Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der nogle her der laver bryllups albums~
Fra : Per Z

Dato : 29-12-08 15:09

Jeg vil gerne lave nogle bryllups albums, men er i tvivl om hvordan og
hvilket produkt jeg skal bruge. Jeg ønsker at kunne levere et færdigt album
med 15-40 sider til omkring 1.500kr.

Fra : ager

Dato : 29-12-08 16:35

"Per Z" <no@spam.com> skrev i meddelelsen
> Jeg vil gerne lave nogle bryllups albums, men er i tvivl om hvordan og
> hvilket produkt jeg skal bruge. Jeg ønsker at kunne levere et færdigt
> album med 15-40 sider til omkring 1.500kr.

jeg laver albums til mine kunder, men den pris dækker ikke engang indkøb af
album...

ta

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-12-08 19:38

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Z" <no@spam.com> skrev i meddelelsen
>
> jeg laver albums til mine kunder, men den pris dækker ikke engang indkøb
> af album...

Hvilket album køber du, eller køber du mange? For 1500 kroner lyder da til
at være temmelig dyrt for et enkelt album, bare i indkøb.

Mvh Anders

Fra : ager

Dato : 29-12-08 19:58

"Anders Houmark" <no@email.available.dk> skrev i meddelelsen
> Hvilket album køber du, eller køber du mange? For 1500 kroner lyder da til
> at være temmelig dyrt for et enkelt album, bare i indkøb.
>
> Mvh Anders

det kommer jo an på hvilken kvalitet du vil have...
skal du have håndlavede italienske læder album komme du ikke lagt for
1500,-, er det imiteret skind kommer man lidt længere.
det jeg snakker om der dicideret bryllups album, ikke noget bilka hejs.

ej heller photobook, men gode gedine lædermapper til 24+30cm print.

Mvh Torben Ager

Fra : Mogens Hansen

Dato : 30-12-08 10:44

"ager" <big@city.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> ej heller photobook, men gode gedine lædermapper til 24+30cm print.

Hvor finder man dem henne ?

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : ager

Dato : 30-12-08 12:48

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Maleri centralen levere fine gedine mapper i alle prislag.. rigtig god
butik!!

Skal det være toppen af poppen luxus læder mapper snakker, kan de købes hos
adj.dk, de levere også meget forskelligt.
men de håndlavede italienske læder mapper er for de kræsne, kvaliet der vil
noget. men det koster!

mvh torben

Fra : ager

Dato : 30-12-08 12:53

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> skrev i meddelelsen
men gode gedine lædermapper til 24+30cm print.

> Hvor finder man dem henne ?
18*24 mener jeg, har ikke set dem i 24*30 det fås sikkert, men tøt så ikke
tænke på prisen.

mvh torben

Fra : Per Z

Dato : 02-01-09 13:13

Hvis jeg skulle tage 4000kr+ for et album ville jeg aldrig sælge nogle.

Jeg har lavet en test bestilling hos blurb.com, som er meget roste. Jeg tror
måske også at mange vil syntes at de klassiske albums er lidt for
gammeldags.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 02-01-09 13:23

"Per Z" <no@spam.com> wrote in message

[8<8<8<]
> Jeg har lavet en test bestilling hos blurb.com, som er meget roste.

Jeg har fået lavet een bog hos blurb.com, med nogle gamle sort/hvid
billeder.
Resultatet er vældigt fint, og det hele gik som forventet.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Peter Holm

Dato : 30-12-08 23:28

Per Z wrote:
> Jeg vil gerne lave nogle bryllups albums, men er i tvivl om hvordan og
> hvilket produkt jeg skal bruge. Jeg ønsker at kunne levere et færdigt
> album med 15-40 sider til omkring 1.500kr.

http://www.kissweddingbooks.com/
priser fra 1500,- for 10 spreeds (20 sider)

Mvh
Peter