cd drev i g4 laptop lukket uden at der er ~
Fra : Bjørn

Dato : 28-12-08 11:32

cd drevet i min g4 laptop er lukket, og der er ikke en cd i drevet. Jeg
kan heller ikke putte en i uden at der skal presses mere end det ser ud
til at være tilrådeligt. Jeg har forsøgt diverse trolddomstrick for at
få mac'en til at anderkende drevet, men uden held. Jeg antager at drevet
er dødt og at jeg må skifte det. Har nogen kendskab til en forretning
der tager sig af den slags? Jeg kender kun Humac, men reparerer de
maskiner ?

Kh
Bjørn

Fra : Lyrik

Dato : 29-12-08 13:55

"Bjørn" <studio@smalbro.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> dødt og at jeg må skifte det. Har nogen kendskab til en forretning der
> tager sig af den slags? Jeg kender kun Humac, men reparerer de maskiner ?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja Bjørn! Jeg fik selv min MacBook repareret i Humac. De tager den til
undersøgelse for 450 kroner. Hvis du så accepterer det tilbud du får, så får
du det lavet på den måde at de 450 kroner indgår i det samlede
regningsbeløb.

Hvis du siger nej det er for dyrt med tilbudet, så skal du betale
undersøgelsesgebyret på de 450 kroner.

Mit blev omkring 1100 kroner, for en væskeskade. Jeg synes de var rimelige
og fornuftige med deres pris.
Humac kan anbefales. Det var Lyngby Hovedgade afdelingen jeg brugte, men de
sender den ind til København hvor deres reparationsafdeling åbenbart ligger.

MvH
Jens