelse
betyder det fjerneste for nogen eller noget???

Fra : Notion

Dato : 19-12-08 05:36

On 19 Dec., 11:49, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Tak. Tænk, jeg var næsten sikker på, at alle fremmedproblemer gik bort af
> sig selv, hvis jeg blot lod være med at vise de frelste virkelighedens

Oversat siger du, at du regner med at du er skyld i alle problemerne
med de kriminelle fremmede. Var det hensigten med overstående??

Fra : Malene P

Dato : 19-12-08 13:51

"Notion" <adam_xtr@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tak. Tænk, jeg var næsten sikker på, at alle fremmedproblemer gik bort af
> sig selv, hvis jeg blot lod være med at vise de frelste virkelighedens

Udover at du ikke kan quote, så NÆH.... Som jeg skrev, da jeg stoppede med
at linke til de omsiggribende episoder og problemer med de fremmedes
kriminalitet, så håbede jeg jo faktisk på, at det ville blive sværere at
finde sådanne links. Nogle her i gruppen havde jo nærmest den opfattelse, at
mine links i sig selv var problemets kerne og ikke de fremmedes udskejelser.
Bare skyd budbringeren - så skal det hele nok gå fint. Er det så gået
sådan???????

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 22:56

Malene P wrote:
> [...]
> og ikke de fremmedes udskejelser. Bare skyd budbringeren - så skal
> det hele nok gå fint. Er det så gået sådan???????

Hvad er det du tror og mener at du har ændret, ved at være "budbringer"?

--
/ Thomas

Fra : Notion

Dato : 26-12-08 02:24

On 26 Dec., 04:05, TL <tl...@adelphia.net> wrote:

> [...]
> For det andet, hvis denne gentagne pegen på "integration" skal have
> nogen troværdighed, så skal der altså lidt mere konkret kød på

Hvorfor tror du det er så vigtig med en ordentlig integrations, er det
ikke netop for at undgå social skævhed, og derigennem opnå bedre
mulighed for at disse nyetilkommende kan begynde opholdet her i landet
eller andre lande for den sags skyld. Det er da alm. viden i en 3.
klasse at ulighed og udstødelse fra samfundet avler kriminalitet. Uden
en ordentlig uddannelse i et hightech samfund = med null duelighed på
arbejdsmarkedet.
At du giver Fogh skylden kan kun komme fra dine tanker, jeg giver DF
og regeringen skylden da de har adgang til de grønne knapper i salen,
og PT har de ikke brugt dem til gavn for samfundet, så jo skylden er
den siddende regering samt støtten DF. Det kan du på ingen måde nægte,
da det er velkendt at de tilsammen indtil nu har flertallet.
Hvor mange fremmede med god uddannelse / skolegang ser du i
statistikken over kriminelle??
Kan det skyldes at det giver en bedre integrations med viden om
samfundet som helhed. Jeg siger jo ikke de skal være dansk integreret,
integrations betyder jo ikke andet end, bliver en del af en overordnet
helhed, her er enheden samfundet, hvorpå man kan opnå samme goder som
andre, alt andet giver social ulighed og dermed ustabile individer =
stigning i kriminalitet.

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-08 10:59

Notion wrote:

> [...]
> klasse at ulighed og udstødelse fra samfundet avler kriminalitet. Uden
> en ordentlig uddannelse i et hightech samfund = med null duelighed på

"Ordentlig integration" det er jo ren magi, - man kan øse penge ud over folk
som fra hjemlandene er vant til at man skal arbejde for føden, SÅ får de en
helt forkert indgang til Danmark. Man kan gøre det modsatte, og forsøge at
tvinge dem til at arbejde, og så er DET galt.
Mht at øse penge ud for ingenting, - en etioper skrev, at HAN ved at
etiopere i DK, som er vant til at *tjene* 40 kr om måneden ved hårdt
arbejde, de burde ikke få kæmpesummer udbetalt , de synes det er mere end
nok, og forstår ikke hvorfor i alverden de skulle arbejde for en lille smule
mere. En del sidder endog hjemme og hygger sig med khat, og er kisteglade
for det.

> [...]
> helhed, her er enheden samfundet, hvorpå man kan opnå samme goder som
> andre, alt andet giver social ulighed og dermed ustabile individer =

Frem med dit tryllepulver, og tryl de 80% arabiske drenge som ikke har gidet
lære dansk, om til "veluddannede".

Du siger jo ikke andet end, at hvis det hele var godt, så var det hele
godt, - hvis alle var ansat som professorer til en mio kr om året, så ville
kriminaliteten sikkert falde, - og ih hvor er det godt at vide.

HVORFOR er det altid muslimer som ender nederst i samfundet og hvorfor kan
andre ikke-vestlige godt finde ud af at blive integreret og at finde
arbejde. Når du har løst DEN gåde, så kommer resten af sig selv.
Og det gælder vel at mærke i ALLE europæiske lande, - frem med dit
tryllepulver, - kan du trylle islam væk, så tror jeg vi er ved at være der.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 26-12-08 11:07

On Fri, 26 Dec 2008 01:24:09 -0800 (PST), Notion wrote:

> [...]
> og regeringen skylden da de har adgang til de grønne knapper i salen,
> og PT har de ikke brugt dem til gavn for samfundet, så jo skylden er

Hvorfor ikke HELE Folketinget ? De har da grønne knapper ALLE SAMMEN.

>Det kan du på ingen måde nægte,
> da det er velkendt at de tilsammen indtil nu har flertallet.
> Hvor mange fremmede med god uddannelse / skolegang ser du i
> statistikken over kriminelle??

Man kan altså ikke tvinge nogen til at lære, som ikke VIL lære.

> [...]
> helhed, her er enheden samfundet, hvorpå man kan opnå samme goder som
> andre, alt andet giver social ulighed og dermed ustabile individer =

Mange af de "fremmede" der laver ballade/kriminalitet, VIL jo ikke lave
manuelt arbejde, da de mener at det er under deres værdighed.

Fra : @

Dato : 26-12-08 13:05

On Fri, 26 Dec 2008 11:07:02 +0100, Steen Thomsen
<alucard44@hotmail.com> wrote:

>Hvorfor ikke HELE Folketinget ? De har da grønne knapper ALLE SAMMEN.

de RØDE boykotter sikkert de grønne knapper ))

vi må hellere luske ind midt i nattemørket og få byttet lidt rundt på
nogen ledninger :-]

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-12-08 13:22

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Mange af de "fremmede" der laver ballade/kriminalitet, VIL
> jo ikke lave
> manuelt arbejde, da de mener at det er under deres
> værdighed.

Nåeh, ja - da vi havde 250.000 arbejdsløse sagde folk som dig
også: "De arbejdsløse er bare dumme og dovne. De gider ikke at
arbejde. Der er arbejde nok til dem der gider at bestille
noget" -ikke sandt?

Fra : Steen Thomsen

Dato : 26-12-08 17:38

On Fri, 26 Dec 2008 13:21:33 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Nåeh, ja - da vi havde 250.000 arbejdsløse sagde folk som dig
> også: "De arbejdsløse er bare dumme og dovne. De gider ikke at
> arbejde. Der er arbejde nok til dem der gider at bestille
> noget" -ikke sandt?

Hvorfor holder du dig ikke til emnet, i stedet for KUN at snakke udenom ?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-12-08 11:03

> Hvorfor holder du dig ikke til emnet, i stedet for KUN at
> snakke udenom ?

Så vidt jeg kan se er det jo dig der snakker udenom. Hvilket
motiv skulle jeg have til at gøre noget sådant? Jeg har
arbejde og har aldrig været arbejdsløs - hvad er din
undskyldning? Det ser ud til at hver gang du bliver sat til
vægs, så kommer du med den med at jeg "snakker udenom". Det er
plat og viser hvor trængt du er. Men siden du selv lægger op
til det, så må jeg naturligvis spørge dig:

Hvorfor er du ikke i arbejde? Gider du ikke at arbejde? ER du
bare dum og doven fordi du intet kan og intet gider at
bestille?

Fra : Steen Thomsen

Dato : 27-12-08 20:08

On Sat, 27 Dec 2008 11:03:28 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Så vidt jeg kan se er det jo dig der snakker udenom.

Pladder. Hvad har dine påstande om andres fordomme, med indvandrenes lavere
beskæftigelse at gøre ?

>Hvilket motiv skulle jeg have til at gøre noget sådant?

Hvad ved jeg ? Storhedsvanvid måske ?

>Jeg har
> arbejde og har aldrig været arbejdsløs - hvad er din
> undskyldning?

Undskyldning for HVAD ?

>Det ser ud til at hver gang du bliver sat til
> vægs, så kommer du med den med at jeg "snakker udenom".

Du har sgu ALDRIG sat nogen som helst til vægs.

> Hvorfor er du ikke i arbejde?

Jeg har ødelagt min ryg.

>Gider du ikke at arbejde?

Jo da, hvis jeg kunne. Jeg havde bl.a. SELV fundet mig et flex-job, som jeg
kunne klare, men det blev afvist af kommunen.

>ER du
> bare dum og doven fordi du intet kan og intet gider at
> bestille?

KAN du ikke andet end at svine folk til ?

Ved du overhovedet noget om min uddannelse og tidligere beskæftigelse ?

Nej vel.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-12-08 17:59

> KAN du ikke andet end at svine folk til ?
>
> Ved du overhovedet noget om min uddannelse og tidligere
> beskæftigelse ?
>
> Nej vel.

Du ligger som du har redt - du hævder at være tilhænger af de
konservastive som om nogen jo netop IKKE ønsker at udbygge det
sociale system. Det er din regering og dine partifæller der
sætter en stopklods for dine ønsker om et fleksjob. Husk det
næste gang du sætter dit kryds hvem det egentlig er du kan
takke for din situation.

Jeg forsøger at forklare dig at det netop er dine
meningsfæller der siger at hvis man ikke er i arbejde, så er
det deres egen skyld. Det kalder du "at snakke udenom" - med
andre ord: Du vil ikke erkende at det er dine egne der er
skyld i miseren, for det er dem der har lavet de meget
restriktive lovgivninger mod folk der ligesom dig er kommet i
uføre. "Lad falde hvad ikke kan stå"- devisen -en "god"
gammeldags konservastiv dyd.

Så ærlig talt: besøg www.kinagrill.dk og tag en tudekiks. Sæt
dit kryds på et socialistisk parti fremover, et parti der vil
gøre en forskel for dig og for andre i tilsvarende situation i
stedet for at hyle op om "venstreorienterede" som du ikke kan
lide. Dine egne sparker dig jo i røven, så hvad med at vågne
op?

Fra : Steen Thomsen

Dato : 28-12-08 18:51

On Sun, 28 Dec 2008 17:59:20 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Du ligger som du har redt - du hævder at være tilhænger af de
> konservastive som om nogen jo netop IKKE ønsker at udbygge det
> sociale system.

Ja, og ?

>Det er din regering og dine partifæller der
> sætter en stopklods for dine ønsker om et fleksjob. Husk det
> næste gang du sætter dit kryds hvem det egentlig er du kan
> takke for din situation.

Må jeg da ikke have en politisk grundholdning, som ikke går ud på bare at
rage til mig. ?

> Jeg forsøger at forklare dig at det netop er dine
> meningsfæller der siger at hvis man ikke er i arbejde, så er
> det deres egen skyld.

Sikke dog noget pladder.

> [...]
> restriktive lovgivninger mod folk der ligesom dig er kommet i
> uføre. "Lad falde hvad ikke kan stå"- devisen -en "god"

Og ?

> Så ærlig talt: besøg www.kinagrill.dk og tag en tudekiks.

Hvorfor dog det ?

>Sæt
> dit kryds på et socialistisk parti fremover,

ALDRIG !!!

Jeg kunne ikke drømme om at ødelægge landet, bare for at rage lidt mere til
mig selv.

> [...]
> stedet for at hyle op om "venstreorienterede" som du ikke kan
> lide. Dine egne sparker dig jo i røven, så hvad med at vågne

Og HVEM var det lige der kaldte mig EGOIST ?

Jeg klarer mig udmærket med kontanthjælpen, selvom den ikke er ret høj. Det
drejer sig KUN om at prioritere, hvilket betyder nul oksefilet, nul tobak,
nul byture, nul ferier, nul modetøj o.s.v.

Fra : @

Dato : 26-12-08 12:56

On Fri, 26 Dec 2008 01:24:09 -0800 (PST), Notion <adam_xtr@yahoo.com>
wrote:

>Hvorfor tror du det er så vigtig med en ordentlig integrations

hvorledes kan det gå til at hver ENESTE gang man udersøger hvorledes
indvandring med deraf følgende integration eller fejlslagen samme

så viser det sig med usvigelig sikkerhed at muhamedanere altid skiller
sig særdelses negativt ud

den kan kun være fordi muhamedanere ikke VIL integreres da det er imod
alt hvad de har medtaget af overtro racisme og anden dårligdom fra de
møddinger de kom fra

hvorfor kommer de overhovedet,

for en muhamedaner må et muhamedansk ledet samfund da være hundrede
fold bedre end at leve i et land befolket af vantro babarer som
tilligemed fremavler over 20 mio. urene dyr årligt og slagter disse

samt spreder uren svinegylle ud over stort set hele landet

den eneste grund til at de kommer er at de har har muligheden for at
blive forsørget uden selv at skulle yde en indsats

luk for muligheden for offentlig forsørgelse for udlændinge og
strømmen af muhamedanere ville gå ud af landet i stedet for ind

hvorimod kinesere thailændere og vietnamesere fortsat ville være
repræsenteret i Danmark

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : TL

Dato : 26-12-08 13:24

On Fri, 26 Dec 2008 01:24:09 -0800 (PST), in dk.politik Notion
<adam_xtr@yahoo.com> wrote:

> [...]
>helhed, her er enheden samfundet, hvorpå man kan opnå samme goder som
>andre, alt andet giver social ulighed og dermed ustabile individer =

Det er altså stadig ufatteligt vagt og ukonkret. Hvad, helt konkrekt,
skal man gøre for at opnå den viden om samfundet som helhed, du peger
på som silver bullet? Som sagt, der er jo ikke et eneste land i
Europa, der har kunnet finde ud af det.
Er det ikke muligt, at forskellene er FOR store til, at de kan klares
med din magiske uddannelse og oplysning?

Fra : Notion

Dato : 28-12-08 21:26

On 26 Dec., 10:59, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid>
wrote:

> [...]
> mere. En del sidder endog hjemme og hygger sig med khat, og er kisteglade

En dansk nasser sagde hvorfor arbejde når socialen betaler mine
regninger og giver mig lommepenge til øl og hash. osv. Disse personer
finder du i hele verden så om det er en hvid nasser eller en sort
nasser, giver samme problem. Det som er pudsigt er du kun kan se den
sort nasser???

> Frem med dit tryllepulver, og tryl de 80% arabiske drenge som ikke har gidet
> lære dansk, om til "veluddannede".

Tænk tilbage og se hvor gammel disse personer som laver ballade er nu.
Det giver en god ide om hvad der sker når man fratager mennesker
mulighed for udvikling. 2001 - 2009 ....
24 år minus 8 år giver 16 år
12 år minus 8 år giver 4 år

Så hvis man allerede giver dårlige vilkår fra barns ben ja så må de gå
galt. Hvorfor skal man bruge tryllepulver, er det det mirakel
højrefjolserne leder efter ??? Hvad med sund fornuft ??

> [...]
> Og det gælder vel at mærke i ALLE europæiske lande, - frem med dit
> tryllepulver, - kan du trylle islam væk, så tror jeg vi er ved at være der.

Uddannelsesniveau er trylleformlen.

DU kan jo svare mig på, hvordan de forskellige folkeslag kommet til
landet?

Hvilken arbejdskultur mulighed havde de med sig fra hjemlandet.

En dreng opvokset i flygtningslejer?? 10 kom ud på marken kun 4 kom
levende tilbage??

Hvilken uddannelsesniveau har de forskellige?

Osv. logik er ikke din stærke side, det viser du gang på gang.

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-08 14:21

Notion wrote:

> [...]
> finder du i hele verden så om det er en hvid nasser eller en sort
> nasser, giver samme problem. Det som er pudsigt er du kun kan se den

Hvorfor skulle vi importere flere? Palæstinenserne fx har sat nasseriet i
system, OG de fem procent muslimer står for 38 procent af kontanthjælpen,-
er det pudsigt at se det som et problem?

> Uddannelsesniveau er trylleformlen.

Så du mener at selv om 80% af de arabiske drenge ikke har gidet lære sig
dansk, så bør vi fx give dem en doktorgrad i medicin, - for det VIL de så
gerne have?

For at gentage for n'te gang, selv fattige kinesere og indere får BEDRE
eksamener end typeenglændere i UK, mens - surprise - surprise - muslimer får
langt RINGERE eksamener.
Frem med tryllepulveret, kan du trylle islam væk, så tror jeg du har knækket
problemet.

> [...]
> levende tilbage??
>
> Hvilken uddannelsesniveau har de forskellige?

Dem der er født i UK eller i DK har SAMME uddannelsesniveau som de indfødte,
dvs NUL.

OG langt de fleste indvandrere er kædeindvandrede gennem
familiesammenføringer, og IKKE nogen som kommer fra slagmarker.
De problematiske palæstinensere opholder sig ofte i måneder i landet de er
"flygtet fra".

Du kan prøve at bortforklare, men kan du ikke lige forklare, hvorfor det er
SÅ nødvendigt med bortforklaringer og blår i øjnene på den almindelige
dansker?
Gør sandheden for ondt, - lige som i Sverige?

Fra : Notion

Dato : 28-12-08 21:29

On 26 Dec., 11:07, Steen Thomsen <alucar...@hotmail.com> wrote:

> Hvorfor ikke HELE Folketinget ?   De har da grønne knapper ALLE SAMMEN.

Hvad med at tænke ??

> Man kan altså ikke tvinge nogen til at lære, som ikke VIL lære.

Men man er god til at fratage nogen personer, den mulighed for at
lære.

> Mange af de "fremmede" der laver ballade/kriminalitet, VIL jo ikke lave
> manuelt arbejde, da de mener at det er under deres værdighed.

Det kan du jo lige dokumenterer ikke også......
Hvem er det som løber de fleste avisruter igennem ?? set pr
befolkningsgruppe ??

Fra : Steen Thomsen

Dato : 29-12-08 09:38

On Sun, 28 Dec 2008 20:28:55 -0800 (PST), Notion wrote:

> Men man er god til at fratage nogen personer, den mulighed for at
> lære.

Det vrøvl må du gerne lige forklare.

> Det kan du jo lige dokumenterer ikke også......

Det siger de selv (altså araberne).

> Hvem er det som løber de fleste avisruter igennem ?? set pr
> befolkningsgruppe ??

Her i byen er det nok somaliere. Jeg har ikke set en eneste araber gå med
reklamer.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 30-12-08 15:00

On Sun, 28 Dec 2008 20:28:55 -0800 (PST), Notion wrote:

> Hvem er det som løber de fleste avisruter igennem ?? set pr
> befolkningsgruppe ??

Det ved jeg ikke, fortæl venligst?

Men det hjalp på antallet af reklamer i postkassen da der blev sat et skilt
på med "Niema reklamy" (polsk for "Ingen reklamer).

--
MVH
Bruno

Fra : @

Dato : 29-12-08 11:01

Den Sun, 28 Dec 2008 20:26:13 -0800 skrev Notion:

> [...]
> finder du i hele verden så om det er en hvid nasser eller en sort
> nasser, giver samme problem. Det som er pudsigt er du kun kan se den

næ,

man ser en tilrejsende neger som det danske samfund skal forsørge,

du kan jo hvis du vil anstrenge dig prøve at regne ud hvor de sorte
nassere rejser til Danmark, hvorimod de danske nassere ikke rejser til
Ethiopien

> [...]
> Det giver en god ide om hvad der sker når man fratager mennesker
> mulighed for udvikling. 2001 - 2009 ....

forklar DU hellere hvorfor det lige netop er unge fra nogle få ganske
bestemte lande der giver store problemer overalt, det har været vendt før,
men folk som ikke VIL erkende virkeligheden er pudsigt nok tilligemed i
besiddelse af en meget ringe hukommelse,

det er ikke indrejsende fra Sverige, Chile, Kina, Norge eller USA der er
problemer med,

derimod er tendensen tydelig når det gælder folk fra mellemøsten, Pakistan
og muhamedanske lande på det afrikanske kontinet, dem er der problemer med
uanset hvor de rejser hen

> Uddannelsesniveau er trylleformlen.

påstår du at muhamedanere af andre bliver holdt udenfor
uddannelsessystemet i de lande de rejser til?

nej vel

og der findes ingen trylleformel til folk som ikke VIL være en del af de
samfund de er emigreret til,
og det er netop problemet med muhamedanere, de VIL ikke integreres

> Osv. logik er ikke din stærke side, det viser du gang på gang.

tåbelige undskyldninger og syge bortforklaringer når det gælder
muhamedanere er derimod den eneste side du er i besiddelse af

Fra : Notion

Dato : 30-12-08 18:33

On 30 Dec., 14:59, Bruno Christensen <n...@lpdommer.dk> wrote:

> Det ved jeg ikke, fortæl venligst?
>
> Men det hjalp på antallet af reklamer i postkassen da der blev sat et skilt
> på med "Niema reklamy" (polsk for "Ingen reklamer).

Og?

Fra : Notion

Dato : 30-12-08 18:47

On 29 Dec., 14:21, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid>
wrote:

> Hvorfor skulle vi importere flere? Palæstinenserne fx har sat nasseriet i
> system, OG de fem procent muslimer står for 38 procent af kontanthjælpen,-
> er det pudsigt at se det som et problem?

Og du opgiver allerede, eller har du bare for lidt viden til at se
løsninger ??

Det at de er kontanthjælpmodtager kan du takke VKO for, længerer er
den ikke.

AT have med traumatiske personer at gøre, kræver jo lidt mere end bare
modtagelse af forsørgelseydelse, tror du ikke?

> Så du mener at selv om 80% af de arabiske drenge ikke har gidet lære sig
> dansk, så bør vi fx give dem en doktorgrad i medicin, - for det VIL de så
> gerne have?

Hold dig til virkeligheden, dit mørke syn kan jeg ikke afhjælpe dig
med, det er dig selv som må arbejde med det.

Alle kan få en uddannelse hvis grundviden er til stede.

> [...]
> langt RINGERE eksamener.
> Frem med tryllepulveret, kan du trylle islam væk, så tror jeg du har knækket

Har kineseren boet det meste af sit liv i en flygtninge lejer, eller
været uden mulighed for "fremtid" opnåelse, af drømme??

> Dem der er født i UK eller i DK har SAMME uddannelsesniveau som de indfødte,
> dvs NUL.

Opdater dig lige igen, tak. Det hjælper på niveauet

> [...]
> familiesammenføringer, og IKKE nogen som kommer fra slagmarker.
> De problematiske palæstinensere opholder sig ofte i måneder i landet de er

Nu er det jo ikke sådan at lovgivningen er sat sammen, at man kun kan
få dem ind i landet som man ønsker. Det startede PNR med at indfører,
da Poul Schlytter jo bare tog alt krav ind, men som set før så er EU
en drivende kraft bag ændringer i lovgivningen.

> [...]
> dansker?
> Gør sandheden for ondt, - lige som i Sverige?

Den eneste som bortforklare er jo dig. Du snakker altid uden om og
fremkommer altid kun med dit mørke indre. Der er stor forskel på at
ville opnå noget med integration eller ej. Denne regering har vist, at
den ikke magter denne opgave.

Fra : TL

Dato : 31-12-08 04:32

On Tue, 30 Dec 2008 17:47:11 -0800 (PST), in dk.politik Notion
<adam_xtr@yahoo.com> wrote:

>Og du opgiver allerede, eller har du bare for lidt viden til at se
>løsninger ??

Indtil vi har fundet denne gyldne løsning, så er det nok bedre, at vi
ikke lukker flere ind, der i den grad giver problemer.

>Det at de er kontanthjælpmodtager kan du takke VKO for, længerer er
>den ikke.

Så når man ser de samme problemer i hele Europa, så er det også VKOs
skyld? Det er utroligt billigt og usagligt, den evindelige given DF
eller VKO skylden for alle problemerne med flygtninge og indvandrere.
Tværtimod, DEN dårlige undskyldning er grund til at populisterne i DF
overhovedet har kunnet komme i nærheden af indflydelse.

>AT have med traumatiske personer at gøre, kræver jo lidt mere end bare
>modtagelse af forsørgelseydelse, tror du ikke?

Og vi kan ikke hjælpe alle verdens traumatiserede personer. Så luk for
grænsen og luk for kassen.

>Hold dig til virkeligheden, dit mørke syn kan jeg ikke afhjælpe dig
>med, det er dig selv som må arbejde med det.
>
>Alle kan få en uddannelse hvis grundviden er til stede.

Hvis de gider og har den rette indstilling, og den slags hænger ikke
overraskende sammen med kultur. For 50år siden var de sydøstasiatiske
lande på samme niveau som de arabiske og nordafrikanske. Sydkorea var
smadret af en krig. Se på hvordan det ser ud idag... den eneste
metrik, hvor de arabiske og mellemøstlige lande har kunnet følge med
er folketal. Men det er vel også VKOs skyld?

Hvorfor er det, at i korea, hvor kulturen værdsætter studier og
uddannelse og hårdt arbejde, kan man rejse sig efter en altødelæggende
krig og opbygge verdens 11. største økonomi, mens andre dele af
verden, hvor udenadslære af middelalderlige religiøse tekster
værdssættes, kan man tredoble befolkningstallet på samme tidsramme? Er
det VKOs skyld, eller måske snarere Israels?

>Har kineseren boet det meste af sit liv i en flygtninge lejer, eller
>været uden mulighed for "fremtid" opnåelse, af drømme??

Jeg er sikker på, at de vietnamesiske bådflygtninge løb væk fra det
rene slaraffenland af muligheder og fremtidsperspektiver. Kinesere,
der forlod Kina før 1985, forlod nok heller ikke de mest strålende
forhold.

>Nu er det jo ikke sådan at lovgivningen er sat sammen, at man kun kan
>få dem ind i landet som man ønsker.

Men du synes tilsyneladende ikke, at lovgivningen burde være således,
at man kun får de ønskede og nødvendige ind i landet?

> [...]
>fremkommer altid kun med dit mørke indre. Der er stor forskel på at
>ville opnå noget med integration eller ej. Denne regering har vist, at

Det samme kan så siges om alle regeringer i hele Europa. Hvis vi lige
for et øjeblik antager at Knuds pointe om muslimer er korrekt, HVOR i
hele verden kan du pege på en successhistorie med betydelige muslimske
indvandringsgrupper?

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-08 12:41

Notion wrote:

> Og du opgiver allerede, eller har du bare for lidt viden til at se
> løsninger ??

Du ER nu morsom, nu har det været sådan i efterhånden 35 år, og du har set
"løsningen" hele tiden, men har ikke villet ud med den

> Det at de er kontanthjælpmodtager kan du takke VKO for, længerer er
> den ikke.

Procenten var nu endnu højere under den tidligere regering, så frem med en
ny bortforklaring, du er jo leveringsdygtig i bortforklaringer i alt mellem
himmel og jord.

> AT have med traumatiske personer at gøre, kræver jo lidt mere end bare
> modtagelse af forsørgelseydelse, tror du ikke?

Du kan selv være traumatisk, - det er iøvrigt *godt* at komme ud blandt
andre mennesker hvis man ER traumatiseret, og IKKE godt at sidde hjemme og
kigge på hade-TV fra Mellemøsten.

> Hold dig til virkeligheden, dit mørke syn kan jeg ikke afhjælpe dig
> med, det er dig selv som må arbejde med det.

Er det nu MIG der skal læse for de arabiske drenge, og ikke dem selv?
JEG har været med til at give lektiehjælp, MEN de fleste gad kun i kort tid,
de ville hellere ud og more sig på gaden.
Dit lyse syn hjælper ingen til at gide lære.

> Alle kan få en uddannelse hvis grundviden er til stede.

JA NETOP, og det er jo så dét den IKKE er.

> Har kineseren boet det meste af sit liv i en flygtninge lejer, eller
> været uden mulighed for "fremtid" opnåelse, af drømme??

Glemte du i farten at dem vi taler om er født i Danmark?

> Opdater dig lige igen, tak. Det hjælper på niveauet

Fødes vi ikke med NUL i "uddannelsesniveau", OG vi taler om folk der er født
i DK vs UK.

Tænk før du skriver, det hjælper på niveauet.

> [...]
> da Poul Schlytter jo bare tog alt krav ind, men som set før så er EU
> en drivende kraft bag ændringer i lovgivningen.

Og så taler du pludselig om noget helt andet. Men vi ER nu enige om at de
fleste ikke-vestlige IKKE er flygtninge, OG at dem vi her taler om er *født
i Danmark*?

> [...]
> fremkommer altid kun med dit mørke indre. Der er stor forskel på at
> ville opnå noget med integration eller ej. Denne regering har vist, at

Men det gjorde den forrige, og regeringen før den, og alle europas
regeringer?

Multikultur er en dødssejler, det har selv den hollandske og den engelske
venstrefløj nu erkendt, - om igen, som de siger.

Læs evt "Adskillelsens Politik" dér er mange ting du kunne få forstand af,
OG et helt empirisk studie af et multikulturelt samfund, - gys!

Fra : Notion

Dato : 30-12-08 18:51

On 29 Dec., 09:37, Steen Thomsen <alucar...@hotmail.com> wrote:

> Det vrøvl må du gerne lige forklare.

Hvorfor er det vrøvl, hvad med at komme ind i dagligdagen om hvordan
samfundet fungerer??

> Det siger de selv (altså araberne).

Jamen så kan du jo med lethed fremkomme med dokumentation.

I hele byen, har du ligget på lur??

Fra : Steen Thomsen

Dato : 31-12-08 11:34

On Tue, 30 Dec 2008 17:50:57 -0800 (PST), Notion wrote:

> Hvorfor er det vrøvl, hvad med at komme ind i dagligdagen om hvordan
> samfundet fungerer??

Nå, det kunne du så IKKE forklare.

> I hele byen, har du ligget på lur??

Nu er byen her altså ikke voldsom stor OG somaliere er rimeligt nemme at
se. Forskellen ligger i at mange somaliere her, rent faktisk gider at
bestille noget, hvorimod de fleste arabere kun gider at hænge på hjørnerne
og råbe skældsord efter de danske piger.

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 13:38

Malene P wrote:
> De passer deres svinske pizzariaer med momssvindel snyd
> med dagpengeregler osv.

Hvilke pizzarier du har besøgt, er svinske? Sæt lige nogle navne på, så man
kan undgå dem.

--
/ Thomas

Fra : Michael Weber

Dato : 19-12-08 13:43

Thomas M wrote:

> Hvilke pizzarier du har besøgt, er svinske? Sæt lige nogle navne på, så
> man
> kan undgå dem.

"Hun" må bestille sine pizzaer nogle mærkelige steder.
Der hvor jeg bestiller pizzaer, får de gang på gang glade smileys.
Faktisk har de p.t. en elite-smiley.
http://www.findsmiley.dk/da-DK/Searching/DetailsView.htm?virk=40157021

Man kan iøvrigt tjekke sin pizzapusher ud på:
http://www.findsmiley.dk/

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 14:26

Michael Weber wrote:

> [...]
> http://www.findsmiley.dk/da-DK/Searching/DetailsView.htm?virk=40157021
>
> Man kan iøvrigt tjekke sin pizzapusher ud på:

Jeg bruger to faste pizzarier via. JustEat, og de laver uden tvivl de bedste
pizzaer jeg nogensinde har smagt. Intet at klage over der.

Nå, men dk.politik er jo gruppen hvor det er moderne at generalisere i alt
hvad man skriver, og malene p har jo en kvote hun skal opfylde, nu hun er
vendt tilbage.

--
/ Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-08 15:39

"Thomas M" <WTFZOMG> skrev i meddelelsen

> [...]
> hvad man skriver, og malene p har jo en kvote hun skal opfylde, nu hun er

KRONIKKEN er ikke totalt fejlagtig fordi den fastslår og har dokumentation
bag at kriminalitetstendens forholder sig som

Libanon/Palæstina 208
Jugoslavien 198
Pakistan 188
Marokko, Tyrkiet, Somalie 167-87
Danmark 98
Vietnam,Thailand,Philipinerne 59-90
Kina 37

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 19-12-08 14:46

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.findsmiley.dk/da-DK/Searching/DetailsView.htm?virk=40157021
>
> Man kan iøvrigt tjekke sin pizzapusher ud på:

Alle blebagere er svinske, alle mærkater kan forfalskes. Der er folk der
spiser alt.

Fra : Michael Weber

Dato : 19-12-08 14:47

Kurt H. Nedergaard wrote:

> Alle blebagere er svinske, alle mærkater kan forfalskes. Der er folk der
> spiser alt.

Du må være intelligensmæssigt udfordret, hvis du tror at nogen pizzarier
hacker sig ind på en statslig hjemmeside og forfalsker dokumenter
der ligger der.

http://www.findsmiley.dk/da-DK/Searching/DetailsView.htm?virk=40157021

Hvordan synes du selv det går ?

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : @

Dato : 19-12-08 15:49

On Fri, 19 Dec 2008 13:43:07 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>"Hun" må bestille sine pizzaer nogle mærkelige steder.
>Der hvor jeg bestiller pizzaer, får de gang på gang glade smileys.
> [...]

du er da osse for nem at narre:

http://www.erhvervsbladet.dk/article/20081117/news01/81117092/
I langt de fleste af de 10 pizzarier, der var under lup, blev der
uddelt bøder for sjusk med fødevaresikkerheden, fordi rengøringen ikke
var i orden. De ansatte havde heller ikke den nødvendige uddannelse
til at kunne arbejde i et køkken.
Samtidig havde et nyåbnet pizzaria direkte svindlet medsmileyordningen
ved at hænge en elite-smiley op på facaden, selv om en virksomhed
>^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
tidligst kan få en sådan efter et år.
>^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 19-12-08 15:49

@ wrote:

> du er da osse for nem at narre:

sidestep

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : @

Dato : 19-12-08 16:16

On Fri, 19 Dec 2008 15:48:51 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>sidestep

nej

piner det dig at du er blevet fuppet med en falsk smiley-mærkat?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 19-12-08 16:20

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-08 19:44

"@" <124@invalid.net> skrev i meddelelsen

> du er da osse for nem at narre:

Hvem er ikke det.? Glistrup var. Er jeg ?

Hvorfor er det aldrig i verdenshistorien sandsynliggjort at et menneske kan
få infektionssygdom af en gennembagt pizza?

Og jeg har aldrig smagt en københavnsk, britisk eller tysk pizza, der ikke
havde været oppe på en ovntemperatur, som en patogen mikrobe umuligt kan
overleve.

At bakteriesporer kan overleve, er ligegyldigt, når der er for stor
cirkulattion i råmaterialerne til sådan smittevej

Vær ikke hystader - smileyer er jobskabelse for kommunens venner, de
unødvendige kontrollanter

Salmonella fås fra sammenkogte retter der står lunt, INTET SMITTER VIA
PIZZA, så hvis jeg så min pizzabager på Stefansgade klø sig i røven med
venstre hånd (hvad koranen tillader) ville jeg spise videre med uændret
appetit. Kastede han op i retten før b agning, ville jeg aldrig opdage det,
endsige få diarre eller andet deraf.

Hvor kan jeg købe en juleand , der er nedsat fordi den har været frossen
siden Nyrups statsministertid og derfor ulovlig at sælge?. Intet
blinndfolded smagspanel vil kunne smage forskel, og at harskhed kan _måles_
med særlige metoder betyder ikke sygdomsrisiko.
Fyring af minister Barfod er blandt DFs mange uinteressantte småfejl (og et
redskab til at sætte sig i respekt , så måske indvandringsfremskridt sker).
..De værste hystader er de akademikere og behandlere der lever af hysteriet.
Har de gjort gavn siden sidste koleraepidemi i 1853 (hvor deres gavn er
tvivlsom, men ikke kan afvises).

Hvis jeg var på valg som Glistrup var i et par årtier, så ville jeg ikke
råbe GUD ER DØD midt under en katosk messe. Hans sekretær fortaltte mig at
hvis han var væk fra konen i mange dage, lugtede han af manglende brusebad -
men heller ikke det bliver nogen syg af.)

Når jeg har påstået at ingen sygdom kan spredes via urin, har en
dk.videnskab deltager kommet med et link om en sjælden tropesygdom der
påstås at kunne overleve i den kropsvæske - men sygdommen har ikke smittet
i Danmark og smitte via urin er ikke beskrevet i hjemlandet.
Blærebetændelse i Danmark kommer 'ALTID fra bakterier som alle mennesker har
i kroppen.
Politiken 10.2.08 oversatte en New York Times artikel, hvor det hævdes, at
de fleste mennesker har ti gange så mange mikrober som egne celler i kroppen
(jeg har siden spurgt en biologisk universitetsforsker og han fandt
informationen OK og ikke slåfejl. ), og større og væsentligere sygdomme
skabes af ubalance i disse bakterier end af udefra kommende infektions
bakterier, parasitter og virus

Fra : Lyrik

Dato : 19-12-08 13:40

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke kunne definere sig ud af. Man må sige, at fremtiden ikke er blevet
> lysere af mit fravær. I hvertfald ikke set med gode danskeres øjne.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Velkommen tilbage!

Hvad er dine politiske forslag til at løse disse problemer?

Hilsen
Jens

Fra : Jeps

Dato : 19-12-08 15:21

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>I dagens JP kan man læse en kronik af Jan Plovsing, rigsstatistiker,
> Danmarks Statistik .
> http://jp.dk/meninger/kronik/article1547907.ece

Uddrag af kronikken:
[...]

Ud fra en hønen og ægget betragtning, må man jo spørge sig selv,
hvorvidt problemer med herboende personer af sådan baggrund heroppe,
beror på traumer el.lign. hos disse fra oplevelser i hjemlandene (er nogle
af problembørnene født i DK?),
eller mentaliteten ganske simpelt generelt er således, at problemer
genereres......
De 4 nævnte lande er og har (kontinuerligt) været præget af uro og vold.
Ole

Fra : Notion

Dato : 22-12-08 02:02

On 19 Dec., 13:51, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Bare skyd budbringeren - så skal det hele nok gå fint. Er det så gået

Hvis din ”oplevelse”verden kun er artikler fra dagspressen, så kan du
jo også kun opleve verden den vej. Det siger vel mere om dit snæver
udsyn til den verden du lever i. Har du tænk på at slå øjnene op for
virkeligheden bare en gang i dit liv??

Fra : Malene P

Dato : 22-12-08 10:49

> [...]

jo også kun opleve verden den vej. Det siger vel mere om dit snæver
udsyn til den verden du lever i. Har du tænk på at slå øjnene op for
---
Har du????????????

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-08 12:06

Notion wrote:

> [...]
> jo også kun opleve verden den vej. Det siger vel mere om dit snæver
> udsyn til den verden du lever i. Har du tænk på at slå øjnene op for

Hjemmerøverier, skyderier, overfald, osv kommer tættere og tættere på hvor
jeg bor, og sker oftere og oftere, - hvad er dit råd? at stikke hovedet i
sandet går jeg ud fra?

Har lige haft besøg fra udlandet, - de to mennesker så forleden på Østerbro
en gammel mand, som gik over for grønt, - en bil pressede ham, og han pegede
på det grønne lys. Så stoppede bilen og en mand fór ud med en jernstang som
han begyndte at banke den gamle med, - derefter hentede han en "crowbar" og
benede efter den gamle og ville knalde ham i baghovedet. Ingen reagerede,
min ven fik afledt manden og spurgte om nogen havde ringet til politiet, -
det havde de ikke, og ingen havde noteret nummer på bilen. Så fik han en til
at ringe og fik givet et signalement og en idé om hvad type bil det var.
De havde aldrig i deres liv oplevet noget lignende, - joh det går glimrende
her, vi skal bare holde hovedet dybt i sandet, så ser det jo fint ud.

Det ER så vidunderligt med multi-kulti, man skal bare se bort fra alle
ulemperne, og fra at samfundet bliver til et apartheid-samfund på lidt
længere sigt, - og fra at velfærdssamfundet ikke kan hænge sammen om 10 - 15
år, - som allerede forudsagt af Velfærdskommissionen FØR det økonomiske
sammenbrud, så nu bliver det formodentlig om 5 - 10 år i stedet.

Giver du kurser i at se den anden vej? Eller i "hurtig lukke-øjne manøvrer"?

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-08 12:13

Knud Larsen wrote:

> Giver du kurser i at se den anden vej? Eller i "hurtig lukke-øjne
> manøvrer"?

Her er definitionen på "En Rolig Aften" på den anden side af Sundet, hvornår
mon samme relative syn vil blive nødvendight i Danmark:

Detta är skrämmande. Har vi blivit så avtrubbade att bilbränder och
stenkastning mot ordningsmakten betecknas som lugnt?

Detta har hänt

05.20 Sex bilar i brand på Bennets väg.

2.44 Brand i en trappuppgång på Bennets väg, där en möbel antänts med
kraftig rökutveckling till följd. Branden släcks ganska omgående.

2.31 Brand av mindre omfattning i en källare på von Rosens väg. Branden kan
släckas enkelt.

1.15 Rapport om att ett soprum satts i brand vid Shell på Ramels väg. Det
talas om meterhöga lågor. Uppdatering: Vid kontroll visar det sig att det är
den tidigare antända soffan som fortfarande står och brinner.

0.10 Ungdomar på Bennets väg skjuter raketer in bland husen och mot polis.

0.08 Några personer bär ut en soffa och antänder den på Ramels väg med
kraftig rökutveckling som följd.

9.57 En person omhändertas i samband med stenkastningen.

9.34 Ungdomar börjar kasta sten mot poliser på Bennets väg.

9.02 Larm om brand i ett sophus på Ramels väg, men det visar sig vara ett
falsklarm.

7.27 Ytterligare en brand rapporteras, från ett soprum på Bennets väg, men
den lyckas dock släckas av rådiga boende i området.

5.34 Räddningstjänsten rycker ut till Bennets väg för att släcka ett par
mindre bränder i sopkärl.

Lugn kväll? GoV : The Malmö Intifada, Sex bilar i brand i Rosengård

-----------

Og et pip fra USA:

For years, terrorism experts have believed that better assimilation of
immigrants in the U.S. than elsewhere makes the threat of radicalization of
young Muslims less than it is in Britain and other countries with large
immigrant communities beset by high unemployment and less opportunity. The
Somali case could cause that view to be reassessed. [...]

..S. counterterrorism officials have been on guard for homegrown recruitment
by radical groups. Intelligence analysts from the New York Police
Department, in a study of radicalization in Western Muslim communities,
warned that “jihadist ideology” is “proliferating in Western democracies at
a logarithmic rate.” [...]FBI Probes Terrorism Links in U.S. Somali Enclaves

------------------

Centeret holder ikke:

Turning and turning in the widening gyre
The falcon cannot hear the falconer;
Things fall apart; the centre cannot hold;
Mere anarchy is loosed upon the world,
The blood-dimmed tide is loosed, and everywhere
The ceremony of innocence is drowned;
The best lack all conviction, while the worst
Are full of passionate intensity.
Surely some revelation is at hand;
Surely the Second Coming is at hand.
The Second Coming! Hardly are those words out
When a vast image out of "Spiritus Mundi"
Troubles my sight: somewhere in sands of the desert
A shape with lion body and the head of a man,
A gaze blank and pitiless as the sun,
Is moving its slow thighs, while all about it
Reel shadows of the indignant desert birds.
The darkness drops again; but now I know
That twenty centuries of stony sleep
Were vexed to nightmare by a rocking cradle,
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?

-- William Butler Yeats, "The Second Coming"

Fra : Joakim

Dato : 23-12-08 08:52

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Hjemmerøverier, skyderier, overfald, osv kommer tættere og tættere på hvor
> jeg bor, og sker oftere og oftere, - hvad er dit råd? at stikke hovedet i
> sandet går jeg ud fra?

Jeg ville som udgangspunkt nok overveje at sætte mit kryds ved et andet
parti end Enhedslisten.

> [...]
> De havde aldrig i deres liv oplevet noget lignende, - joh det går
> glimrende her, vi skal bare holde hovedet dybt i sandet, så ser det jo

Jeg gætter på at overfaldsmanden har adskillige voldsdomme på
samvittigheden, at han kun har latter til overs for det danske retssystem og
for det faktum at ingen tør gribe ind. Hvor kom dine gæster fra siden de
aldrig tidligere er blevet konfronteret med den barske virkelighed?

> [...]
> 15 år, - som allerede forudsagt af Velfærdskommissionen FØR det økonomiske
> sammenbrud, så nu bliver det formodentlig om 5 - 10 år i stedet.

Fint med mig, så kan vi endelig fået ryddet lidt op i den enorme offentlige
sektor og i det hæmningsløse offentlige forbrug som kendetegner vores
samfund.

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-08 10:33

Joakim wrote:
> [...]
> meddelelsen news:0019733f$0$15996$c3e8da3@news.astraweb.com...

> Jeg ville som udgangspunkt nok overveje at sætte mit kryds ved et

Det var da også en engangsforestilling.

> [...]
> retssystem og for det faktum at ingen tør gribe ind. Hvor kom dine
> gæster fra siden de aldrig tidligere er blevet konfronteret med den

De kom faktisk fra et ikke-fashionabelt kvarter i London. London har
naturligvis masser af bandevold, dér er de foran os, men at se "road rage"
af dén morderiske karaktér lige midt i byen, dét havde de aldrig oplevet.

> Fint med mig, så kan vi endelig fået ryddet lidt op i den enorme
> offentlige sektor og i det hæmningsløse offentlige forbrug som
> kendetegner vores samfund.

Vi skal til at prioritere arbejdet højere end kontrolskemaerne, så kan
pengene strække langt længere. Politikere er magtesløse, men de SKAL jo
hitte på noget for at forklare hvorfor de sidder der, og så finder de på
finurligheder som skemaer, - og andre uhensigtsmæssige ting.

Desværre vil offertænkningen nok blomstre endnu mere, den bliver jo gødet af
journalister og af dem der lever af "ofrene", hele tiden.

Fra : Notion

Dato : 22-12-08 07:23

On 22 Dec., 10:48, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> jo også kun opleve verden den vej. Det siger vel mere om dit snæver
> udsyn til den verden du lever i. Har du tænk på at slå øjnene op for

Jeg befinder mig væsentlig i virkeligheden, og ser ikke verden som
sort og hvid, den er meget mere komplex, men alt for mange i dette
forum har meget svært ved at fatte det.

Fra : Notion

Dato : 22-12-08 07:33

On 22 Dec., 12:05, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid>
wrote:

> Hjemmerøverier, skyderier, overfald, osv kommer tættere og tættere på hvor
> jeg bor, og sker oftere og oftere, - hvad er dit råd? at stikke hovedet i
> sandet går jeg ud fra?

Se du, her hvor jeg befinder mig kan jeg blive slået ned bare det at
jeg er hvid, men et er da spild af liv hvis jeg skulle forhindre mig
selv i at leve. Råd til dig, opfør dig normalt, lev mens du kan, du
mister kun din tid ved ikke at gøre det.

Så det med skræmme kampange kan du stikke skråt op, der er mindre end
1% chance for at du bliver den næste, vil du virkelig spilde dit liv
på baggrund af 1%??

> [...]
> min ven fik afledt manden og spurgte om nogen havde ringet til politiet, -

Det passer jo ikke, for så havde der været et link her, for link til
Dagspressen er jo virkeligheden.

> [...]
> De havde aldrig i deres liv oplevet noget lignende, - joh det går glimrende
> her, vi skal bare holde hovedet dybt i sandet, så ser det jo fint ud.

Ohh stakkels mand, digter bliver du ikke, men digte kan du på baggrund
af ??? sandfærdighed ??

> [...]
>
> Giver du kurser i at se den anden vej? Eller i "hurtig lukke-øjne manøvrer"?- Skjul

Den ene % skræmmer dig virkeligt meget kan jeg se ....

Jeg har lige køret 30 km på motorcykel, set omkring 300 "mulige"
overfaldsmænd .. chance for overfal er mere end 20% .... holder det
mig for at udføre min gerning ??? nej vel så kom du nu bare ud af dit
mørke rum, der er yderst behageligt her i den rigtige verden Knud ..

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-08 16:09

Notion wrote:

> [...]
> mig for at udføre min gerning ??? nej vel så kom du nu bare ud af dit
> mørke rum, der er yderst behageligt her i den rigtige verden Knud ..

At du er træt af livet kan jo ikke trøste dem der får deres ødelagt af
importerede og hjemmegroede kriminelle.

Så det DU arbejder på, er at vi skal gå fra at have én procent risisko for
røveriske overfald, til at vi kommer på niveau med den tredje verden, og
kommer op på 20%. Det er jo herligt at se en som indrømmer sin dagsorden.

Du tror vel du ryger i paradis, når det bliver din tur til at blive offer?

Her i DK kunne vi nu godt lide det, da man frit kunne gå ud, selv om det var
mørkt, og selv på stier i parker. Hvis DU foretrækker det som det er i
Timbukto og Lagos eller Nairobi, så er det jo udmærket, så længe du ikke
arbejder for at vi kommer nærmere tilstandene i disse byer, eller i
Johannesburg, hvor risikoen for at blive slået ihjel jo er meget større end
i Irak, hvortil vi ikke kan sende afvist asylsøgere.

Jeg har ingen dødsønsker, som velmenere åbenbart tit lider af.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 22-12-08 18:30

On Mon, 22 Dec 2008 06:32:48 -0800 (PST), Notion wrote:

> Se du, her hvor jeg befinder mig......

Og hvor er det så lige i dag ?

Kl. 15:22:52 var din IP 122.144.118.115 (Perth, Australia)
Kl. 15:32:48 var din IP 122.144.116.75 (Cagayan De Oro, Philippines)

Inden for 10 minutter ?

Beam me up Scotty.

Fra : DADK

Dato : 22-12-08 18:41

Steen Thomsen wrote:

> [...]
>
> Kl. 15:22:52 var din IP 122.144.118.115 (Perth, Australia)
> Kl. 15:32:48 var din IP 122.144.116.75 (Cagayan De Oro, Philippines)

- Commander! The beam seems to fluctuate according to a certain foreign
system its impossible to locate!
- Go to level 4!
- It still seem to overpower us in the matrix zone
- Dear God - vi are helpless

Fra : Notion

Dato : 28-12-08 21:44

On 26 Dec., 13:23, TL <tl...@adelphia.net> wrote:

> [...]
> Er det ikke muligt, at forskellene er FOR store til, at de kan klares
> med din magiske uddannelse og oplysning?-

Nej det kan sagtens lade sig gøre og der kan begyndes allerede når nye
kommer til landet. Hvorfor give en nedsættelse af opholds"lønnen" til
nye som kommer til landet, uden at give mulighed for at "fortjene" en
stigning efter integrations niveau??

Jeg har i samarbejde med firmaer, som sendte deres medarbejde til
"integrations" undervisning, lavet disse løn stignings muligheder alt
efter fortjeneste og i de fleste tilfælde lærte disse nye medarbejder
rimeligt dansk kundskaber i løbet af et halvt år.

Succes er ikke noget DF ønsker så de søsætter jo altid umulige
integrations forslag. Hvornår har man hørt DF give udtryk for støtte
til en bedre integration ??
Der er fremkommet mange rapporter omkring bedre integration, så er det
man kan spørge sig selv, hvorfor er det at regeringen ikke ønsker at
iværksætte disse ??

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-08 14:25

Notion wrote:

> [...]
> Der er fremkommet mange rapporter omkring bedre integration, så er det
> man kan spørge sig selv, hvorfor er det at regeringen ikke ønsker at

Man har prøvet de første 500 ting, tror DU at nogen ønsker at landet går ad
helvede til, ja, det gør du vel.

Hvorfor kan de arabiske drenge ikke dansk, - svar på det, og vi kan måske
komme videre.

På "min" muslimske skole brugt vi fjerde klasses danskbøger til syvende
klasse OG disse bøger var for avancerede, - er det Pia Kjærsgaards skyld?

Og hvorfor går det så ikke bedre i Tyskland, Holland eller England?

Fra : Notion

Dato : 30-12-08 18:57

On 29 Dec., 14:25, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid>
wrote:

> Man har prøvet de første 500 ting, tror DU at nogen ønsker at landet går ad
> helvede til, ja, det gør du vel.

Nej men jeg ved hvilken ting som ikke bliver gjort.

> Hvorfor kan de arabiske drenge ikke dansk, - svar på det, og vi kan måske
> komme videre.

Det kan de også, har du fundet en som ikke kan?? Jjeg kender mange som
kan.
Hvis der er nogen som ikke kan Dansk så er det mødrene som har opholdt
sig "skræmt" fra samfundet.

> På "min" muslimske skole brugt vi fjerde klasses danskbøger til syvende
> klasse OG disse bøger var for avancerede, - er det Pia Kjærsgaards skyld?

HVAD snakker du om, er det ikke lige netop et af de problemer jeg
påpeger, er du helt fra snøvsen da ?? Hvordan er det et barn starter
skoleophold her i landet efter ankomst ???

> Og hvorfor går det så ikke bedre i Tyskland, Holland eller England?-

Hvor er det, at det går galt for dig.

Fra : Notion

Dato : 22-12-08 07:35

On 22 Dec., 12:05, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid>
wrote:

Du ser godt nok sort ....... et råd til dig ..... søg hjælp ...
Hvad med at linke til "story" fra Mindanao ... områder som Gingoog ...
Butuan ... CDO .. Illigan . .Davao ... Cebu .. alle sammen steder jeg
befinder mig den næste mdr.

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-08 16:12

Notion wrote:
> [...]
> Hvad med at linke til "story" fra Mindanao ... områder som Gingoog ...
> Butuan ... CDO .. Illigan . .Davao ... Cebu .. alle sammen steder jeg

Ja, gu ser det sort ud. Hvorfor i alverden skulle jeg linke til disse
områder? tror du ikke vi har nok i de mørke skyer her i området?

I "gamle dage" var det ikke farligt at tulle rundt i Sæby, som folk kaldte
Cebu, - men der er vel også kommet et globalt "fremskridt" mod mere vold og
kaos.

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-12-08 16:45

wrote:

[...]

--------

Jamen god rejse filipiner boy. Jeg ser at der advares mod muhamserterror på
Mindanao - så måske du bliver der længere end du regner med...

Mvh
Martin

Fra : Steen Thomsen

Dato : 22-12-08 18:33

On Mon, 22 Dec 2008 06:34:53 -0800 (PST), Notion wrote:

> [...]
> Hvad med at linke til "story" fra Mindanao ... områder som Gingoog ...
> Butuan ... CDO .. Illigan . .Davao ... Cebu .. alle sammen steder jeg

Hmmm. Jeg har da familie i Cebu, nærmere bestemt Lapu-Lapu City.

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-08 20:04

Steen Thomsen wrote:

> Hmmm. Jeg har da familie i Cebu, nærmere bestemt Lapu-Lapu City.

Good old Cebu, jeg hørte meget om den i gamle dage, men kom der desværre
aldrig selv.

Fra : Notion

Dato : 25-12-08 06:51

On 22 Dec., 18:30, Steen Thomsen <alucar...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Kl. 15:22:52 var din IP 122.144.118.115 (Perth, Australia)
> Kl. 15:32:48 var din IP 122.144.116.75 (Cagayan De Oro, Philippines)

Enten kan du ikke finde ud af at trace, ellers mangler du skill(s)
prøv igen .. men det er i nærheden af medina ..

Fra : @

Dato : 25-12-08 15:14

On Thu, 25 Dec 2008 05:51:05 -0800 (PST), Notion <adam_xtr@yahoo.com>
wrote:

[...]

<<<<<<<
[...]

<<<<<
http://www.nordjyske.dk/indland/forside.aspx?ctrl=10&data=2%2c3025019%2c5%2c2&count=1

Fra : Steen Thomsen

Dato : 25-12-08 18:36

On Thu, 25 Dec 2008 05:51:05 -0800 (PST), Notion wrote:

> Enten kan du ikke finde ud af at trace, ellers mangler du skill(s)
> prøv igen .. men det er i nærheden af medina ..

Ok. Siden jeg brugte http://www.geobytes.com/iplocator.htm gav et forkert
resultat. http://whatismyipaddress.com/staticpages/index.php/lookup-ip
giver "Cagayan De Oro, Philippines".

Fra : Notion

Dato : 25-12-08 06:58

On 22 Dec., 16:11, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid>
wrote:

> [...]
> Cebu, - men der er vel også kommet et globalt "fremskridt" mod mere vold og

Social uduelighed fra denne regering side, andet er der ikke at sige.

Fra : Notion

Dato : 25-12-08 19:23

On 25 Dec., 18:36, Steen Thomsen <alucar...@hotmail.com> wrote:

> Ok. Siden jeg brugtehttp://www.geobytes.com/iplocator.htmgav et forkert
> resultat.http://whatismyipaddress.com/staticpages/index.php/lookup-ip
> giver "Cagayan De Oro, Philippines".

Mere rigtig vil være The City of good Luck Gingoog City

Fra : Notion

Dato : 30-12-08 18:59

On 22 Dec., 16:44, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> Jamen god rejse filipiner boy. Jeg ser at der advares mod muhamserterror på
> Mindanao - så måske du bliver der længere end du regner med...

Er du også helt sikker på at det (altid) er muslimer som laver terror
her??