Herp Alpert.
Fra : Peter Fleinert

Dato : 27-07-01 13:45

Hejsa.
Her i aftes så jeg en af de der forfærdelige reklamer for endnu et
opsamlingsalbum. Denne gang var det med Herp Alpert, og i baggrunden kørte
et af hans numre. det var nemlig det samme numme Jan Gintberg sang adressen
til tæskeholdet.
Hvad hedder det nummer egentligt?
Peter.

Fra : Hurricane

Dato : 26-07-01 19:33

Vil du høre noget sejt? Dette svar er rent faktisk skrevet _FØR_ selve
indlægget! Jeg må være synsk eller sådan noget...

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Philosophy is questions that may never be answered.
Religion is answers that may never be questioned.

PS. Stil dit ur...

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 26-07-01 22:13

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> wrote in message
> [...]
kørte
> et af hans numre. det var nemlig det samme numme Jan Gintberg sang

Er ikke sikker på om det er den, men mener at Hr. Alberts kendeste
sange er Tijuana Brass og synes at kunne huske denne fra Tæskeholdet.

Anders Bro Bystrup

Fra : Studiet/Radio Limfjo~

Dato : 27-07-01 06:53

"Anders Bro Bystrup" <andersb@deletethis.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er ikke sikker på om det er den, men mener at Hr. Alberts kendeste
> sange er Tijuana Brass og synes at kunne huske denne fra Tæskeholdet.

Nej

Tijuana Brass er navnet på Herb Alperts band, så det er i hvert fald ikke
dét nummeret hedder.

mch Claus

Fra : Gizmoduck

Dato : 27-07-01 08:16

On Fri, 27 Jul 2001 07:52:44 +0200, "Studiet/Radio Limfjord"
<studiet@radiolimfjord.dk> wrote:

> [...]
>
>Nej
>

>Tijuana Brass er navnet på Herb Alperts band, så det er i hvert fald ikke

den eneste jeg lige kan huske navnet på er tijuana taxi, og det er den
allersidste i reklamen, så det er jo nok ikke den (men så er den titel
da udelukket)

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 27-07-01 12:56

Hej Peter
Det er da nemt nok....)...det er Herp Albert and the Tjiuana Brass : " A
taste of Honey"

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> opsamlingsalbum. Denne gang var det med Herp Alpert, og i baggrunden kørte
> et af hans numre. det var nemlig det samme numme Jan Gintberg sang
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : Peter Fleinert

Dato : 01-08-01 22:41

"Flying Hotdogs" <info@flyinghotdogs.dk> wrote in message
> Hej Peter
> Det er da nemt nok....)...det er Herp Albert and the Tjiuana Brass : "
> taste of Honey"

Mange Tak.
Peter.

Fra : Johnny Bonde

Dato : 02-08-01 00:51

Nå jeg troede det var Herb Albert, men han har måske fået Herpes

Mr Smile
--
Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?