Aktiv dødshjælp i DR -TV, 21 Søndag
Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-08 22:49

Etisk Råd : Vi er imod aktiv dødshjælp. Det har en tilbagevirkrende kraft
på det levende. Vi er nødt til at være på "livets side"

Men heldigvis er mange læger uærlige og give dødssprøjte. LAD OS INDFØRE
ÆRLIGHED

Foromtale tyder på godt modspil til de religiøse sadister
Som er bange for at behandlerjob bliver nedlagt hvis ikke deres årelange
torturprojekter kan fortsætte

Lad os kopiere Svejts, Holland, Belgien og evt gå skridtet videre og også at
lade depressive eje deres eget liv
Formynderi nejtak.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-12-08 23:51

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> torturprojekter kan fortsætte
>
> Lad os kopiere Svejts, Holland, Belgien og evt gå skridtet videre og også

http://news.sky.com/skynews/video
søg: suicide, og se Craig Ewert's selvvalgte død på klinik i Schweiz.

Men jeg tror ikke at enhver der er havnet i en af livets mange blindgyder
skal tage denne service for givet endnu.

Mvh
Martin

Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-12-08 00:25

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
læger uærlige og give dødssprøjte. LAD OS INDFØRE

Jeg tror ikke at aktiv dødhjælp nogensinde vil blive stillet til rådighed
for forsvarere af Pædofili eller ateistiske glistrupdykere.
aktiv dødhjælp er til for terminalt syge cancer homohiv patienter der synger
på sidste vers. Bo det er dit lod at Bo her på jorden til din tid er inde om
mange år herfra. Køb dig en Phillips lampe imod vinterdepressioner.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 05:06

"Poul Nielsen" <pn@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> synger på sidste vers. Bo det er dit lod at Bo her på jorden til din tid
> er inde om mange år herfra. Køb dig en Phillips lampe imod
Jeg har halogenlamper og ikke anlæg for nogen art depressioner, selvom jeg
flirtede med selvmordstanken og fandt gode højhuse for et par måneder siden

Min brainstorming om at pædofili måske er ret uskadelig, oftest, vedrører
ikke dette og gør mig ikke til " forsvarer"
Ateisme er også ligegyldig og Glistrup-ideologii hindrede ikke Glisttrup at
have trælse sidste 6 år - måske for trælse på slutten og en værdig død med
alle børnene til stede havde måske været bedst - den ene nåede ikke at
komme da det skete spontant.
Han holdt ud for at holde ud og havde MÅSKE fået et lidt bedre liv, alt i
alt, hvis total selvbestemmelse i det sidste år, men jeg må understrege
"måske", jeg gætter.
Forskningen er ikke god nok mhtt forudsigelser om hvornår der er håb om
bedring men sidste 6 år var gradvis nedtur uden øgning af håb på noget
tidspunkt så vidt jeg ved. Min mor og især min far var heldigere mht at
denne tid var kortere

Måske en tid med nul´håb er en ligegyldig tid og bør ignoreres, men jeg
hælder mod følgende :
(og ser gerne institutionen "praksislæge der kender patienten " genoplivet.
Idag fristes læger til at være opportunistiske:)

" Når en patient står ved dødens port, er det lægens pligt at skubbe ham
igennem". Lawrence Peters, lægevidenskabsmand med sciencefiction
forfatterskab dvs samfundsinteresse og nytænkning.

Hvorfor ikke spille med åbne kort?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 03:02

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> Men jeg tror ikke at enhver der er havnet i en af livets mange blindgyder
> skal tage denne service for givet endnu.

Når læger har fået monopol på giftsprøjter, er det urimeligt at man ikke hos
dem , fx på privathospital, kan købe sig til denne service.

Misbrug kan undgåes har de 3 lande vist.og Craig Ewert lader til at være
smukt eksempel på en værdig død, som man bør unde en masse af de
hundredttusinder gamle danskere med trøstesløst liv på plejehjem og
hospitaler.
Kan nogen se anden forklaring end at pleje-job vil gå tabt, hvis man
tillader "hønen der lægger guldæg" at lade sig slagte når tiden er moden?

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-12-08 03:56

> [...]
> Kan nogen se anden forklaring end at pleje-job vil gå tabt, hvis man
> tillader "hønen der lægger guldæg" at lade sig slagte når tiden er moden?

Nej, godhedsindustriens ondskab følger dig helt ned i kisten, hvis ikke du
er meget smart. Gør evt som tidligere HENRY-næstformand Tage Voss og
snedkerer din egen kiste.
Salg af gør-det-selv-kit på apoteket er naturligvis det mindst
bureaukratiske. Kun ét pr personnummer - evt klip i sygesikringskortet.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 04:08

> [...]
>>

> Nej, godhedsindustriens ondskab følger dig helt ned i kisten, hvis ikke du
> er meget smart. Gør evt som tidligere HENRY-næstformand Tage Voss og

Han er en klog mand, som jeg har ringet til nu og da, især vedr hans gode
beviser på at tobak er ufarlig
Hans seneste bog om alderdom er ikke det oprør mod Etik Råd som jeg havde
håbet på
Som Rousseau skrev: Kister er unødvendige
95-årige Voss sejler sin båd nord for Bornholm
men er vist splittet om dette svære emne, fornemmer jeg
Han mener alle kan dræbe sig selv, men min far kunne ikke selvom han var
ingeniør uden handicap

> Salg af gør-det-selv-kit på apoteket er naturligvis det mindst
> bureaukratiske. Kun ét pr personnummer - evt klip i sygesikringskortet.

Mon man kan få cyankaliummampul på nettet?
Apoteker vil ikke sælge sådant med nuværende behandlervælde
Dødssprøjte på privathospital forekommer mig at være rette løsning, og
video, vitterlighedsvidner og snak med autoriseret person er vist løsningen
på at undgå kamufleret mord.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-12-08 05:43

> [...]
> Dødssprøjte på privathospital forekommer mig at være rette løsning, og
> video, vitterlighedsvidner og snak med autoriseret person er vist

Jeg ville tro at Nembutal er mere skånsom end KCN, men har ikke prøvet.
Hitler tog både cyankalium og pistolkugle for at være sikker, og havde
endvidere den luksus straks at kunne blive kremeret med flammekaster.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 09:31

> [...]
> Hitler tog både cyankalium og pistolkugle for at være sikker, og havde
> endvidere den luksus straks at kunne blive kremeret med flammekaster.

Er Nembutal et sove-barbiturat.? Det er ihvertffald receptpligtigt

En ordonans hældte gallondunke af benzin på Hitlers lig men da han ikke var
fed har det næppe givet effektiv forbrænding af proteiin og knogler.
Månederne før anbragte Dresdens befolkning lig på jernbaneskinner en meter
over jorden og tændte bål under og så opnåedes rationel kremering med næsten
så lille energispild som i krematorie. Foto af bålet er brugt af
antirevisionister som bevis på jødeligafbrænding i kz, tsk tsk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 23:42

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

Han vitser om hvad han vil savne - det gør grin med et alvorligt emne

> Jeg ville tro at Nembutal er mere skånsom end KCN, men har ikke prøvet.
> Hitler tog både cyankalium og pistolkugle for at være sikker, og havde
> endvidere den luksus straks at kunne blive kremeret med flammekaster.

Det er en smuk tanke at dø sammen med en anden og synge en sang sammen med
vedkommende eller høre Beatlesmusik som begge kan lide

Men jeg tror man er for nedtrykt, når man bruger smertefri stund til at
mande sig op til sovemedicin uden opvågning - højdosis

Smukt at se værdig død i Svejts
Ondt at det nægtes i DK

En smuk selvaflivning men dumtt at politiet SKAL bruge 90 min på at
undersøge
Når video af det hele må det kunne gøres hurtigere

Den efterladte kone græd lidt - kunne lide gråd og opmærksomhed

Passiv dødshjælp er UÆRLIG ,lægestyret
At flytte en gråzone mht aktiv dødshjælp er tiltrængt - en frihedsret

Teolog-formynderen talte om PLIGT til at leve

Duty: most barren of all bonds between man and man. Oscar Wilde

Idag skal lægen gøre noget ULOVLIGT for at give morfinoverdosis
det er at pissse på love at fremtvinge lovbrud
Spil med åbne kort