Brug kærtegn , lød mor-instruks,
Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 11:57

Brug kærtegn , lød mor-instruks,
pr brev pr kurer, da et år var gået efter østringsk-fransk Paris-bryllup og
stadig inngen bule på 16 årige Marie Antoniettes mave
Martin Larsen nævner, at ved fødslen (da den kom efter 7 år), så var der
intet privatliv - hele hoffet ku indspicere veernes fremgang.
Kejserindemoderen i Wien havde offe fastslået med preussisk
feudal-autoritetstro at "Mine børn er født til at adlyde" og når
pariserborgerskabet løj at Antoniette havde sagt at "har folket ikke brød så
giv dem kage" så skal superluksusprivilegierne - som også Frede og Jokke
ar - afvejes mod at privatliv var totalstjålet. Representation var
24-timers job.Ansvar var totalt men indflydelse var meget lille.
Da hendes mand blev konge som 20 årig og uden at have fået god
mestter-lærling-træning i at regere, så var hun stadig kun trænet i at te
sig værdigt og kongeligt og uden foståelse af landets komplicerede
beslutningsprocesser og folkets behov og UK-kolonivældets udkonkurering af
alle franske kolonister udenfor Algeriet mm
Hun havde god grund til at tro på oplyst enevældes fordele, og at hun blot
skulle være pompos med meterhøj paryk
Den svenske ambasadør , Axel Fersen, var flot og mere sexet end hendes
kongemand, og de havde romance men næppe erotisk , for de vidste at VERDEN
STOD OG FALDT med sømmelighed
Svensk pøbel i Stockholm ihjelrev Fersen (8mens svenske tropper så på!) da
han var uudskældt af journalisterne og pøblen behøvede fjendebillede - det
var svensk sidestykke til guillotine-revolution , ligesom Struensee og
Jødefejde var Københavns sidestykker.

Den franske revolution var brudt ud også uden Antoinette og kritikken af
hendes luksusforbrug (hun KUNNE have sagt, har de ikke brød så giv dem kage)
Afgørende var at en godhedsindustriel tåbe var kommandant på
Bastille-borgen, så den overgaves, selvom én skarpskytte i et tårn kunnne
have holdt pøblen på ydersiden af voldgravene.
Løsningen på at dårlig høst gav sult hos fattige parisere var, at man ikke
skulle have tilladt folk at bo indenfor voldene, uden at have job.
Kina og Japan har aldrig tilladt sådan vestlig tåbelighed i så henseende.

Fra : mr

Dato : 21-12-08 20:07

> [...]
> skulle have tilladt folk at bo indenfor voldene, uden at have job.
> Kina og Japan har aldrig tilladt sådan vestlig tåbelighed i så henseende.

hvordan er det nu det hænger sammen med de 20 millioner sultdøde kinesere?
Du siger jo at kina er så gevaldig frugtbart, ikke?
Hvordan kan/kunne de logere kinesre tillade at det frugtbare land ikke blev
udnyttet?

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 00:25

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Du siger jo at kina er så gevaldig frugtbart, ikke?
> Hvordan kan/kunne de logere kinesre tillade at det frugtbare land ikke

Se frem. Glem Vestens Opiumskrigondskab og svar på om der er mere eller
mindre sult efter at Kina fik smmidt Vesten UD AF DERES LAND?

USA lod sin vasal USSR smadre Kina pr Koreakrig og derfor var ''Mao nødt til
at få hjæp fra Sttalin og foregive kommunisme, men de er markedsstyrede og
derved klogere end os.
Lavt skattetryk er hos dem ikke noget man snakker om. Fogh er hykler men
kineserne HANDLER

Kunne vi gennemføre en olympiade uden terror?

Kineserne er 1000 år frem i tiden - vore politikere ser eén valgperiode
frem.
At jeg ikke er skabt tl at bo i Kina p.t. skyldes at velfærdsstat fra
barnsben har pillet selvhjulpenhed ud af mit sind så spar mig for præk om at
min 7000 kr pension er selvmodsigelse - den pension mindsker antal muslikmer
som DK kan iimportere
Første gang jeg løb med aviser og faldt, så ynkede min mor mig og sagde at
jeg hellere skulle arbejde på at få 13 i gymnasiets ligegyldige fag, så i
alder 62 år er jeg ikke så omstillilngsparat som jeg har gjort mine børn

Kinas handicap er gruppementalitet, men de er ved at lære individualisme ,
kreativitet, Edisonmentalitet og vil snart overgå det bedste af Vesten på
også de områder. De handlelammes ikke af en koran - men min brors børnebørn
handicappes i skolen af koran-tro lærerkorps
Hvem ser en redning mod islam og taquia ? Hvor ?

Fra : mr

Dato : 22-12-08 11:00

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Se frem. Glem Vestens Opiumskrigondskab og svar på om der er mere eller
> mindre sult efter at Kina fik smmidt Vesten UD AF DERES LAND?

sulten blev mindre da ma<o havde slået nogle milliobner ihjel, det er alm.
regning. Nu kan kina producere lidt fødevarer med stor hjælp fra VEsten.
Desuden er de et af verdens største fødevareimportører - sammern med japan.

> [...]
> markedsstyrede og derved klogere end os.
> Lavt skattetryk er hos dem ikke noget man snakker om. Fogh er hykler men

Fogh skal jo bertale for din livslange understøttelse. Det er dyrt. Den gik
ikke i kina.

> Kunne vi gennemføre en olympiade uden terror?

sagtens.

> Kineserne er 1000 år frem i tiden - vore politikere ser eén valgperiode
> frem.

Du kloge kinaekspert kender "I-Ching"? Dens fremtidskalender rækker kun til
2012 - hvordan får du det til 1000 år?

> [...]
> barnsben har pillet selvhjulpenhed ud af mit sind så spar mig for præk om
> at min 7000 kr pension er selvmodsigelse - den pension mindsker antal

Der er ingen sammenhæng. Du fik statsstøtte længe inden der blev importeret
muslimer. Når selv en rask mand som dig skal ha gratis hjemmehjælp er vi
andre nødt til at importere muslimer og andre slaver. Ingen andre gider
tørre op efter dig.

> [...]
> alder 62 år er jeg ikke så omstillilngsparat som jeg har gjort mine børn

Den slags ynkelige undskyldninger gik ikke i kina! Og heller ikke her hos
mig. Hvor er jeg dog træt af din generations ynk. Ta jer sammen, I har
kostet os hele udlandsgælden. Nu har min generation snart betalt den ud,
samtidig med vi har forsørget dig og dine. Vi gør det uden at klynke, vi
arbejder og betaler skat, mens vi ser på ganler fede fjolser som feder den
af hver dag, mens de finder en ynkelig grund til at være til. Hjælp jer
selv! Rejs til kina og lev efter dine egne idealer, hvis du tør,

> [...]
> børnebørn handicappes i skolen af koran-tro lærerkorps
> Hvem ser en redning mod islam og taquia ? Hvor ?

Er broderens børnebørn så ynkeligt opdragede at de ikke har egen vilje?
Mine børn klarer sig ganske udmærket, men de får heller ikke ørene tudet
fulde med gammelmandsynk. Heldige børn!

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 13:28

> [...]
> japan.

> Fogh skal jo bertale for din livslange understøttelse. Det er dyrt. Den

Vi kan ikke engang bekæmpe SOMALI-pirater - kineserne er langt klogere end
os

> [...]
>>
> Er broderens børnebørn så ynkeligt opdragede at de ikke har egen vilje?
> Mine børn klarer sig ganske udmærket, men de får heller ikke ørene tudet
Min bror ældste er socialborgmester for EL og gør megen skade - vi er b egge
uenige med det meste han gør
Hans mellemste er groupier på Casion Sheraton

Men argumenter med politik istf mudderkast

Fra : mr

Dato : 23-12-08 10:15

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Vi kan ikke engang bekæmpe SOMALI-pirater - kineserne er langt klogere end
> os

Hvor mange somalipirater har kineserne bekæmpet? De har sendt et par
umoderne både, nu hvor de kan gemme sig mellem de vestlige. Modige kinesere.

du kan ikke svare?

kom nu Bo?

> Min bror ældste er socialborgmester for EL og gør megen skade - vi er b
> egge uenige med det meste han gør
> Hans mellemste er groupier på Casion Sheraton
>>
> Men argumenter med politik istf mudderkast

Skal vi tvinge danskerne til at tørre op efter dig?`Er det moderne politik?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-12-08 18:09

> Skal vi tvinge danskerne til at tørre op efter dig?`Er det moderne
> politik?

Jeg efterlader aldrig noget vådt bag mig

Fra : mr

Dato : 24-12-08 08:09

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg efterlader aldrig noget vådt bag mig

undskyld "rydde op"
Hvad berettiger dig til hjemmehjælp?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-08 12:11

> undskyld "rydde op"

Du er stadig uforståelig. Jeg erfterlader intet rod.

> Hvad berettiger dig til hjemmehjælp?

Chondromalaci, flosset knæ, kredsløbsproblemer der bidrager til at jeg
falder og går dårligt, jeg bruger min cykel som rolator, opsvulmning af ben
hvis jeg står længe op, men jeg gider kun bruge mig som case hvis der er
lovforslag vi er uenige om - præciser
Jeg har nødkald og alt bliver værre , men der er vist talrige med
hjemmehjælp der er afhængige af dem, hvad jeg p.t. ikke er