"Danmark-kyllingen" vrider si
Fra : Lyrik

Dato : 05-12-08 15:50

"Kyllingen" havde taget nogle somaliske pirater og hvad skulle man gøre?
Man var fanget i alle de regler man havde viklet sig ind i og sagt ja til!
Det var til at græde over! Ja regleknepperi er altid til at græde over!
Hvis de var "pirater" måtte man ikke sætte dem i land i Yemen, for Yemen
har dødsstraf for pirater! "Kyllingen" vred sin ikke så
store-regelkneppergennemsyrede hjerne!

Vi kan sætte dem i land som "skibbrudne" og slet ikke tage stilling til om
de er pirater! Hir! Hir! "Kyllingen" godtede sig da den omgik sin egen
regel! Nu kan de komme i land i Yemen som -skibbrudne! hir-hir! Så kom vi
af med piraterne! Hir-Hir! Vi kalder dem bare for noget andet!
Kyllingen grundede......nåh! Sådan omgår man de danske regler! Man bruger
regler til at omgå reglerne! Jeg kan blive ved med at være migselv!
Regelknepper-selvet! Jeg skal bare finde på endnu mere finurlige
regeltaklerregler!

Ham "Lyrik" er et fjols! Han siger at regler skal afløses af principper!
Men se her! Endnu flere omgåelsesregler kan omgå de regler vi ikke kan
lide at holde!
Regelspaghetti! Det smager så godt! Det kan vi ikke undvære!-eller kan vi?

--
Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-08 16:38

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news.ulo14wc4cof222@lyrik-pc...
> [...]
> regler til at omgå reglerne! Jeg kan blive ved med at være migselv!
> Regelknepper-selvet! Jeg skal bare finde på endnu mere finurlige

Los dem af ved somali-kyst og ring til hovedstad at de nok har brug for vand
og mad imorgen - det er da somaliregerings ansvar om de skal dø af tørst i
somaliørkenen