Svinehunden, er den død?
Fra : Kert Rats

Dato : 10-12-08 13:35

Det er længe siden, at jeg har hørt noget om svinehunden. Er den mon blevet
umoderne, eller er den død?

Lad høre ....

Venligst

Kert Rats

Fra : Kim2000

Dato : 10-12-08 14:53

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> Det er længe siden, at jeg har hørt noget om svinehunden. Er den mon
> blevet umoderne, eller er den død?
>
> Lad høre ....

Mener du Fæhunden? Det sidste album var fedt som sædvanligt.

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 10-12-08 15:19

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message
> Det er længe siden, at jeg har hørt noget om svinehunden. Er den mon
> blevet umoderne, eller er den død?

ja, det er den:

http://ekstrabladet.dk/112/article1096297.ece

Fra : @

Dato : 10-12-08 15:49

On Wed, 10 Dec 2008 13:34:55 +0100, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
wrote:

>Det er længe siden, at jeg har hørt noget om svinehunden. Er den mon blevet
>umoderne, eller er den død?

den lever skam i bedste velgående og har desværre formeret sig
kraftigt

og den er heller ikke en indre svinehund længere

den er fuldt synlig og laver en masse ravage samt koster de vestlige
samfund enorme summer

den har blot taget navneforandrig til

muhamedansk svinehund

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : /Peter

Dato : 10-12-08 18:22

> [...]
>
> og den er heller ikke en indre svinehund længere
>

> den er fuldt synlig og laver en masse ravage samt koster de vestlige

Ja, de muahmedanske svinhunde fodres og fremavles som aldrig før,
-samtidig med de bider de hænder de fodres af.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-12-08 18:21

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> "@" <124@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Ja, de muahmedanske svinhunde fodres og fremavles som aldrig
> før,
> -samtidig med de bider de hænder de fodres af.

-en underyder som dig har jo heller ikke noget rigtigt liv,
siden det kun er dig og @ der kan finde på at skrive sådan
noget intetsigende bavl. Men det er jo ikke mere end man kan
forvente af underydere.

Fra : /Peter

Dato : 10-12-08 18:30

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> -en underyder som dig har jo heller ikke noget rigtigt liv, siden det
> kun er dig og @ der kan finde på at skrive sådan noget intetsigende
> bavl. Men det er jo ikke mere end man kan forvente af underydere.

der er een af de mange ting du med sikkerhed ikke ved noget om.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-12-08 18:46

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> der er een af de mange ting du med sikkerhed ikke ved noget
> om.

Det er netop en af de mange ting jeg med sikkerhed VED noget
om. Folk hvis eneste fornøjelse her i livet er at genere andre
groft, kan simpélthen ikke have andet liv end dette. Ergo er
de underydere i forhold til normalt begavede mennesker.

Fra : Kim2000

Dato : 10-12-08 18:55

> [...]
> eneste fornøjelse her i livet er at genere andre groft, kan simpélthen
> ikke have andet liv end dette. Ergo er de underydere i forhold til normalt

Har du snart fundet ud af, om du har ret i din påstand om at kriminaliteten
virkelig er dobbelt så høj i Nordjylland end i København?

Fra : Steen Thomsen

Dato : 10-12-08 19:30

On Wed, 10 Dec 2008 18:46:17 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Folk hvis eneste fornøjelse her i livet er at genere andre
> groft, kan simpélthen ikke have andet liv end dette. Ergo er
> de underydere i forhold til normalt begavede mennesker.

LOL. Du har lige beskrevet dig selv.

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 10-12-08 20:29

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> LOL. Du har lige beskrevet dig selv.

Nej, det passer ikke. Arne har hele to fornøjelser. For det
første som han beskriver sig selv, at genere andre - men
Arnes største fornøjelse er at gøre sig selv til grin...

Fra : David Konrad

Dato : 10-12-08 20:41

=*= NEïL DANEL@W =*= wrote:
> [...]
> første som han beskriver sig selv, at genere andre - men
> Arnes største fornøjelse er at gøre sig selv til grin...

Spørgsmålet er nemt besvaret : Arne er ikke død.

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 10-12-08 20:49

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> wrote in message

> Spørgsmålet er nemt besvaret : Arne er ikke død.

Hmm det er en fornærmelse både overfor svin og hunde at sammenligne
Arne med dem...

Fra : @

Dato : 11-12-08 10:23

On Wed, 10 Dec 2008 20:48:49 +0100, =*= NEïL DANEL@W =*=
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamistiskantisamfund.dk> wrote:

>"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> wrote in message

>Hmm det er en fornærmelse både overfor svin og hunde at sammenligne
>Arne med dem...

bliver der nu ballade med DCH og landbo-organisationerne (

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Arne Villy Erik Hert~

Dato : 11-12-08 12:29

=*= NEïL DANEL @ W =*=
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamistiskantisamfund.dk> skrev:
>"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> wrote in message

>Hmm det er en fornærmelse både overfor svin og hunde at
sammenligne
>Arne med dem...

Hvordan går det med dit "fyringsprojekt" - sker der snart noget?
Jeg venter spændt.

At sammenligne dig med svin og hunde vil altid falde ud til
dyrenes fordel.

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 11-12-08 13:19

"Arne Villy Erik Hertzsprung Wilstrup (slet HFA28)" <ahw@HFA28ahw.dk> wrote
in message news:12289953550.822344109576743@dtext.news.tele.dk...

> Hvordan går det med dit "fyringsprojekt" - sker der snart noget?
> Jeg venter spændt.

Du er da blevet noget kæphøj, Arne. Har du fundet en ny kone?

> At sammenligne dig med svin og hunde vil altid falde ud til
> dyrenes fordel.

Så er det da godt, at det ikke er mig der skal sammenlignes med,
men derimod dig, der bliver sammenlignet med hunde og svin. Skulle
jeg have valgt at sammenligne dig med nogen, ville jeg måske nok
have overvejet måske at sammenligne dig med en rotte. Du ved det dyr,
som salig dyrlæge Riemann fik dom for, at sammenligne med de
fremmedes fertilitetsfrekvens.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-08 15:34

"=*= NEïL DANEL@W =*="
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamistiskantisamfund.dk> skrev i
meddelelsen news:kqydnTo6a42DmNzUnZ2dnUVZ8sTinZ2d@giganews.com...
> [...]

> have overvejet måske at sammenligne dig med en rotte. Du ved det dyr,
> som salig dyrlæge Riemann fik dom for, at sammenligne med de

Artíklen fra 1979 præciserede at tyrkerne via FAMILIESAMMENFØRING og FØDSLER
formerer sig som rotter.

Pia rettede til kaniner og så er det lovligt

Ingen har våset at fødsler alene kan bringe muslimformering nær rotteniveau

2 der blir 1000 på et år er når uendelig meget gratis mad, fx kornlager

Både familiesammenføring og ny flygtninge fra Irak og AFghanistan skal med
for at de når rotteniveau

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 11-12-08 13:21

> [...]
in message news:12289953550.822344109576743@dtext.news.tele.dk...

> At sammenligne dig med svin og hunde vil altid falde ud til

PS: Jeg VIL tilbage i dit kill-filter.

PPS: I julegave ønsker jeg mig, at du for Gud ved hvilken gang,
annoncerer din afgang fra dp. Vi trænger til noget at grine af...

Fra : Arne Villy Erik Hert~

Dato : 11-12-08 01:03

David Konrad <dadk@webspeed.dk> skrev:

>Spørgsmålet er nemt besvaret : Arne er ikke død.

Hvordan går det med dit projekt om at få mig fyret, frataget min
pension etc? Har du allerede opgivet ævred?

Fra : DADK

Dato : 13-12-08 07:17

Arne Villy Erik Hertzsprung Wilstrup (slet R7R20) wrote:

> Hvordan går det med dit projekt om at få mig fyret, frataget min
> pension etc? Har du allerede opgivet ævred?

Rolig. Giv det tid. Der er gået under en uge. Hastværk er lastværk. Jeg skal
jo se hvilken metode der er mest ødelæggende, som samtidig skader mig selv
mindst.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-08 02:40

"=*= NEïL DANEL@W =*="
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamistiskantisamfund.dk> skrev i
meddelelsen news:prednc-rVM8Thd3UnZ2dnUVZ8vqdnZ2d@giganews.com...
> [...]
> første som han beskriver sig selv, at genere andre - men
> Arnes største fornøjelse er at gøre sig selv til grin...

"Hvis vi turde være mere latterlige, ville vi holde mere af hinanden, "
skrev Dosttojevski.

Men har Arne ikke en pro-muslimsk sag han kæmper for?

Fra : @

Dato : 10-12-08 18:57

On Wed, 10 Dec 2008 18:29:38 +0100, "/Peter" <qwery@qwert.qw> wrote:

>"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

>der er een af de mange ting du med sikkerhed ikke ved noget om.

det er blot AHW som atter en gang ike kan tøjle den indre svinehund

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @

Dato : 10-12-08 18:56

On Wed, 10 Dec 2008 18:20:55 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen

>-en underyder

og AHW havde som sædvanlig kun en sviner at kommer med

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-08 20:36

"@" <124@invalid.net> skrev i meddelelsen

> og AHW havde som sædvanlig kun en sviner at kommer med

Et TV program vil altid håne de hvide slavehandlerre såsom skibsdreng Peder
Wessel, der var undertrykt og sejlede for ussel matros-hyre at ameriksnaske
sukkerplantager skulle have arbejdskraft

TORDENSKJOLD VAR UNDERTRYKT mens han var skibsdreng, og dødeligheden var
enormm for sådanne matroser, men sorte slaver fik al den gode mad på skibbet
for de skulle jo være velnærede og indbinge en god pris.

Var de heldig at komme til USA kunne deres tip-tiop-oldesøn blive præsident
idag

og blive forkælet pr racekvotering ved job-ansætttelse

Passaagerer var hvide og havde så ultralav overlevelse som ikke-adeligt
skibspersonel, fx den unge Tordenskjold

De forkælede sorte fik sjældent pisk - de var opdraget til underdanighed af
den sorte stamme der havde indfanget dem.

Især for kvinderne har det været paradis at havne på bomuldsplantage, hvor
der ikke som i hjemlandet var sultt.

Kvindefarme hvor der skulle produceres maximalt antal sorte og mulatbørn
havde enorm trivsel for ellers kan du ikke få maximaltt antal fødsler - det
ved enhver Zoo-dyrepasser.

Fra : Arne Villy Erik Hert~

Dato : 11-12-08 12:37

@ <124@invalid.net> skrev:
>On Wed, 10 Dec 2008 18:20:55 +0100, "Arne H. Wilstrup"

>og AHW havde som sædvanlig kun en sviner at kommer med

ja, ifølge dig er moral godt og dobbeltmoral dobbelt så godt.
Du sviner mig til og blíver forarget over at du får igen med
samme mønt - tsk! tsk! - men hvad andet kan man forvente af en
underyder som dig?

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-08 15:48

"Arne Villy Erik Hertzsprung Wilstrup (slet T6OG0)" <ahw@T6OG0ahw.dk> skrev
i meddelelsen news:12289958410.236439636655376@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> Du sviner mig til og blíver forarget over at du får igen med
> samme mønt - tsk! tsk! - men hvad andet kan man forvente af en

Kære Arne
Gå efter bolden
Et indlæg kan godt være klogt selvom en underyder er forfatter

Fra : @

Dato : 11-12-08 17:03

On 11 Dec 2008 11:36:59 GMT, Arne Villy Erik Hertzsprung Wilstrup
<ahw@T6OG0ahw.dk> (slet T6OG0) wrote:

>ja, ifølge dig er moral godt og dobbeltmoral dobbelt så godt.
>Du sviner mig til

hvor i denne tråd har jeg svinet mod dig??

det er derimod nemt at påvise at dit første svar på et af mine indlæg
kun indeholdt svineri

igen en gang er du taget i en løgn

og blíver forarget over at du får igen med
>samme mønt - tsk! tsk! - men hvad andet kan man forvente af en
>underyder som dig?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Hans@nowhere

Dato : 10-12-08 21:58

On Wed, 10 Dec 2008 18:21:50 +0100, "/Peter" <qwery@qwert.qw> wrote:

>"@" <124@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Ja, de muahmedanske svinhunde fodres og fremavles som aldrig før,
>-samtidig med de bider de hænder de fodres af.

Sieg heil

Fra : Kert Rats

Dato : 11-12-08 00:58

<Hans@nowhere> skrev i en meddelelse

> Sieg heil

Enig. Muslimer af den ekstremistiske slags er helt lig helhjertede nazister.

Venligst

Kert Rats

Fra : @

Dato : 11-12-08 10:39

On Wed, 10 Dec 2008 21:58:16 +0100, Hans@nowhere wrote:

>Sieg heil

bor du i nærheden af Greve?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-08 18:00

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen
> Det er længe siden, at jeg har hørt noget om svinehunden. Er den mon
> blevet umoderne, eller er den død?
>
> Lad høre ....

Alle er drevet af viljen til magt
Mother Theresa ønskede kontrol over sine medarbejdere og var total-egoistisk
men med smuk facade
Jeg ønsker lykkemaximering for DK ved at udvise alle muslimer men har ingen
egoistisk fordel i det.

Svinehund er til junglelov. Mennesket har forladt junglelov pga en
kompliceret kulturel overbygning.
Der er ikke mere junglelov i DF end i EL

Empati er påtaget fadace hos begge.

Begge har i samme grad en kristen kerne af altruisme som den der drev James
Cook til at opdage Austtralien, New Zeeland , Tahiti osv osv osv osv
Han var puritansk sundhedsfanatiker men intuitiv diplomat overfor mange
slags indfødte . han sympatiserede med deres indre svinehund og forstod at
sådan en har vi alle! Se DR2-TV om ham kl 1835 idag og imorgen

Fra : Joakim

Dato : 11-12-08 11:28

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen
> Det er længe siden, at jeg har hørt noget om svinehunden. Er den mon
> blevet umoderne, eller er den død?
>
> Lad høre ....

Nej, den lever skam i bedste velgående. Det er blot at kaste et blik henover
diverse tråde.