Racekvotering
Fra : /Peter

Dato : 09-12-08 14:39

"
DF kræver forklaring på Menneskerettighedsinstituts forslag om racekvotering
på TV

Dansk Folkepartis medlem af Rådet for Menneskerettigheder, Kenneth
Kristensen Berth, kræver nu en forklaring fra Instituttets fungerende
direktør Hans-Otto Sano på, at informationschef Klaus Slavensky har
foreslået, at man i tv ved fremtidige ansættelser tager hensyn til, hvilken
hudfarve, nyhedsoplæsere og journalister har.

- Menneskerettighedsinstituttets synspunkter minder om noget de mest
yderligtgående sorte borgerrettighedsforkæmpere i USA plæderede for i
tresserne eller Sydafrika i starten af halvfemserne - ikke Danmark anno
2008, siger Kenneth Kristensen Berth.

- Der er ikke andre end venstrefløjen og Menneskerettighedsinsituttet, der i
dagens Danmark tænker i race. Det er kun Kamal Qureshi og Klaus Slavensky,
der opdeler den danske befolkning i brune og hvide danskere, siger Kenneth
Kristensen Berth.

I anledning af, at Menneskerettighedsinstituttets år for inklusion går på
hæld, afholder instituttet tirsdag og onsdag i indeværende uge en todages
konference på Københavns Rådhus, hvor danskernes racisme er blandt temaerne.

- Menneskerettighedsinstituttet har fuldstændig valgt at se bort fra, at der
er personer i Danmark, der har andre holdninger end Elsebeth Gerner Nielsen,
Poul Nesgaard og Birgitte Kofod Olsen, så man har valgt at invitere disse
tre og en række andre personer, der kan efterplapre, de synspunkter, som de
bidrager med. Det viser med al ønskelig tydelighed, at
Menneskerettighedsinstituttet ikke ønsker at høre synspunkter, der adskiller
sig fra dem denne meningsbutik selv udbyder, siger Kenneth Kristensen Berth.

- Hvis Institut for Menneskerettigheder mener, at behovet for racekvotering
på danske tv-stationer er tidens mest brændende spørgsmål, så er det i mine
øjne på tide at lukke butikken, fastslår Kenneth Kristensen Berth."

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-08 16:09

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> [...]
> racekvotering på danske tv-stationer er tidens mest brændende spørgsmål,
> så er det i mine øjne på tide at lukke butikken, fastslår Kenneth

Nazier sku ha arier attest for at få job

Skal man i USA have neger-attest?

Eller et imamstempel på at man ikke er vantro?

Fra : Isachsen

Dato : 09-12-08 16:49

Bo Warming wrote:
> "/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse

> Nazier sku ha arier attest for at få job
>
> Skal man i USA have neger-attest?
>
> Eller et imamstempel på at man ikke er vantro?

Ja, snart. Også et "N"-merke for "nordisk" på vår kledsel.

Isachsen

Fra : Lyrik

Dato : 09-12-08 19:14

Den 09.12.2008 kl. 14:39 skrev /Peter <pgh@wer.nn>:

> [...]
> mine
> øjne på tide at lukke butikken, fastslår Kenneth Kristensen Berth."
,,,,,,,,,,,,,,,,
Luk alle statsstøttede meningsbutikker!

--
MvH
Jens

Fra : Henning Sørensen

Dato : 10-12-08 01:26

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> [...]
> i dagens Danmark tænker i race. Det er kun Kamal Qureshi og Klaus
> Slavensky, der opdeler den danske befolkning i brune og hvide danskere,

Den skal da have lov at stå alene.

/Henning.

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-08 01:43

"Henning Sørensen" <hkks@news.dk> wrote in message

> Den skal da have lov at stå alene.

JA for det er 100% korrekt.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-08 01:48

"Henning Sørensen" <hkks@news.dk> skrev i meddelelsen
> "/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen

> Den skal da have lov at stå alene.

Al kvotering er skadelig. Ansættelse skal ske på kvalifikationer og hvor
billigt man vil lade sig aflønne.

Fra : @

Dato : 10-12-08 15:19

On Wed, 10 Dec 2008 01:25:43 +0100, Henning Sørensen <hkks@news.dk>