Selvmord og Dildoformet lommelygte
Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 10:21

Der er gennemtænkt propaganda i de trailerklip der vises mellem de
annoncerede knap-time-lange TV-progammer på Via Sat History

Igen og igen ses den usoignerede , nyindfangne Saddam Hussein, der før
aflusning får stukket en meget, meget kraftige (laser-agtig) lommelygte
stukket i munden, som om man frygter at han har en gift-ampul gemt.
Lygten er rektangulær og associerer klart til en pik - præsident Bushs ?

Lidt udbulet pikhovede som på en dildo ville gøre symbolikken meget
tydeligere.

Når Oldtidens Rom tog gidsler fra sine kolonier , skete det at disse begik
selvmord, for ikke at et afpresningsmiddel skulle eksistere, og fordi man
anede at drab ville ske.
Kunne Saddam og Kemiske Ali have fundet på selvmord ?
Havde det ikke sat USA i et dårligt lys - at man ikke stolede på
retfærdighed

Var Hitler fej at begå selvmord?

OM SELVMORD
Den døende har sikkert tabt i sit liv, ting der var vigtigere end hvad han
nu taber ved at dø.Nietzsche
Krig er en genvej til selvmord, men med god samvittighed Nietzsche
Depression er manglen på evne til at skabe sig en fremtid
At berøve sig livet, er at bekende, at man er overvundet af livet eller
ikke forstår det. Albert Camus
Den sidste illusion er at tro, at man har mistet alt. Maurice
ChapelanForårsselvmord skyldes at andres rus i håb gør misundelig
Den, der falder for sin egen hånd, dør ubesejret. August Strindberg
Der findes kun et alvorligt filosofisk problem - selvmordet"Camus
Der findes kun ét sandt filosofisk problem og det er selvmordet. At dømme om
livet er værd at leve eller ej, er det samme som at svare på filosofiens
grundspørgsmål. Albert Camus
< En selvmorder er en væmmelig egoist, gør mange mennsker ondt og måske
ingen godt, måske ikke engang sig selv. Sigurd Hoel
For at undgå sin fjende har Fannius dræbt sig selv. Hvilken galskab at dø
af frygt for døden. Martial
Ingen kan hjælpe den, som ikke hjælper sig selv. Finsk ordsprog
Livet er fuldt af begivenheder, der får os til at ønske at blive ældre.
Albert Camus
Selvmord modnes i hjertets hemmelige dyb, på samme måde som et stort værk"Camus
Selvmorderen er fangen, der ser en galge blive rejst i fængselsgården,
fejlagtigt tror, at det er den, der er bestemt for ham, om natten bryder ud
af sin celle, går ned og hænger sig selv.Kafka
Tanken på selvmord er et stærkt trøstemiddel: det hjælper én gennem mangen
en dårlig nat, Nietzsche

"Tschaikovsky overvejde at begå selvmord af frygt for at blive afsløret som
homosexuel, men idag hvis du er en komponist og IKKE homosexuel, kan du
lige så godt skyde dig en kugle for panden"(Sergev Diaghilev)

Fra : mr

Dato : 14-12-08 20:59

> [...]
> stukket i munden, som om man frygter at han har en gift-ampul gemt.
> Lygten er rektangulær og associerer klart til en pik - præsident Bushs ?

du mener at bush´s pik er rektangulær?

> [...]
> Kunne Saddam og Kemiske Ali have fundet på selvmord ?
> Havde det ikke sat USA i et dårligt lys - at man ikke stolede på

Ja! helt forventeligt

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 22:03

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> du mener at bush´s pik er rektangulær?

> Ja! helt forventeligt

Hvorfor opleve at bllive trukket nøgen gennem Moskvas gader? og derefter at
blive tortureret ihjel?

Fra : mr

Dato : 15-12-08 19:29

> Hvorfor opleve at bllive trukket nøgen gennem Moskvas gader? og derefter
> at blive tortureret ihjel?

nå, du magter ikke svare på mere end det halve.
Hitler var en pivskid, der intet kunne uden sine røvslikkere. Uden dem kunne
han ku magte den nemmest mulige måde at selvkrepere på. Han og nazierne
tabte - har du glemt det?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-08 07:28

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> nå, du magter ikke svare på mere end det halve.

Hvis du P R Æ C I S e r er kan du få svar på altt

> [...]
> nazierne tabte - har du glemt det?

"Den døende har sikkert tabt i sit liv, ting der var vigtigere end hvad han
nu taber ved at dø." skrev Nietzsche

Hitlers drøm om triumf for sit ideal størst mulig lykke for flest mulig
mennesker via størst mulig succes for Tyskland led nederlag så han havde
intet at leve for.

Men jeg synes krigsforbrydere skal lænkes til pølsebod og knokle og bruges i
TV-talkshows og derved kompensere for deres ulykker - efter en fair play
retssag, og en sådan har man aldrig forsøgt.
Hvis alle kunne udspørge Gøring om hans beslutninger mmens de spiste pølser
på et Berlin torv så ville alle blive klogere

Men WW2-vinderne vidste de havde en dårlig sag så de ville ikke turde så god
debat

Fra : mr

Dato : 17-12-08 18:24

> [...]
> pølser på et Berlin torv så ville alle blive klogere
>
> Men WW2-vinderne vidste de havde en dårlig sag så de ville ikke turde så

du kan vel huske at tv-shows var ret sjældne på den tid?
Hitler tabte krigen og smadrede tyskland totalt. De døe jørder er du jo kun
glade for, men hvad med de millioner af civile tyskere som døde pgas.
hitlers kærlighed til det tyske folk?
Amerikanerne måtte som mange gange før og siden, bygge tyskland op igen. De
rene arierne kunne ikke magte hverken krigen eller opbygningen. DE vandt de
første år pga. uduelige medløbere i specielt frankrig og naiv tro på fred
efter ww 1. Da nazierne mødte den første modstand startede nederlaget. Selv
en komplet underudrustet russisk hær vandt over de kloge nazier.
Forklar lige hvor store sejre hitler har givet det tyske ariske folk?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-12-08 21:03

> [...]
> Hitler tabte krigen og smadrede tyskland totalt. De døe jørder er du jo
> kun glade for, men hvad med de millioner af civile tyskere som døde pgas.

Citer hvad får dig til at tro at jeg værdsætter jøder mindre

> hitlers kærlighed til det tyske folk?
> Amerikanerne måtte som mange gange før og siden, bygge tyskland op igen.
> De

Marshallhjælpen var ikke afsavn men en skør USA-skabt koldkrig

> [...]
> nazier.
> Forklar lige hvor store sejre hitler har givet det tyske ariske folk?

JEg finder det imponerenede når man vinder slag trods langt mindre
indusribase og færre tropper

De listige trick som rommel mm vandt på skaber myter og beundres

Fra : mr

Dato : 20-12-08 12:09

> [...]
> pølser på et Berlin torv så ville alle blive klogere
>
> Men WW2-vinderne vidste de havde en dårlig sag så de ville ikke turde så

WW" vinderne vandt krigen Bo., Jeg ved det ærger digh endnu. Men de vandt!
Hitler tabte! Hans ide han ingen chancer. DA jøderne var ude af
administrationen, faldt tyskland fra hinanden. Tyskerne kunne ikke magte at
udfylde deres egen drøm. Dertil var de ikke dygtige nok. Amerikanerne var
smarte at snuppe de dygtigste tyskere, jøderne altså!
Ingen har skadet tyskerne så mege tsom Hitler. Efter ww2 måtte usa -igen-
redde tyskland. Tyskerne kunne ikke selv.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-08 19:10

> [...]
> Ingen har skadet tyskerne så mege tsom Hitler. Efter ww2 måtte usa -igen-
> redde tyskland. Tyskerne kunne ikke selv.

Jeg har aldrig ytret ros af naziernes jødehad men der var meget de var gode
til, fx at afskaffe arbejsløshed og holde muslimmer ude af EU

Du har ret i at amerikanerne var aldrig nået månen uden Wernher von Braun
der jo medbragte tysk--østrigsk opfindertradition som jøder aldrig har haft

Tyskland var også overgået USA uden jøder og uden Marshalhjælp - som nærmest
gjorde skade omend den fremskyndede koldkrigspjat og dermed noget
genopbygning

Hvorfor gav USA 5 gange så meget Marshalhjælp pr borger til DK som til
VestTyskland ?

Edison tradition har USA ikke passset godt på
og når Audi er først med bil med auutomattpilot er det ikke et tilfælde

Fra : mr

Dato : 21-12-08 14:19

> [...]
>
> Edison tradition har USA ikke passset godt på
> og når Audi er først med bil med auutomattpilot er det ikke et tilfælde

hvorfor er kina ikke først?
Tyskland har kun haft meget korte storhedsperioder. USA har ikke haft andet

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 01:08

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> hvorfor er kina ikke først?
> Tyskland har kun haft meget korte storhedsperioder. USA har ikke haft
> andet

Dengang USA havde markedsfrihed var de på så god kurs som Kinas

Men advokater har de for mange af og de er så onde som socialarbejdere og
betralingen til dem er en art skattetryk der overgår vort i ondskab

UK og Framkrig holdt Tyskland nede i middelalder og især efter 30års krig -
de fik det splittet i fyrstedømmer

Men perioder under Bismarck m.m. inspirerede hele verden til
WIRTSCHAFTSWUNDER via markedsfrihed

USAs borgerkrig var helt unødvendig for slvariet var ved at afskaffe sig
selv

Så USA GNOM-perioder er mange og store,

Deres indianerudryddelse var ondere end holocaust og Hawai er en af de mange
USA-skandaler som selv Stalin ikke kunne overgå

Alttid starter USA krige ved at fabrikere vold som modparten får skyld for -
er der en eneste undttagelse fra 1776 til nu og med Panama og Granada som
eneste undtagelser?

Fra : mr

Dato : 22-12-08 11:03

> [...]
> krig - de fik det splittet i fyrstedømmer
>
> Men perioder under Bismarck m.m. inspirerede hele verden til

du mener lissom i USA?

> Deres indianerudryddelse var ondere end holocaust og Hawai er en af de
> mange USA-skandaler som selv Stalin ikke kunne overgå

jeg tror det vil være nydeligt af dig at sætte talle fra hawaii og rusland i
perspektiv. Hvis du kan.

> Alttid starter USA krige ved at fabrikere vold som modparten får skyld
> for - er der en eneste undttagelse fra 1776 til nu og med Panama og
> Granada som eneste undtagelser?

nemlig, og de vinder hver gang, og det er sidesmart. Hvem vinder krigene Bo?

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 13:33

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> du mener lissom i USA?

USA er ret forgældet
Obama har overtaget et fallitbo - men magt er ret i stormagtpolitik så nu
høster han nok frugterne af det verdensejeskab som opnåedes af USA ved at de
skabte WW1+2

> [...]
> i perspektiv. Hvis du kan.

> nemlig, og de vinder hver gang, og det er sidesmart. Hvem vinder krigene
USA srængte skib i spansk havn for at starte krig mod Spanien i 1899 OG LØJ
AT SPANIEN HAVDE SKABT EKSPLOSIONEN - er uærlighed så smart hvis der skal
stå respekt om en stormagt?

Alle krige har de startet tilsvarende uærligt - og de var medskyldig i
Opiumskrigen som var en milliard gange onndere end noget Stalin og Hitler
gjorde tilsammen
Mener du at magt er ret og er skidesmart?

Fra : mr

Dato : 22-12-08 16:23

> [...]
> gjorde tilsammen
> Mener du at magt er ret og er skidesmart?

de stærkeste vinder krigen. Sådan er det ved dyrene og sådan også for
menneskene. At dine kinesere og ynkelige nazister tabte er naturens orden.
Hvorfor beskytte den svage?

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 16:52

> de stærkeste vinder krigen. Sådan er det ved dyrene og sådan også for
> menneskene. At dine kinesere og ynkelige nazister tabte er naturens orden.
> Hvorfor beskytte den svage?
Vi kan lære overlegen sundhed af konfuzianerne selvom de ikke er så djævlsk
krigerisk sejrende som de amerikanske hitlertyper

Fra : mr

Dato : 23-12-08 10:16

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Vi kan lære overlegen sundhed af konfuzianerne selvom de ikke er så
> djævlsk krigerisk sejrende som de amerikanske hitlertyper

skal vi beskytte dig svage? altså muslimerne i DK skal beskyttes. Hvordan
hænger det sammen med din folosofi? Altså bortset fra at du skjal hjælpes
gennem et helt liv.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-12-08 18:14

> skal vi beskytte dig svage? altså muslimerne i DK skal beskyttes.

Disse rige bilejende narkosælgere er slet ikke svage

Hvordan
> hænger det sammen med din folosofi? Altså bortset fra at du skjal hjælpes
> gennem et helt liv.

Jeg har været en af landets bedste skatteydere indtili de sidste par årtier
, dog ikke så god som min far

Fra : mr

Dato : 24-12-08 08:11

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Disse rige bilejende narkosælgere er slet ikke svage

Men de lever af offenlig forsørgelse, typisk med svindel. Nøjagtig lissom
dig, og du er ikke svag - hvorfor skal du hjælpes?

> Hvordan
>
> Jeg har været en af landets bedste skatteydere indtili de sidste par
> årtier , dog ikke så god som min far

sludder, staten har givet dig en gratis usdddannelse og givet diig løn for
ubetydelig indstas hele dit liv. Og din far snød sig til offentlige ydelser,
nøjagtig som muslimerne.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-08 11:46

> [...]
>>
> sludder, staten har givet dig en gratis usdddannelse og givet diig løn for
> ubetydelig indstas hele dit liv. Og din far snød sig til offentlige

Der var mangel på fysik og kemi gymnasielærere da jeg havde sådanne job
Det er det nyttigstte fag i gymmnasiet vedr eksport
Diskuter LOVFORSLAG, ikke personfnidder