MS Windows
briani 27239
Hvor stilles spørgsmål om Norton Ghost
Fra : Kurt G

Dato : 14-12-08 18:18

Jeg har et spårgsmål om Norton Ghost, men jeg synes ikke, at der er en
relevant gruppe (hvis det ikke er her).

Er det her, eller kan I sige mig, hvor det hører hjemme?

Mvh
Kurt

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-12-08 18:51

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev :

>Jeg har et spårgsmål om Norton Ghost, men jeg synes ikke, at der er en
>relevant gruppe (hvis det ikke er her).

Det er her.
--
Kerim

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 18:58

Kurt G wrote:
> Jeg har et spårgsmål om Norton Ghost, men jeg synes ikke, at der er en
> relevant gruppe (hvis det ikke er her).
>
> Er det her, eller kan I sige mig, hvor det hører hjemme?

Underligt spg. når du allerede har en tråd kørende om
netop dette prg.

Fra : Kurt G

Dato : 14-12-08 21:32

<Just> skrev i en meddelelse

> Underligt spg. når du allerede har en tråd kørende om
> netop dette prg.
Det andet spørgsmål gik efter min mening ikke på Norton Ghost, men på at
sætte parametre på harddisken.
Sådan var det i hvert fald ment.
Men det var da affødt af et problem opstået som følge af brug af NG!

Mvh Kurt