Mudderbad Lørdag
Fra : oz3bto

Dato : 05-12-08 16:53

Sakset fra 4x4 gruppen på BG

Kunne forstå på det at et par stykker herfra havde intresse i at se hvad vi
bruger vores 4x4 til

Skrevet: 30-11-2008 18:27:08

Julemesse d.06.12.2008
Start: kl. 10.00

Tirslund Grusgrav Tirslundvej 49, 6650 Brørup. Her kan i komme ud og køre
noget frikørsel i jeres egen 4x4 bil.

Slut: kl. 13.30

Bagefter kan i komme og få varmen i værkstedet hos Jysk Offroad Kongeåvej
136, 6660 Lintrup.
Der vil blive serveret varme drikke og julesnacks.

Kom og få en god snak om biler og udstyr.

Det nye sortiment er klar på hylden, også noget i ikke har set i Danmark
før.

Kom og få et godt tilbud denne eftermiddag.

NYT til programmet. Steen kommer og fremviser racerbussen.

Slut: 17.00

Jeg glæder mig til at se jer
Med venlig hilsen
Bent Dall

Jysk Offroad

Der vil være lidt forskellige 4x4 klubber til stede ca fra hele landet og
umiddelbart så kommer der nok 20-25 seriøse mudder biler + nogen helt alm.
4WD/SUV´s (bla. min)

Fra : René Løweneck

Dato : 06-12-08 08:24

> Kunne forstå på det at et par stykker herfra havde intresse i at se hvad
> vi bruger vores 4x4 til

Ja da, det er da ægte bilfritid. Og så er det super sjovt )

> Det nye sortiment er klar på hylden, også noget i ikke har set i Danmark
> før.

Det lyder spændende. Det må du lige berette lidt om, når du kommer hjem

> NYT til programmet. Steen kommer og fremviser racerbussen.

Sådan en prøvede jeg her forleden dag. Jeg kørte næsten en halv time ind på
ruten ))

> Der vil være lidt forskellige 4x4 klubber til stede ca fra hele landet og
> umiddelbart så kommer der nok 20-25 seriøse mudder biler + nogen helt
> alm. 4WD/SUV´s (bla. min)

Jeg kan desværre ikke komme, men det er fedt, når der er mange forskellige
biler (mærker) til sådan et arrangement. Så kan man rigtigt hygge sig sammen
ude i landskabet.
Jeg håber I får en super dag derude )

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : oz3bto

Dato : 07-12-08 20:35

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> René Løweneck
> http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
> Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Du kan jo starte ud med denne her .. Der er mere på vej
http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=22231

Det er iøvrigt de elekstik tove mange 4WDer bruger når vi er ude at lege

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-08 11:15

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

> Det er iøvrigt de elekstik tove mange 4WDer bruger når vi er ude at lege

Go' idê at meddele her, når der sker den slags events.
Er der en side, hvor man kan læse om slige 4x4 træfs
hvor der er noget for dødelige publikums at kikke på ?
Der køres vidst af og til mellem Holstebro og Viborg.
Der står tit et skilt ved vejen ned til noget der ligner
en gammel grusgrav..

Fra : oz3bto

Dato : 08-12-08 12:27

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der køres vidst af og til mellem Holstebro og Viborg.
> Der står tit et skilt ved vejen ned til noget der ligner

Der er flere 4x4 grupper på bilgalleri og det er derfra vi samles

Kan det passe at det er hedeager du har været forbi .. En af de bedste
steder vi har .. Der må vi nemlig køre med uindrigisteret køretøjer f.x.
ATV og 4x4 racere