Sharif, Mahmoud & Mahmoud folder sig ud i ~
Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 16-12-08 15:27

Den 16-årige Sharif Saloni, 17-årige Mahmoud El-Ahmad og
18-årige Mahmoud Walid Fathi, allesammen fra Kolding, blev
i dag ved 13-tiden ved retten i Kolding fundet skyldige i
gruppevoldtægt af en 15-årig pige på dametoilettet på
Fredericia Banegård.

http://www.bt.dk/article/20081216/krimi/81216070/

http://www.jv.dk/artikel/570184

Er der ikke en velmenende halal-tåbe, der kan komme med en
undskyldning for denne helt enkeltstående episode, der INTET
siger om den fremmedes opførsel i vores land, Danmark.

Fra : hanzen

Dato : 16-12-08 15:30

"=*= NEïL DANEL@W =*="
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamistiskantisamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:ZrOdne_vpukgJ9rUnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
> [...]
> undskyldning for denne helt enkeltstående episode, der INTET
> siger om den fremmedes opførsel i vores land, Danmark.

Det hedder kulturberigelse.
Det er noget meget fint noget som du skal være glad for vi har fået her til
dette underudviklede land.
--
hilzen
hanzen

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 16-12-08 15:33

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> wrote in message

> Det hedder kulturberigelse.
> Det er noget meget fint noget som du skal være glad for vi har fået her
> til dette underudviklede land.

Så er det da godt, at sagen er anket:
http://ekstrabladet.dk/112/article1099137.ece

Ellers kunne man jo tro, at massevoldtægter af unge piger, var noget
som kulturberigelsen medførte.

Fra : E.M.

Dato : 16-12-08 15:48

meddelelse news:P-OdnaUvdYS-IdrUnZ2dnUVZ8vudnZ2d@giganews.com...
> [...]
> http://ekstrabladet.dk/112/article1099137.ece
>
> Ellers kunne man jo tro, at massevoldtægter af unge piger, var noget

De skal sgu hverken frifindes eller have nedsat straf, de burde have lov til
at dele celle med et par kæmpestore homo-rockere, så kunne de føle på egen
krop hvad det vil sige at blive kulturberiget.

E.M.

Fra : Kim2000

Dato : 16-12-08 21:26

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til at dele celle med et par kæmpestore homo-rockere, så kunne de føle på
> egen krop hvad det vil sige at blive kulturberiget.

Det er svært at forstå hvorfor Kim Larsen ikke ønsker strenge straffe til
fremmede i landet....

Fra : Ole Mogensen

Dato : 17-12-08 15:45

Kim2000 wrote:

> Det er svært at forstå hvorfor Kim Larsen ikke ønsker strenge straffe til
> fremmede i landet....

Pjat, KL har det præsist som jeg, straffene for grove forbrydelser
er latterlige.

Ole Mogensen