Kandis i Vildsund
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-07-01 13:30

Har i været til Vilsund-marked og høre Kandis i musikteltet tirsdag eller
onsdag. Hvad synes i om deres optræden ? - Jeg synes at Kim Og Hallo i
øl-teltet spiller bedre og har et mere fornemt show. - Selvfølgelig var der
flere folk i Kandis-teltet, men mener i at de spiller bedre end Kim Og
Hallo. Jeg synes det ikke. Det var alt for rock-præget ind imellem.

Hilsen pop-experten

(Dansktopmusik skal høres på Dansktoppen, eller i Vildsund)

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 26-07-01 23:37

On Thu, 26 Jul 2001 14:29:47 +0200, "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>flere folk i Kandis-teltet, men mener i at de spiller bedre end Kim Og
>Hallo. Jeg synes det ikke. Det var alt for rock-præget ind imellem.

Jeg synes at Kandis er bandet når det gælder dansemusik i Danmark, fordi de har
mange gode og iørerfaldende sange de selv har lavet. De har så også været
heldige med at have fået en del sange igennem til folk via TV og de har da også
solgt en del plader. Men rent spillemæssig tror jeg da at Kim og Hallo og Kandis
spiller lige godt, når det altså gælder deres egne sange.

Kenneth