Det umulige er sket!?
Fra : Morten og Claudia

Dato : 26-07-01 12:23

Hejsa gruppe..

Jeg havde den underligste oplevelse som jeg lige vil dele med jer:

Jeg har jo haft Emma i 3 år, og hun KAN ikke lide andre katte - specielt
ikke hankatte og sådan. Derfor var det jo lidt af en chance at tage, da vi
købte Maja - som alligevel kun er en killing..Emma har ligget under sofaen i
mange dage nu...kommer kun frem når hun ved at Maja ikke er i nærheden - er
Maja i nærheden kommer de op og slås og Emma hvæser helt vildt..Ergo..Emma
kan ikke lide Maja, right?

Jeg kom hjem for ½ time siden - har været ude og handle...så går jeg rundt
inde i stuen, og ser at Maja er ved at placere en høm høm på en hylde i
akvarieskabet..okay - jeg fanger hende i det og skælder hende ud, som jeg
plejer, og som jeg har skældt Emma ud da hun var killing...i det jeg skælder
Maja ud, kommer Emma hen og bider mig i ankelen og hvæser af mig?!?!?!

Jeg stiller Maja ned i sin kattebakke, og fotæller lidt strengt, at det
altså er her, hun skal lave de der ting...Emma går hen og snuser til Maja,
lissom for at se om hun har det godt..hvad er der liige ske den time jeg har
været væk? Er de bare blevet perleveninder??

Jeg skælder ikke Emma ud for denne situation - for det var jo meget sødt af
hende (håber ikke jeg bløder fra ankelen...

Ville jeg bare lige dele og fortælle at jeg har fået nyt håb..på en eller
anden underlig måde..

Claudia