Igen viser EU-tåber
Fra : @

Dato : 12-12-08 19:18

<<<<<
http://jp.dk/udland/europa/article1542022.ece
Efter de irske vælgeres nej til Lissabon-traktaten - afløseren for den
forliste forfatningstraktat - i juni har EU-lederne kæmpet for at
finde en model, hvor de vigtigste dele af traktaten alligevel kan
træde i kraft
<<<<

dette viser jo klart at dise politikere ikke nogensinde har til
hensigt at overholde gældende aftaler

Lissabon-traktaten skulle jo i følge EU's samarbejdsregeler have været
enstemmigt vedtaget for at træde i kraft

men den slags tager disse forbrydere jo ikke så nøje

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 12-12-08 19:32

> [...]
> enstemmigt vedtaget for at træde i kraft
>

> men den slags tager disse forbrydere jo ikke så nøje

Næh, det kan man ikke sige, Frankrig, Holland og Irland sagde nej, derfor
valgte man at aflyse afstemningen i Danmark og så bare vedtage den i
folketinget i tilfældig tirsdag uden nogen behandling, "det er der sgu ingen
der opdager". Hitler ville have været stolt....

Fra : @

Dato : 12-12-08 19:44

On Fri, 12 Dec 2008 19:31:58 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"@" <124@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Næh, det kan man ikke sige,

jo,

forbryderne tager det netop ikke så nøje, at EU's regler kræver
enstemmighed når det gælder traktatændringer

> [...]
>folketinget i tilfældig tirsdag uden nogen behandling, "det er der sgu ingen
>der opdager". Hitler ville have været stolt....

ved du hvilke partier der stemte for den svinestreg?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 12-12-08 19:59

> jo,
>
> forbryderne tager det netop ikke så nøje, at EU's regler kræver
> enstemmighed når det gælder traktatændringer

> ved du hvilke partier der stemte for den svinestreg?

Alle undtagen EL og DF

Fra : @

Dato : 12-12-08 20:04

On Fri, 12 Dec 2008 19:58:54 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"@" <124@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Alle undtagen EL og DF

det lissom anede mig - desværre

så af alle onderne i Folketinget må jeg jo igen næste gang vælge det
mindste af dem

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/