Criterion egen nuhedsgruppe, måske.
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 26-07-01 10:12

Jeg har et stykke tid gået og tænkt på om ikke det kunne være
rart med en nyhedsgruppe der kun tager sig af Criterion DVD+Laserdisc.
Der kunne jo både diskuteres selve filmene, byttes, sælges, købes osv.
noget i stil med det de har på www.criteriondvd.com , det kunne
jo bare være rart at det foregik på dansk.
Umiddelbart kan dk.marked.privat.tv+video.dvd samt dk.kultur.film
jo nok godt bære de Criterion diskussioner og køb og salg af disse der er,
men jeg tror det vil blive mere uddybende med sin egen gruppe.
Lad mig vide om jeg skyder helt over mål, eller er der faktisk interesse
for sådan en gruppe.

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Christian Andersen

Dato : 26-07-01 10:19

Tommy Nielsen wrote:

>Umiddelbart kan dk.marked.privat.tv+video.dvd samt dk.kultur.film
>jo nok godt bære de Criterion diskussioner og køb og salg af disse der er,
>men jeg tror det vil blive mere uddybende med sin egen gruppe.

Du får ikke oprettet en gruppe uden der er behov for den. dk.admin
bliver heller ikke overbevist af argumenter som "If you build it, they
will come".

Så hvis du vil have en ren Criterion nyhedsgruppe (hvilket jeg synes er
en underlig ide, jeg har kun set 2-3 tråde om Criterion i de 5 måneder
jeg har brugt denne gruppe), skal du starte nogle diskussioner om
Criterion-udgivelser.

Derefter kan du foreslå gruppen.

Læs mere om gruppeoprettelser på www.usenet.dk/otd

--
..signature

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 26-07-01 12:43

<(hvilket jeg synes er
<en underlig ide, jeg har kun set 2-3 tråde om Criterion i de 5 måneder
<jeg har brugt denne gruppe)

Det er nu nok også mest i dk.marked.privat.tv+video.dvd at der bliver
talt Criterion, men jeg ville bare høre om nogen fra denne gruppe var friske på ide'en.
Det jeg vel egentlig er ude efter er en der syntes ide'en er god og var
interesseret i at være med til at udforme et OTD samt være med til
at finde på et navn hvis vi nåede så langt.

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 26-07-01 13:13

Tommy Nielsen <skuf@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9jomhv$o6a$1@sunsite.dk...
> [...]
> men jeg tror det vil blive mere uddybende med sin egen gruppe.
> Lad mig vide om jeg skyder helt over mål, eller er der faktisk interesse

Jeg elsker Criterion's udgivelser, så al snak omkring fremtidige udgivelser
fra dem, er jeg interesseret i at læse og deltage i

Thomas

Fra : Morten Steen

Dato : 26-07-01 14:35

Jeg er også 100% bag denne idé!
Fyr løs.

Morten

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-07-01 16:01

Tommy Nielsen wrote:

> [...]
> noget i stil med det de har på www.criteriondvd.com , det kunne
> jo bare være rart at det foregik på dansk.

Det går nok ikke....

1) Der er næsten ingen eksisterende traffik, hverken her eller i
markedsgruppen.
2) hande og diskution bør ikke blandes sammen i en nyhedsgruppe, da det
skaber stor forvirring og fordi dk.* hierakisk er opdelt på anden måde.

Men kom endlig med nogen gode criterion diskutioner her i gruppen.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann