Hvornår kan kræves dialog?
Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-08 10:16

Hvornår kan kræves dialog?
Hvis optræk til administrativ eller anden straf, så er det en
forvaltnings-ret-banalitet, at børnehave skal lufte sin klage overfor
indklagede, før den leveres til politi. Min genbobørnehaves skandaløse
magtmisbrug er, at dovne den mht dialog.
Hvis Hibz-ut-Tahrir vil holocauste alle DK-jøder, så har Søvndal ret i, at
man kan nøjes med at skælde ud på disse extremister i massemedierne - hvor
de let kan få læserbrev i, hvis de har et svar.
Hvis straffelov er involveret, så afgør retsplejelov dialogens form,
startende i byretten.

Den angergivne børnehave appelerer til "god naboskab" i mødeindkaldelse.
Mit krav nr 1. i så henseende er, at de skal love ikke igen at gå til politi
hvis irriterede. Kun hvis akut voldsfare er det acceptabelt ikke at kontakte
genboen direkte først.