Fra en blog
Fra : Ukendt

Dato : 04-12-08 14:54

Fra Fyens Stiftstidende:

En mandlig kunde i Lidl fik sig lidt af en overraskelse, da han var nået
frem til kassen med sine varer. Da han ville finde sin pung frem, måtte han
nemlig konstatere, at pungen var forsvundet, mens han havde stået i kø ved
kassen. Det oplyser vicepolitikommissær Leon Sørensen fra lokalpolitiet i
Faaborg-Midtfyn.

Manden selv mener, at tyveriet er sket, da en mand puffede sig forbi han.
Manden beskriver han som udenlandsk af herkomst. Og det overrasker ikke
politiet, der på hele Fyn får anmeldelser af tyveri begået af personer af
udenlandsk herkomst, oplyser Leon Sørensen.

Okay: Med den naive frihed, med hvilken man udtaler sig her, vil jeg gætte
på, at han er “rigtig” udlænding, sådan én, der kommer fra udlandet,
formentlig en europæer. Ikke en “nydansker” eller én af “anden etnisk
baggrund”, som så ofte omtales som værende af “udenlandsk” oprindelse i
gerningsmandsbeskrivelserne.

Og her sker det igen, igen Fyens Stiftstidende:

FAABORG: En ældre kvindelig rollatorbruger blev sent tirsdag eftermiddag
udsat for et frækt tyveri på åben gade midt i Faaborg.

Ifølge vicepolitikommissær Leon Sørensen, Faaborg-Midtfyn Lokalpoliti,
havde kvinden kort før klokken 16 hævet 2400 kroner i Fionia Banks
hæveautomat i Faaborgs gågade.

Vel ude af automaten placerede kvinden pengene i sin pung og pungen i en
pose på sin rollator, før hun begav sig mod havnen og Chr. IX’s Vej.

Og så gik det galt. To yngre kvinder, der ifølge politiet beskrives som
sigøjnertyper, kom op på siden af hende, og snuppede uden videre pungen fra
rollatoren - før de forsvandt i løb fra stedet og var ude af syne for den
ældre kvinde omkring Restaurant

--------------

At en kvinde i min nærmeste famlie bvev forsgt voldtaget af en ung
muslimesk somalisisk mand, det - har sikkert nu asy, og er ¨på evig
soiocialhjælp.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-08 15:19

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> sigøjnertyper, kom op på siden af hende, og snuppede uden videre pungen
> fra rollatoren - før de forsvandt i løb fra stedet og var ude af syne for

Masseudvisning vil som Martin Larsen siger være winwinwinwinwinwinwinwin

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 04-12-08 18:47

> At en kvinde i min nærmeste famlie bvev forsgt voldtaget af en ung
> muslimesk somalisisk mand, det - har sikkert nu asy, og er ¨på evig
> soiocialhjælp.

Ja, det er fandeme lækkert at bo i Danmark. halvdelen af din indkomst går
til skat, der bruges på de her røvhuller og ikke på dit eget folk eller
land.