Emma har fået killinger
Fra : Lucky

Dato : 26-07-01 12:23

hej gruppe

jeg har et par gange skrevet at min kat Emma forsvandt ved påsketid, men
stadig lusker rundt her ude, men kan ikke finde den rigtige lejlighed mere.
Det er selvfølgelig trist at hun ikke kan finde hjem, men jeg er glad for at
hun stadig er i live.
I går fik vi så at vide fra en nabo der havde set hende at Emma-missen har
fået en killing. et lille skravl der sikkert ikke får nok at spise. Jeg er
meget spændt på om Missen vil tage den med hjem og om den VIL med hertil.
Det sjoveste i dette er dog at selvom Emma ikke kan finde hjem reagerer hun
stadig på at man kalder hende Emma når vi ser hende.
trist at ingen andre kan komme til hende og få hende med hjem til os.

Bente

Fra : Helle Skoett

Dato : 27-07-01 00:14

Hej Bente.
Jeg har ledt efter tidligere indlæg, men min maskine kan ikke vise dem. Hm.
Derfor er jeg nødt til at spørge: Hvis du kan kalde katten til dig, hvorfor
tager du den så ikke med hjem?
vh
helle s