Mercruiser - Servopumpe - Remhjul.
Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-07-01 17:39

Hejsa.

Remhjulet på min 4.3 EFI V6 Mercruisers Servopumpe er kaput.

Jeg kan ikke se (sidder for godt gemt) om remhjulet sidder fast med en
umbrachobolt.

Gør den det?

Er det let at udskifte?

Jeg skal vel ikke have en helt ny servopumpe komplet?

mvh
Bjørn

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 02-08-01 12:27

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Remhjulet på min 4.3 EFI V6 Mercruisers Servopumpe er kaput.
>
> Jeg kan ikke se (sidder for godt gemt) om remhjulet sidder fast med en

Nej.

> Er det let at udskifte?

Både og...

> Jeg skal vel ikke have en helt ny servopumpe komplet?

Nej.

Remskivehjulet er presset ind på akslen og tages af med en aftrækker.

Påsætning kan gøres ved hjælp af en 3/8" bolt og x-antal mellemlæg.

Pris incl. 1 stk. ny rem ca. DDK 700,00

mvh
Bjørn