Venstrefløjs Nazi'er på spili igen.
Fra : Morten Stæhr

Dato : 10-12-08 21:08

Ja, så går det løs igen.
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/12/10/201320.htm?rss=true
Utroligt som disse utilpassede vandaler minder om 30'ernes nazister. Ingen
respekt for demokratiet, eller anderledes tænkende.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-12-08 21:32

"Morten Stæhr" skrev i en meddelelse

> Utroligt som disse utilpassede vandaler minder om 30'ernes >nazister.
> Ingen respekt for demokratiet, eller anderledes tænkende.

Ingen grund til panik ! , det er blot nogle underyder
De er ganske ufarlige , vi putter dem blot i filteret.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-12-08 21:53

"Michael Meidahl Jensen" skrev i en meddelelse

> Ingen grund til panik ! , det er blot nogle underyder

Oh shit jeg må heller rette der skal stå underydere
Nå hva fanden....det rimer stadig på underhyler.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Arne Villy Erik Hert~

Dato : 11-12-08 12:26

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev:

>Oh shit jeg må heller rette der skal stå underydere
>Nå hva fanden....det rimer stadig på underhyler.

Nå, rime kan du heller ikke!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-12-08 19:23

"Arne Villy Erik Hertzsprung Wilstrup (slet VJGAJ)" skrev i en meddelelse

> Nå, rime kan du heller ikke!

Hva søren Arne svare mig direkte , fedt nok.
Du har ret det rimer ikke for godt , men til gengæld fik jeg det da stavet
rigtig og så er du da glad er du ikke.

Nobody's Perfect.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-12-08 23:49

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Utroligt som disse utilpassede vandaler minder om 30'ernes nazister. Ingen
> respekt for demokratiet, eller anderledes tænkende.

Der står: uanmeldt demo i sympati med de græske unge.

Ja, de danske voldspsykopater oplevede en stimulerende spontan
identifikation.
Gudfaderbevares...

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-08 02:35

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>>

> Der står: uanmeldt demo i sympati med de græske unge.
>
> Ja, de danske voldspsykopater oplevede en stimulerende spontan

Hvis man modsætter sig arrest eller smider ting mod politiet, så ber man
daom at bliive slåett ihjel eller gjort til grønsag, ikke ?

Hvilket mål har de unge grækerre?