Stein Bagger var ikke truet
Fra : Jens Bruun

Dato : 07-12-08 18:39

Stein Baggers livvagt - I ved ham der HA-typen - udtaler: "Stein Bagger har
aldrig givet údtryk for, at nogen eller noget har truet ham".

Nu er jeg jo nok lidt naiv hér, men hvad fanden skal man med en livvagt fra
Hells Angels, hvis man ikke føler sig truet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : David Konrad

Dato : 07-12-08 18:41

Jens Bruun wrote:
> Stein Baggers livvagt -

"Sikkerhedskonsulent"

> [...]
> Nu er jeg jo nok lidt naiv hér, men hvad fanden skal man med en
> livvagt fra Hells Angels, hvis man ikke føler sig truet?

True andre?

Fra : Kim2000

Dato : 07-12-08 18:57

> [...]
>
> Nu er jeg jo nok lidt naiv hér, men hvad fanden skal man med en livvagt
> fra Hells Angels, hvis man ikke føler sig truet?

Det var faktisk den samme tanke jeg fik. Der er vel en grund til man har en
livvagt.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 08-12-08 07:10

Kim2000 skrev:

> Det var faktisk den samme tanke jeg fik. Der er vel en grund til man har en
> livvagt.

Selv i danmark findes der bureauer der, ganske lovligt (skattepligtigt),
leverer netop dén service.

At det så er en "fætter" fra HA, og gammel bekendt, siger vel noget om
at truslen nok ikke har været SÅ nærliggende igen.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-08 11:31

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen
> [...]

Men er det Stein Bagger der er eneansvarlig for bedrageri og er der sket
fattiggørelse af nogen?

" Den, som indtager forreste plads, spiller sjældent hovedrollen" Goethe

Snart vil alle have medlidenhed med ham og han melde sig jo så selvom penge
er væk løslades han hurtigt....

Fra : Michael Weber

Dato : 07-12-08 19:19

Jens Bruun wrote:
> [...]
> fra
> Hells Angels, hvis man ikke føler sig truet?

Sikrer sig at man ikke bliver truet.

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-12-08 19:33

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Sikrer sig at man ikke bliver truet.

Det fungerede så ikke særligt godt. Enten har vor ultraintelligente ven her
misforstået noget, eller også har vor anden ven Jensby ikke fortalt alt?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-12-08 19:50

Jens Bruun wrote:
> [...]
> her
> misforstået noget, eller også har vor anden ven Jensby ikke fortalt alt?

Måske.
Men faktum er at f.eks. Direktører, der står overfor store fyringsrunder
eksempelvis hyrer livvagter. Også uden de har modtager nogen trusler.

Hvorvidt det faktisk fungerede er irrelevant i.f.t. dit spørgsmål om,
hvorfor man
hyrer en vagt uden at have modtaget en trusssel, eller, som rockeren
udtrykker det:

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-12-08 20:08

> Men faktum er at f.eks. Direktører, der står overfor store
> fyringsrunder eksempelvis hyrer livvagter. Også uden de har modtager
> nogen trusler.

Er det et faktum? Har du noget dokumentation, der kan underbygge dén
påstand?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-12-08 20:25

Jens Bruun wrote:
> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Er det et faktum? Har du noget dokumentation, der kan underbygge dén
> påstand?

Det hørte jeg en sikkerhedsekspert udtale i TV-avisen.

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-12-08 20:31

> Det hørte jeg en sikkerhedsekspert udtale i TV-avisen.

Flot, Weber-knallert. Så er det sikker rigtigt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-12-08 20:44

Jens Bruun wrote:
> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Flot, Weber-knallert. Så er det sikker rigtigt.

Det er jo en ret gammel nyhed at virksomheder
hyrer livvagter:

"Flere erhvervsledere får livvagt
Senest opdateret Torsdag den 29. december 2005, 13:08"
http://www.business.dk/article/20051229/nyhedsoversigt/112290638/

Hvordan synes du selv det går?!

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Johnny Andersen

Dato : 07-12-08 21:10

> [...]
> hyrer livvagter:
>
> "Flere erhvervsledere får livvagt
> Senest opdateret Torsdag den 29. december 2005, 13:08"

Du kan da ikke tage Jens Bruun alvorligt? Manden er notorisk løgner.

/Johnny

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-12-08 01:03

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er jo en ret gammel nyhed at virksomheder
> hyrer livvagter:

Ja, hvem fanden skulle da ellers hyre dem?

> Hvordan synes du selv det går?!

Jeg synes, det går ganske fint, spørgsmålstegn-udråbstegn. Hvordan synes du,
det går?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-12-08 20:49

Jens Bruun wrote:
> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Flot, Weber-knallert. Så er det sikker rigtigt.

Og jeg sparker lige til én, der ligger ned:

"Erhvervslivet er sikkerhedsbranchens største kunde
07-04-2008 08:41 af Zandra Damsgaard "
http://borsen.dk/executive/nyhed/129521/newsfeeds_rss/

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-12-08 19:30

"Jens Bruun" skrev i en meddelelse

> Nu er jeg jo nok lidt naiv hér, men hvad fanden skal man >med en livvagt
> fra Hells Angels, hvis man ikke føler sig truet?

Man kunne jo forestille sig at svindlen var startet lidt i det små og nogen
opdager det for så senere at afpresse manden , derefter kører svindelen så
på fuld skrue.
Truslen ligger så i afsløringen.

Men det kommer vel frem inden så længe hvor pengene er henne , det kan jo
forklare en del.
På den anden side ville sagen tage en noget absurd drejning hvis nu Bagger
siger han ikke har en krone nogen steder.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : J. Nielsen

Dato : 07-12-08 19:53

On Sun, 7 Dec 2008 18:39:05 +0100, "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com>
wrote:

>Nu er jeg jo nok lidt naiv hér, men hvad fanden skal man med en livvagt fra
>Hells Angels, hvis man ikke føler sig truet?

Hmmm... Måske er det HA, der har truet Stein Bagger? Intet kan efterhånden
overraske mig i denne sæbeopera.
--

-JN-

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-12-08 20:09

"J. Nielsen" <mp274808@paul.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm... Måske er det HA, der har truet Stein Bagger? Intet kan
> efterhånden overraske mig i denne sæbeopera.

Sæbeopera? Til mindst ½ mia.?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : J. Nielsen

Dato : 07-12-08 22:50

On Sun, 7 Dec 2008 20:09:05 +0100, "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com>
wrote:

>Sæbeopera? Til mindst ½ mia.?

Ja, og?

Historien indeholder til overflod alle de ingredienser der kendetegner en
usandsynlig sæbeopera: En karismatisk svindler. En landskendt komiker og
benzin tyv. Et verdensberømt cykelhold. En elskerinde i kulissen. Et mystisk
overfald. Flugten til Amerika. Hell's Angels...

Ren soap.
--

-JN-

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-12-08 23:34

"J. Nielsen" <mp274808@paul.get2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> benzin tyv. Et verdensberømt cykelhold. En elskerinde i
> kulissen. Et mystisk
> overfald. Flugten til Amerika. Hell's Angels...

Over havene hyrden fór - fårene står der endnu og glor!

Fra : Peter

Dato : 07-12-08 20:19

> [...]
>
> Nu er jeg jo nok lidt naiv hér, men hvad fanden skal man med en livvagt
> fra Hells Angels, hvis man ikke føler sig truet?

Ja mon ikke du er den her i grubben der har inside viden i den her sag, så
at du ikke har behov for at stille spørgsmål.

Fra : Peter Bang

Dato : 07-12-08 21:39

> [...]
>
>Nu er jeg jo nok lidt naiv hér, men
>hvad fanden skal man med en livvagt fra
>Hells Angels, hvis man ikke føler sig truet?

Hvis Brian Sandberg ønsker, at hans forretning også fremover
skal servicere erhvervslivet, så bør han nok undlade, at dele
kundernes sikkerhedsønsker og risikoanalyser med
formiddagspressen.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-12-08 22:10

"Peter Bang (slet 6KX7Q)" skrev i en meddelelse

> Hvis Brian Sandberg ønsker, at hans forretning også >fremover
> skal servicere erhvervslivet, så bør han nok undlade, at dele
> kundernes sikkerhedsønsker og risikoanalyser med
> formiddagspressen.

He he .... de tager nok hvad de kan få.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : fribytteren

Dato : 07-12-08 14:26

On 7 Dec., 18:39, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Nu er jeg jo nok lidt naiv hér, men hvad fanden skal man med en livvagt fra
> Hells Angels, hvis man ikke føler sig truet?

Ikke fordi jeg skal komme med konspirationsteorier, men en gang
imellem viser virkeligheden sig at overgå fantasien og det kan da
være, at selv min fantasi, som jeg herunder fremkommer med, ikke er
tilstrækkelig til at beskrive virkeligheden, men nu får vi set, hvad
fremtiden viser på det punkt.

Er min fantasi løbet af med mig, kan jeg da kun sige undskyld til
HA'erne, for at jeg her har givet dem en noget blakket ry.

----------------------------

Måske var det netop HA'erne der truede Stein Bagger og HA'erne sikrede
sig blot sin guldgås ved at give (påtvinge) SB en "Livvagt".

Det forklarer vel også fint, hvorfor datteren før offentlighedens
kendskab til SB's forsvinden, blev gemt bort. Måske gemt bort ,for at
HA'erne ikke skal få beskidte tanker med BS's datter.

BS har jo vist god opførsel i flere år, set i HA'ernes øjne og de gav
denne gang BS en lidt for lang snor, så han så sit snit til at få
gjort has med HA'ernes hals og håndsret over sig og hans familie.

Sådan kan tingene faktisk også fint hænge sammen. Det vil endog give
en god forklaring på, hvorfor det netop var et HA relateret firma og
ikke et andet almindeligt vagtselskab BS inddrog, uden først at snakke
med resten af bestyrelsen.

Havde BS gjort det, ville bestyrelsen nok havet sagt nej.

Det kan også være, at flere af bestyrelsens medlemmer kendte til
truslen fra HA'erne mod BS og lod tingene ske uden at gribe ind.

HA'erne er jo ved at miste narkomarkedet til indvandrebander, (det
viser de mange skudvekslinger jo efterhånden) så nu skal de til at
finde frem til nye måder at få finansieret deres kontanthjælpsliv på,
da det offentlige ikke giver en tilstrækkelig kontanthjælp til deres
luksustilværelse, med Harley Davidson motorcykler mv.

HA'ernes guldgås SB har jo giver mia kroner fra sig og nu bliver den
så slagtet af bagmandspolitiet.

Nu kan vi blot vente nogle år mere og en ny SB-sag vil dukke op, hvor
et HA relateret vagtselskab også har givet livvagt til en ny HA
guldgås.

En hel ny måde at få kontanthjælp på og som giver bedre end det
offentlige og er mindre farligt end narko-handel, for guldgåsen vil
frivillig tage al skraldet, for guldgåsen kan jo ikke stå op imod en
hel bande HA'ere.

Nyt pengemarked for HA'erne, nu mangler vi blot at Bandidos gør det
samme.

$ hilsen
Lars Kristensen

Fra : Johnny Andersen

Dato : 07-12-08 22:54

"fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

hel bande HA'ere.

Nyt pengemarked for HA'erne, nu mangler vi blot at Bandidos gør det

Du roder rundt i BS og SB...

/Johnny

Fra : fribytteren

Dato : 07-12-08 15:00

> Du roder rundt i BS og SB...
>
> /Johnny

Godt set, Johnny, det har v©¡ret mine fingres manglende motorik.

Med ¢¾ hilsen
Lars kristensen

Fra : Johnny Andersen

Dato : 07-12-08 23:13

>Godt set, Johnny, det har v©¡ret mine fingres manglende motorik.
>
>Med ¢¾ hilsen
>Lars kristensen

Det var ikke for at v©¡re n©¡bbet. Det kunne bare misforstas

/Johnny

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 08-12-08 06:54

Jens Bruun skrev:
> [...]
>
> Nu er jeg jo nok lidt naiv hér, men hvad fanden skal man med en livvagt fra
> Hells Angels, hvis man ikke føler sig truet?

Blære sig med at have en livvagt fra HA?
Med en månedsløn der overgår årslønnen for folk der tjener 350.000 om
året er man nærmest i en særlig social klasse, helt for sig selv.

At have en helt ægte HA som vagt er vist nærmest et gimmick i de kredse.

- cep