Gør Indien homogent: Mumbai-forebyggelses-~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-08 10:04

Gør Indien homogent: Mumbai-forebyggelses-opskrift
Akutte modforanstaltninger mod terror som den seneste anti-indiske har jeg
skitseret i går, og dagbladene læser jeg daglig i håb om, at de vil give bud
på, hvordan Indian kan forebygge gentagelser. Det har ingen endnu gjort.
Informations har videnskabeligt og kronologisk gennemgået hvad skete, og
Politiken-leder i dag ynker Indiens 150 mio muslimer, som er "tilbagestående"
og har samlet sig i gettoer, selvom de i antal kun har deres lige i
Indonesiens 190 mio og Pakisan 140 mio muslimer.
Alle 150 mio risiko-indere bør overføres til Pakistan.
Konventioner, der er imod, bør opsiges. Det er kollektiv straf, men det er
nødvendigt for at beskytte den menige hindu, som er 5 gange flere. Størst
mulig lykke for flest mulig opnås kun ad den vej.
Danmark bør tackle sit Islam problemet tilsvarende . Først uudvises de
kriminalitesdømte. Så de langtidsarbejdsløse. Dernæst resten. Ejendom
opkøbes til markedspris. Da modtagerlandet er muslimsk har de naturlig pligt
til gæstfrihed mod egne trosfæller, så ethvert land land bør have ret til at
returnere til kyst eller landingsbane, pr gummibåde på slæb og slidsk fra
fly.
Når speedbåd med retur-muslimer nærmer sig kyst, så overføres de til
gummibåd der trækkes så langt ind, at de kan bunde. Hvis de ikke straks går
iland, tvinges de til det med et par peberspray-granater. Hvor svært kan det
være?
Terror skal ingen finde sig i, og der er ingen anden beskyttelse end at
genoprette homogene befolkninger.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-12-08 14:05

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Danmark bør tackle sit Islam problemet tilsvarende . Først uudvises de
> kriminalitesdømte. Så de langtidsarbejdsløse. Dernæst resten. Ejendom

Og derefter er trængsel på vejene en saga, og planer om tosset roadpricing
lægges i skuffen. Win, win, win, win.

Mvh
Martin