Bøsse-forkælelse ctr anden forkælelse og r~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-08 07:19

Bøsse-forkælelse ctr anden forkælelse og rethaveriskhed
At få børn er en hobby ligesom sejlsport.
Søren Krarup har uret i at homosexuelle mænd har en "sygdom" fordi de pr
valg af partner har fravalgt sig den klassiske stor-hobby.
Bøsser hævder, at de er "forfulgt" og skal have særlig beskyttelse fx når
indvandrere overfalder dem i deres jagt på trækkerrdreng-købesex ved
HCØrstedparkens toiletter.Jeg ber om sandsfærdig rapportering og får ikke
det.
Det svarer til, hvis jeg forlangte særlig beskyttelse, når mine ruder
smadres om natten.
Politiet skal overfor offentligheden begrunde, hvordan de bruger deres
resourcer, og det skal være efter princippet "mest mulig forebyggelse af
vold, med mindst mulig personaleforbrug"
Når jeg soler mig på offentlig fortov, hvor jeg ikke er i vejen for nogen,
så er jeg ikke i nærheden af at bryde nogen lov.
Intet er fremlagt, der på nogen måde peger mod, at noget jeg gør kan opleves
som asocialt.
Der er lige så meget grund til, at jeg sikres ret til frit at benytte
fædrelandets offentlige areal, som at bøsserne sikres denne ret.
Men både på usenetgrupper og blandt statsansatte er der tendens til at tænke
flertals-diktatorisk og sige, at jeg er asocial og bør risikere tilhold, -
hvorimod medierne mener uimodsagt, bøsser skal have udstationeret betjente
til at beskytte dem.
Sådant flertalsdiktatur svarer - til en vis grad - til middelalderens
heksejagt, hvor myndigheder adlød tilfældige nabo-flertal som mente, at en
hekseagtig nabokone kastede "onde øjne" på deres ko, så den gav for lidt
mælk.