Syrekast i mellemøsten
Fra : N_B_DK

Dato : 18-12-08 04:04

Næ det var det ikke, men syrekast i holbæk....

http://www.sj-nyheder.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081216/SIDSTE_NYT/702326536/0/MONOVR

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 18-12-08 08:22

N_B_DK udtrykte præcist:
> Næ det var det ikke, men syrekast i holbæk....
>
> http://www.sj-nyheder.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081216/SIDSTE_NYT/702326536/0/MONOVR

Det er sgu sygt, vi får vores lille paradis totalt ødelagt, dele af
landet er allerede en tro kopi af vestbredden.

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : vvv

Dato : 18-12-08 20:09

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> N_B_DK udtrykte præcist:

> Det er sgu sygt, vi får vores lille paradis totalt ødelagt, dele af landet
> er allerede en tro kopi af vestbredden.

Øhh
Nu er faktisk både mørkt og koldt så paradis er ikke det første jeg tænker
på når jeg står op om morgenen lige nu.

En anden ting er at saltsyrebomber er et gammelt trick for unge lømler for
at fremelske et brag. Vi brugte det i min provinshjemby længe før vi havde
muslimer der. Krudt og brag har altid draget unge drenge, uanset oprindelse.

Der er jo ikke, som overskriften antyder, kastet syre efter noget eller
nogen, en flaske med syre og alufolie og saltsyre har man bare kastet fra
sig for at høre braget, det er dårligt en sag for politiet.

På vestbredden har jeg ikke indtryk af at de har overskud til den slags
sjov..

Men din uvidenhed er jo på højde med din intollerence, så straks skal du se
en sammensværgelse fra mellemøsten i en, relativt uskyldig, drengestreg

vv

Fra : Mr.Larsen

Dato : 18-12-08 20:15

vvv skrev:

> På vestbredden har jeg ikke indtryk af at de har overskud til den slags
> sjov..

Jojo, der smider de også sten og hærger efter behag, lige som det sker
i et par bydele i lille dannevang.

> Men din uvidenhed er jo på højde med din intollerence, så straks skal du se
> en sammensværgelse fra mellemøsten i en, relativt uskyldig, drengestreg

Slet ikke, men jeg kan se at vi er ved at drukne i tredierangs-affald
fra andre lande.

At du er blind som en muldvarpe er jo ikke overraskende, ikke når det
gælder det skap vi har problemer med.