Muslimforskrækket
Fra : Martin Larsen

Dato : 12-12-08 20:06

Der er kommet et muhammedanerkor til landet, der skal synge for de
"muslimforskrækkede" danskere, hørte jeg lige i DRp1's kulturnyt. I dette
program kan man altid være sikker på at høre en repræsentant for
godhedsindustrien docere korrekte meninger.

Selvfølgelig slukkede jeg straks for dette tvangslicentebetalte
propagandaprogram som mit stereo spillede ved en fejltagelse. Mellemøstlig
musik er suverænt verdens hæsligste musik, - selv negre er 100 gange mere
musikalske, hvis ikke de har fået deres medfødte musikalitet ødelagt af
muslimsk terror.

Muslimforskrækket? nej - jeg er heller ikke pest og koleraforskrækket, men
tager mine kloge forholdsregler.

Mvh
Martin

Fra : Ole Mogensen

Dato : 12-12-08 20:39

Martin Larsen wrote:
> [...]
> musikalitet ødelagt af muslimsk terror.
>
> Muslimforskrækket? nej - jeg er heller ikke pest og koleraforskrækket,

Stakkel...

Ole Mogensen

Fra : JBH

Dato : 12-12-08 21:39

> [...]
> program kan man altid være sikker på at høre en repræsentant for
> godhedsindustrien docere korrekte meninger.

Der er da ikke noget nyt i at et "muhammedanerkor" optræder i DR.

http://politiken.dk/indland/article208575.ece

/JBH

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-12-08 22:00

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Der er da ikke noget nyt i at et "muhammedanerkor" optræder i DR.
>
> http://politiken.dk/indland/article208575.ece

Jo - men de synger vist kun for musselortsædere ;-/

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-08 02:34

> [...]
>
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Der er da ikke noget nyt i at et "muhammedanerkor" optræder i DR.

Folk vil høre deres egne børn synge Messias
og et godt tysk professionelt kor

men vil de betale for muslimers makværk ?

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-08 02:38

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> muslimsk terror.
>
> Muslimforskrækket? nej - jeg er heller ikke pest og koleraforskrækket, men
Pest i Indien i 2001 kunne ikke bekræftes
Kolera i Zimbabwe spreder sig vist ikke til andre end meget sultne negre
Tuberkulose har vi importeret med mange indvandrere , men har det spredt sig
til danskere ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-12-08 03:29

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Kolera i Zimbabwe spreder sig vist ikke til andre end meget sultne negre
> Tuberkulose har vi importeret med mange indvandrere , men har det spredt

I USA findes 25000 nye tilfælde af tb årligt, hvoraf ca halvdelen hos
immigranter. I DK er tallene nok tilsvarende og god sikkerhedsafstand
tilrådeligt!

Tuberkulosedøden er der ikke meget fis ved i dag, hvor det naturskønne
sanatorium i Skørping er lukket.
Vores ramponerede "sundhedssystem" kan måske tilbyde dig en seng på en gang
hvor fremmedarbejdere hoster Allahu-akbar ud over dig, og sygeplejersken
taler arabisk eller urdu.

Mvh
Martin