perkermord
Fra : /Peter

Dato : 09-12-08 12:14

en perker blir knivstukket, hele den herboende muhamedaner verden er i oprør
og hyler op om manglende opmærksomhed og hvor slemt det hele er her i
danmark, ingen krisehjælp, hele danmark støtter ikke op om lille Mohammmad
som blev knivstukket
Men så dukker Brian op sammen med heksen fra rådhuspladsen, i
muhamedanernes helligdom og sammen med resten af hylekoret taler de om alle
de ting de vil gøre...

Sjældent ses samme sympati når det er ikke-muhamedanere der knivstikkes.

Jo der er forskel på folk...

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-12-08 15:19

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> [...]
> alle de ting de vil gøre...
>
> Sjældent ses samme sympati når det er ikke-muhamedanere der knivstikkes.

Arbejdende mennesker fra Burma er dårlige klienter for godhedsindustrien...

Mvh
Martin

Fra : vvv

Dato : 09-12-08 18:32

> [...]
> Men så dukker Brian op sammen med heksen fra rådhuspladsen, i
> muhamedanernes helligdom og sammen med resten af hylekoret taler de om

Hvad er det du snakker om?

vv

Fra : Tim

Dato : 09-12-08 19:05

"vvv" <?@?> wrote in message

> "/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
>
> Hvad er det du snakker om?

Tjah... jeg ved ikke. Det er jo temmelig svært at gennemskue hans direkte
skriv, men jeg prøver:

Kunne det tænkes at han taler om, at de kun hyler op, når een af deres egne
bliver stukket ned?

Det er selvfølgelig kun et ufunderet gæt.

/Tim

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 09-12-08 23:07

> [...]
> alle de ting de vil gøre...
>
> Sjældent ses samme sympati når det er ikke-muhamedanere der knivstikkes.

Overrasker det dig?

Slår en dansker en perker, så er der noget i vejen - også hvis det er i
selvforsvar. Men slår en perker en dansker, så er der kun tale om en
misforståelse, et enkeltstående tilfælde og et eksempel på den danske
uforståelighed for de indvandrendes kultur.

Danskerne er undermennesker allerede i dag - kalifat eller ej.