FN: Pirater skal tages til fange...
Fra : Mr.Larsen

Dato : 17-12-08 09:52

<citat>
Men nu har FNs Sikkerhedsråd enstemmigt vedtaget, at det er lovligt at
rette angreb ind i somalisk territorialfarvand eller på land.
Sikkerhedsrådet har også bedt 14 lande - blandt andet Danmark - om at
finde ud af, hvordan man kan fængsle de pirater, som man fanger.
</citat>

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/12/17/081847.htm?rss=true

Gu' skal vi ej til at huse det lort, giv dog krigsskibene mandat til at
skyde lortet og sænke deres både.

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 17-12-08 10:24

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/12/17/081847.htm?rss=true
>
> Gu' skal vi ej til at huse det lort, giv dog krigsskibene mandat til at

Den gang tilbage til pirat uvæsnet var størst i Nigeria for ca. 30 år siden
på Lagos red, blev de tilfangetagende pirater tilbudt 2 løsningerne skydning
eller hængning, det blev vist i fjernsynet. Der var til tider en lang række
på ca. 20 personer, det foregår den dag i dag.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 17-12-08 10:30

Kurt H. Nedergaard har bragt dette til os:
> [...]
> eller hængning, det blev vist i fjernsynet. Der var til tider en lang række
> på ca. 20 personer, det foregår den dag i dag.

Lyder som en god løsning, men der bliver jo nok en jammerkonsert fra
alle velmenerne hvis det bliver brugt.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 17-12-08 12:00

> Kurt H. Nedergaard har bragt dette til os:

> Lyder som en god løsning, men der bliver jo nok en jammerkonsert fra alle
> velmenerne hvis det bliver brugt.
>
> --

Skal samfundet bestå, bliver vi nød til at se igennem fingrene med hvad
velmenerne mener.
Det er en katastrofe at Danmarks største og dyreste krigsskib opholder sig i
Aden bugten til ingen verdens nytte. Send jægerkorpset/frømandskorpset med
en rip det var på sin plads.evt. støttet af Troels Kløvedal.

Fra : @

Dato : 17-12-08 18:34

On Wed, 17 Dec 2008 09:51:58 +0100, Mr.Larsen <mrlarsen,@,
post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>Sikkerhedsrådet har også bedt 14 lande - blandt andet Danmark - om at
>finde ud af, hvordan man kan fængsle de pirater, som man fanger.

Pirater

hvorfor ikke lade dem gå planken ud

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Elliot

Dato : 17-12-08 19:31

> Pirater
>

> hvorfor ikke lade dem gå planken ud

Og sørge for at snitte dem i armen først, der er rigeligt hajer i det
farvand, lad naturen gå sin gang.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-12-08 21:53

"Elliot" <elliot@aone.com> skrev i meddelelsen
> "@" <124@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Og sørge for at snitte dem i armen først, der er rigeligt hajer i det
> farvand, lad naturen gå sin gang.

Ingen af delene

Vore soldater skal være enige om at skyde for at dræbe og ikke oplyse andet
end at der er skudt i selvforsvar

En død pirat er en god pirat

Fra : Egon Stich

Dato : 18-12-08 13:23

> Pirater
>

> hvorfor ikke lade dem gå planken ud

Så vidt jeg ved, er de love der blev bedtaget i 1700-tallet for at bekæmpe
den tids pirateri b.la. i Caribien, stadig gældende.
Man har glemt at ophæve dem--

Hvilket betyder, at pirater, efter dom, hænges i rånokken.

Alle er forpligtiget til at håndhæve loven.

men naturligvis vil det se pudsigt ud med mast og rær på en moderne
krigskano--

Egon

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-08 19:12

"Egon Stich" <ukendt@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Alle er forpligtiget til at håndhæve loven.
>
> men naturligvis vil det se pudsigt ud med mast og rær på en moderne

Kommer du fra et uland skal du returneres til ulandets hovedstad indenfor en
måned, ikke hænges
Du blir ikke flygtning
Sådan bør vi haste-modificere den forældede lov, sådan cirka - hvem har et
bedre forslag ?