Mon dette er fremmed kultur eller...
Fra : Mr.Larsen

Dato : 07-12-08 19:51

<citat>
Grov voldtægt af 66-årig kvinde

En morgentur i naturområdet Kvaglund endte som et mareridt for en
66-årig kvinde fra Esbjerg, da hun tidligt i morges blev voldtaget af
en ung mand bevæbnet med kniv.

Efter voldtægten fulgte gerningsmanden kvinden hjem til Hassellunden i
Esbjerg, og i hjemmet truede han også hendes mand med kniven og krævede
at få udleveret penge og hævekort.

- Det kom til tumult, da manden nægtede at give ham koden til
hævekortet, og gerningsmaden stak derefter af til fods, siger
efterforskningslederen ved Syd- og Sønderjyllands Politi

Overfald på anden kvinde
Den undvegne voldtægtsmand talte dansk og beskrives som 20-25 år,
mørklødet og 170-180 cm. Han er høj, slank, muskuløs med kort, sort hår
og var iklædt en stribet lys striktrøje.

Kort før overfaldet på den 66-årige kvinde blev en anden kvinde i samme
område overfaldet af en ung mand med kniv, som truede med at voldtage
hende, hvis hun ikke gav ham penge. Hun gav ham sin mobiltelefon,
hvorefter han stak af.

Politiet formoder, at der er tale om den samme gerningsmand.
</citat>

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/12/07/162626.htm?rss=true

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-08 20:25

Mr.Larsen wrote:

> Grov voldtægt af 66-årig kvinde
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/12/07/162626.htm?rss=true

Jeg forstår ikke emnets titel og dets relation til selve indholdet i
indlægget?

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 07-12-08 20:31

"Thomas M" <WTFZOMG> skrev i en meddelelse

> Jeg forstår ikke emnets titel og dets relation til selve indholdet i
> indlægget?
>
> --
> / Thomas

Så må du vente til du kommer i i 4. klasse
-der begynder man at lære at ane en sammenhæng i ordene...

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-08 21:13

/Peter wrote:

> Så må du vente til du kommer i i 4. klasse
> -der begynder man at lære at ane en sammenhæng i ordene...

Fortæller du det så her i gruppen, når skolen lader dig komme op i de høje
klasser?

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 07-12-08 21:42

> Fortæller du det så her i gruppen, når skolen lader dig komme op i de
> høje klasser?
>
> --
> / Thomas

Du har vist den vådeste ble i klassen, var?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 07-12-08 22:52

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i en meddelelse
> "Thomas M" <WTFZOMG> skrev i en meddelelse

> Så må du vente til du kommer i i 4. klasse
> -der begynder man at lære at ane en sammenhæng i ordene...

Nu er det ikke sådan, at alle sidder flere klassetrin over, som dig,
/Peter...

/Johnny

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 07-12-08 21:47

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
> <citat>
> Grov voldtægt af 66-årig kvinde

Det er 'kultur-berigelse'...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 07-12-08 21:51

=*= NEïL DANEL@W =*= frembragte:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
>
> Det er 'kultur-berigelse'...

Uden tvivl, så klapper de "nyttige idioter" garanteret i deres små
hænder.