Hvorfor ikke dusør på Stein Bagger
Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-08 19:22

Hvorfor ikke dusør på Stein Bagger?
Jeg har skiftet til FullRate og regner med at mistte både telefon og
internet pga bedrageriet og at firmaet har mistet kredit hos Danske Bank og
nok mister anden kredit
Det kan vist tage over en måned at få noget nyt op at stå - øv.

Hvis jeg forsvinder fra Usenet og FullRAte nævnes stoppet , vil jeg være
taknemlig for opringning til 20538913 ellerr 35861000 fra nogen der kan råde
mig

Fra : René Løweneck

Dato : 05-12-08 07:08

Hej Bo !

> Hvorfor ikke dusør på Stein Bagger?

Ok, god idé. Hermed udloves 10 aktier i EBH Bank og en dejlig rejse med
Sterling ))

> Det kan vist tage over en måned at få noget nyt op at stå - øv.

Jo, men på den anden side,- du har vel ikke skade af en bette ferie ))

> Hvis jeg forsvinder fra Usenet og FullRAte nævnes stoppet , vil jeg være
> taknemlig for opringning til 20538913 ellerr 35861000 fra nogen der kan
> råde mig

Hvad med TDC ?

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-08 10:44

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, men på den anden side,- du har vel ikke skade af en bette ferie ))

Hvis du synes jeg skriver for meget så læs kun det interessanteste

Hvordan kan nogen have fordel af "ferie"?

Fra : René Løweneck

Dato : 06-12-08 08:28

Hej Bo !

> Hvordan kan nogen have fordel af "ferie"?

Ferie er da altid godt

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-08 08:47

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Bo !

> Ferie er da altid godt

Hvis du har et hårdt arbejde og har opbygget 7 slidsår som skal heles så
måske ferie er godt

Søvn, ferie, lediggang er roden til alt ondt

"Der vil blive nok af søvn i graven. Benjamin Franklin

Bedre at slides end at fortæres af rust. GB Shaw

Fra : N_B_DK

Dato : 06-12-08 19:44

> Søvn, ferie, lediggang er roden til alt ondt

Så hold du dig vågen i 7 dage, så ser vi hvor sundt det er ikke at sove.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-12-08 23:35

On Sat, 6 Dec 2008 08:47:23 +0100, Bo Warming wrote:

> Søvn, ferie, lediggang er roden til alt ondt

Hvor længe er det siden at du sidst tjente dine penge ved arbejde?

--
MVH
Bruno