På shoppingtur i Lyngby
Fra : Joakim

Dato : 13-12-08 16:38

Og helt gratis får man stukket en løbeseddel i hånden af en flok kronragede
unge mænd, hvor der står følgende:

Skal de overtage Danmark?

Kære danskere. Vi henvender os til dig i en alvorlig sag. Det drejer sig om
det danske folk skal overleve og om Danmark skal være et dansk land!

Vi bliver i mindretal indenfor 20-30år!

Statsapparatet lyver om den demografiske udvikling! Danmarks statistik
hævder at der kun vil være 9 % indvandrer og efterkommere i Danmark i år
2050. Det er løgn. DS har omdefineret ordet "efterkommer" til kun at betyde
efterkommere i 1 generation. Ifølge uafhængige opgørelser vil der blive
flertal af fremmede et sted mellem år 2031 og 2038.

<Dernæst skildres en tåbelig graf over udviklingen ml. danskere og fremmede>

Kilde: lilleput-information.com

Magthaverne gør INTET for at stoppe denne udvikling. Der gives omkring
50.000 opholdstilladelser hvert år i disse år.

Vil du ikke finde dig i dette så støt Danmarks Nationale Front (DNF).

Glædelig jul til alle.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 13-12-08 19:56

"Joakim" skrev i en meddelelse

> Og helt gratis får man stukket en løbeseddel i hånden af en >flok
> kronragede
> unge mænd, hvor der står følgende:
>
> Skal de overtage Danmark?

Tænk var de virkelig alle sammen kronragede ! , forfærdeligt.

Tja vi skal jo være her alle sammen , er det ikke sådan.

Sjovt som antallet af fremmede ikke er omvendt proportionalt med Nazister.

Problemet er ikke så meget antallet af fremmede men snare den måde nogle i
dette samfund går dem i møde på ! , det giver faktisk vind i sejlene til
yderlig gående Nazisme..

> Glædelig jul til alle.

Og i lige måde.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Joakim

Dato : 13-12-08 21:39

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Tænk var de virkelig alle sammen kronragede ! , forfærdeligt.

Ja, det var ikke et kønt syn.

> Tja vi skal jo være her alle sammen , er det ikke sådan.

Nej.

> Sjovt som antallet af fremmede ikke er omvendt proportionalt med Nazister.

Din sammenligning er grotesk.

> Problemet er ikke så meget antallet af fremmede men snare den måde nogle i
> dette samfund går dem i møde på ! , det giver faktisk vind i sejlene til
> yderlig gående Nazisme..

Den må du længere ud på landet med.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 14-12-08 19:23

> Nej.

Nå hvem skal da ikke være her ? .

> Din sammenligning er grotesk.

Nææ .... Historien viser med al tydelighed at jo flere fremmede
et samfund skal integrerer og assimilerer , jo flere på den yderste og
indrømmet ekstreme højrefløj.

Og vi er jo her i DK rigtig gode til at integrere ikke også ...

> Den må du længere ud på landet med.

Genialt !

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-12-08 21:01

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> <Dernæst skildres en tåbelig graf over udviklingen ml. danskere og
> fremmede>
>
> Kilde: lilleput-information.com

Hvordan kan en graf være "tåbelig", Jokke?

Mvh
Martin

Fra : Joakim

Dato : 13-12-08 21:39

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvordan kan en graf være "tåbelig", Jokke?

Det kan den ud fra devisen om at en tåbelig teori resulterer i en tåbelig
graf, Martinsebasse.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-12-08 21:50

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det kan den ud fra devisen om at en tåbelig teori resulterer i en tåbelig
> graf, Martinsebasse.

Er det så ikke i "teorien" du skal finde dit angrebspunkt, Jokimse?

Og undgå at henrette budbringeren før du hører budskabet ;-/

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-08 22:25

Joakim wrote:
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det kan den ud fra devisen om at en tåbelig teori resulterer i en
> tåbelig graf, Martinsebasse.

En sociolog i Sverige har, med alle forudsætninger fremlagt, forudsagt at
svenskere kommer i mindretal i svjh 2038,- han havde en forudsigelse fra for
10 år siden, hvor han ramte en smule for "sent". Kan ikke mere huske titlen,
men der er en bog af ham og andre, på Nettet.

Dem der lever vil se.

Husker man Vesselboe, som lavede en 10-årig fremskrivning af antallet af
tyrkere i Ishøj, - han var ved at blive lynchet - men ti år efter viste det
sig, at han ramte næsten i plet, dog var der *lidt* flere end han havde
beregnet.

Verden ændrer sig hurtigt. Prøv at tænke, hvad man tænkte om *muslimer* for
30 år siden, og om hvor mange der ville være i fx København - folk ville vel
have gættet på 12 eller 13 stykker, og nu er det procent i stedet

Mht Vesselboe var tåbeligheden helt på de chokeredes side.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-12-08 08:53

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
> En sociolog i Sverige har, med alle forudsætninger fremlagt, forudsagt at
> svenskere kommer i mindretal i svjh 2038,

Med alle forudsætninger fremlagt? Så må det jo være let for dig at forklare,
hvorfor han tager fejl.

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 12:55

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
>
> Med alle forudsætninger fremlagt? Så må det jo være let for dig at
> forklare, hvorfor han tager fejl.

Det kan du straks fastslå?

I år kommer der ialt 100.000 indvandrere til Sverige, - tror du man kan
blive sådan ved, og selv få færre børn end til at opretholde antallet af
gammelsvenskere, og så stadig være en majoritet.
Du må vist have fat i regnebrædtet igen.

"svenskere kommer i mindretal" - er IKKE lig med "muslimer kommer i
flertal" - hvis det er dét du tror.

Har lige skimmet bogen, som er skrevet af fire forskere inden for området,
og gennemgår alle aspekter af svensk indvandringspolitik i de sidste mange
år.

Jeg ser at ham jeg nævner lavede en fremskrivning i 1990, - og dér fandt at
svenskere ville blive en minoritet i 2056,

Han tjekkede så "formlen" i år 2000, og fandt at "exemplet anger en økning
på 450.000 personer - - medens udfaldet blev 470.000. Og den svenske del
forudsattes uforandret, men den *mindskedes* i virkeligheden med 180.000
personer.

så her siges så kun at svenskerne bliver mindretal "tidligere end i midten
af 2000-tallet hvis indvandringen fortsætter som hidtil.

Kunne ikke finde stedet hvor de har "gættet" mere konkret, - der er 194
sider, jeg gider ikke tæske hele sagen igennem.

Men altså så "kun" "tidligere end 2050", - bliver det fx 2045 så er der
godtnok 7 år til 2038, som du med det samme kunne "fastslå" som forkert.

Vi/de har IKKE medregnet at fx Pakistan og Egypten vil bryde sammen, og at
EU vil tillade større indvandring hele tiden, OG presset fra Afrika stiger
konstant, - så det er slet ikke usandsynligt at svenskerne bliver mindretal
endog før 2038.

Fra : DADK

Dato : 14-12-08 19:51

Hej Joakim,

> Og helt gratis får man stukket en løbeseddel i hånden af en flok
> kronragede unge mænd, hvor der står følgende:

(...)

Fik aldrig helt fat i det. Tog du pjecen og meldte dig ind, eller var det
blot forbrugeroplysning?