"Dræber" mårhunden har invaderet Danmark!
Fra : Lyrik

Dato : 04-12-08 12:00

En ny invasiv dyreart prøver at invadere Danmark!
Skov og Naturstyrelsen har erklæret "den totalen krieg" und "das
endlösung", nemlig mårhundens totale udrydelse!
Den hører simpelt hen ikke hjemme i Danmark! Den første de altid vågne
rævejægere har mødt fik en kugle og blev hængt op i bagbenene!

For at udstyre dyret med "jødestjerne" forklarer man at den KAN være
inficeret med en bændelorm som hvis et menneske har den til bords kan
få den uheldige konsekvens at mennesket bliver smittet.
Den nedlagt mårhund, som er sød og spændende at se på, omtrent som en
lille vaskebjørn-Uha! da! Da! da!, viste sig dog ikke at være
inficeret!

Men skov og naturstyrelse vil gerne dissekere hele holocausten af
nedlagte vaskebjørne! Når man så har dræbt alle og gabende komnstateret
at ingen af dem havde bændelorm,-ja så kan man falde tilbage i "Lasy
Boystolen" og med tilfredshed konstatere at så fik vi udryddet den
faan!

Længe leve Danmarks dyregestapo! løænge leve Skov og Naturstyrelsen!
Den nidkære evolutionsvogter som skal holde naturen i et nedblitzet
status quo!

Bøv!!!

--
MvH
Jens "Lyrik" Bech

Fra : /Peter

Dato : 04-12-08 12:24

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Længe leve Danmarks dyregestapo! løænge leve Skov og Naturstyrelsen! Den
> nidkære evolutionsvogter som skal holde naturen i et nedblitzet status

Jeg tror du lader følelserne løbe af med dig, fuldstændig som også
følelseren løber af med dem som synes muhamedanrne skal have plads i
danmark, men jeg vil give dig ret i at mårhunden virker meget sympatisk,
langt mere end muhamedanrene, som vi godt kan undvære.