Prinsesse Marie elsker juleshopping
Fra : Joakim

Dato : 04-12-08 10:16

Gravide prinsesse Marie elsker den søde juletid. Især at købe gaver til sine
nære og kære, fortæller hun til Her&Nu.

"folk bliver altid overraskede, når jeg køber gaver, for jeg kan finde på at
købe alt muligt. Gerne smykker eller andre ting, og børnene skal naturligvis
have noget legetøj, siger Marie"

http://vip.tv2.dk/article.php/id-18801748.html?forside

Smykker til familie og venner lyder som en bekostelig affære.

Mon det er derfor at Prins Joachim ser sig nødsaget til at optage lån for
yderligere syv millioner kroner i Schackenborg Slot?

http://jp.dk/indland/article1532919.ece

Fra : /Peter

Dato : 04-12-08 10:47

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mon det er derfor at Prins Joachim ser sig nødsaget til at optage lån for
> yderligere syv millioner kroner i Schackenborg Slot?

Det er sgu ikke værre end de penge muhamedanrne sender til deres hjemlande,
hvor de retteligt også selv skule være -uden danske bidrag i øvrigt.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-08 13:32

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemlande,
> hvor de retteligt også selv skule være -uden danske bidrag i øvrigt.

Muslimer koster mange milliarder, Marie under en million

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-12-08 14:32

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse

> Muslimer koster mange milliarder, Marie under en million

Hendes celebrity-status giver mange mange arbejdspladser især i medier.

Det gør muhamserne ganske vist også, men på en meget trist baggrund, og
overvågningskameraernes billeder er som regel uden høj kunstnerisk værdi,
men vigtige for PET.

Mvh
Martin

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-12-08 15:53

On Thu, 4 Dec 2008 10:15:58 +0100, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>Mon det er derfor at Prins Joachim ser sig nødsaget til at optage lån for
>yderligere syv millioner kroner i Schackenborg Slot?
>
>http://jp.dk/indland/article1532919.ece

Nej, det er fordi, at hans nevø kalder ham for Onkel Joachim.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Lyrik

Dato : 05-12-08 12:34

Den 04.12.2008 kl. 10:15 skrev Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com>:

> [...]
>
> Mon det er derfor at Prins Joachim ser sig nødsaget til at optage lån for
> yderligere syv millioner kroner i Schackenborg Slot?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Til gengæld passer onkel Joakim på pengene!))

Nu skal jeg fortælle dig en sød lille autentisk julehistorie:

Det var frk. Larsen som var over 90- som for en del år siden fortalte mig
den. Da hun var bager kom folk i gamle dage med deres julegås, så bageren
kunne stege den.
En dag kom en fattig gammel jødisk mand ind i bagerbutikken. Han boede i
en ejendom oppe på et loft! Han var meget fattig og ussel, men han kom med
en lille kylling som han gerne ville have bageren til at stege for sig,
som den eneste "Julegås" han havde råd til.

Til Jul stod de og klargjorde fjerkræet til at komme i ovnen. Så kom turen
til kyllingen. Bagermutter tog en stor klump fars og stoppede den ud til
den var som en fyldig kugle inden den kom ind i ovnen.

Da den gamle jødiske mand kom og hentede sin fugl, var det et fyldigt
måltid han kunne hente! Hans øjne strålede, kunne frk. Larsen huske! Det
var en glædens dag for alle der oplevede den!

--
Hilsen
Jens

Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-12-08 16:09

On Fri, 05 Dec 2008 12:34:22 +0100, Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

>Da den gamle jødiske mand kom og hentede sin fugl, var det et fyldigt
>måltid han kunne hente! Hans øjne strålede, kunne frk. Larsen huske! Det
>var en glædens dag for alle der oplevede den!

Og det sneede garanteret også...

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Martin

Dato : 05-12-08 09:40

On 5 Dec., 16:08, Hr. Jensen <poman...@hotmail.com> wrote:

> Og det sneede garanteret også...
>
> --
Og børnene fik en håndfuld varm sand til deres valne fingre

Fra : \"Lyrik\"

Dato : 05-12-08 20:08

On Fri, 05 Dec 2008 17:40:17 +0100, Martin <Nexus1@lab.org> wrote:

> Og børnene fik en håndfuld varm sand til deres valne fingre
......sagde Martin mens han knev en tåre i det skjulte..,-)

--
Hilsen
Jens