Samaritten contra Falck og Regionerne
Fra : Bo

Dato : 15-12-08 09:50

Hvad sagde jeg, så snart politikere begynde at lege med vores penge
går det galt. Som det har gjort adskillige gange før eks. da
Københavns kommune lagde lønberegningerne ud til privat bureau
ActivCare. Nu går det galt igen ved at skifte Falck ambulancekørslen
ud til et svensk firma Samaritten. Det vil bryde totalt sammen. vh Bo

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-12-08 17:51

Bo skrev:
> [...]
> ActivCare. Nu går det galt igen ved at skifte Falck ambulancekørslen
> ud til et svensk firma Samaritten. Det vil bryde totalt sammen. vh Bo

Helt enig, godt man ikke er en af dem der kommer ind under samarittens
domæne.

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : DADK

Dato : 16-12-08 16:53

Mr.Larsen wrote:

> Helt enig, godt man ikke er en af dem der kommer ind under samarittens
> domæne.

Udliciter Folketinget!