Tag infødsretsprøven
Fra : Jesper

Dato : 13-12-08 17:57

Den indfødsretsprøve som udlændinge, der ville være danske statsborgere,
skulle op i d. 10 december ligger nu på nettet så man selv kan prøve
kræfter med den. Jeg fik 38/40 rigtige på 6 min. Havde jeg brugt nogle
minutter mere, ville jeg sikket have fået 39/40 rigtige, der var en
sjuskefejl imellem

http://jp.dk/meninger/ordeterdit/article1540418.ece

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-12-08 18:20

Jesper wrote:
> [...]
> selv kan prøve kræfter med den. Jeg fik 38/40 rigtige på 6 min. Havde
> jeg brugt nogle minutter mere, ville jeg sikket have fået 39/40

38/40 på 5:18 med tre pilsnere på samvittigheden.

(Fejl: Antallet af regioner og gældende årsag til umiddelbar skilsmisse uden
seperation...Apropos sjusk hedder det jo altså i øvrigt også
"InDfødsretsprøven"! ;-D)

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-12-08 15:31

meddelelse news:4943eeac$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> 38/40 på 5:18 med tre pilsnere på samvittigheden.

40/40, 4:51. Antallet af pilsnere på samvittigheden: Irrelevant (i denne
sammenhæng)

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens G

Dato : 13-12-08 21:24

On Sat, 13 Dec 2008 17:56:38 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>kræfter med den. Jeg fik 38/40 rigtige på 6 min. Havde jeg brugt nogle
>minutter mere, ville jeg sikket have fået 39/40 rigtige, der var en

To forkerte svar:
Antallet af regioner og hvad man har pligt til at oplyse når man
bliver anholdt.
Svartid 5:40

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 13-12-08 21:33

On Sat, 13 Dec 2008 21:24:05 +0100, Jens G wrote:

> To forkerte svar:
> Antallet af regioner og hvad man har pligt til at oplyse når man
> bliver anholdt.
> Svartid 5:40

40/40 på 5:03.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-12-08 21:44

Steen Thomsen wrote:

> 40/40 på 5:03.

Skylder du så ikke en solid kasse bajere til resten af holdet ifølge visse
obskure, uskrevne regler? ;-D

(På mit gymnasium i '96 var det hhv. "største og mindste hattemål" samt
"højeste og laveste snit", der hang på en omgang...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Steen Thomsen

Dato : 13-12-08 22:17

On Sat, 13 Dec 2008 21:43:58 +0100, Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
>
> (På mit gymnasium i '96 var det hhv. "største og mindste hattemål" samt
> "højeste og laveste snit", der hang på en omgang...)

LOL. Det kostede mig også en ramme øl til studenterafslutningen i '83, at
have et "hattemål" på 63.

Rart at se en tradition fortsætte.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-12-08 03:36

Steen Thomsen wrote:

> LOL. Det kostede mig også en ramme øl til studenterafslutningen i
> '83, at have et "hattemål" på 63.

Nåja, så HUEMÅL for pokker da!

Jeg har li'som bare ikke ku' kende ordentlig forskel på huer og hatte siden
min allerede daværende ekskæreste bistod mig både praktisk og økonomisk i
købet af en egentlig herrehat i brun filt tilbage omkring '98...

(Joken bag dette var at jeg engang omkring 1995 havde overtaget en fuldlang
brun, australsk "Driza-Bone" ridefrakke fra min moder og dertil manglede
"matchende hovebeklædning", som jeg således fik: Dumt provokationsindbydende
blev det dog hurtigt at møde op på studier i "Klassisk Arkæologi" i sådan en
mundering...)

Hvorom alting er, kan jeg vitterligt kun anbefale andre voksne mænd herinde
at gå med ordentlige, fuldskyggede herrehatte på en årstid, hvor strikhuer
og baseball-caps lisom bare ikke dækker tilbørligt for andet end dårligt
drengerøvsimage...

Anders Peter Johnsen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-12-08 09:54

(Jesper) wrote:

>Den indfødsretsprøve som udlændinge, der ville være danske statsborgere,
>skulle op i d. 10 december ligger nu på nettet så man selv kan prøve
>kræfter med den. Jeg fik 38/40 rigtige på 6 min.

Ca. det samme her: 38/40 på 6.26 min.

--
Now Yousee it...Now You don't!