MS Windows
briani 27239
Sata driver
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 14-12-08 13:14

Hejsa

Jeg har ikke så meget forstand på sata-harddiske. Jeg ved dog at jeg
skal have en satadriver for at få lov til at formatere mit c: drev og
installerer XP.

Nu er mit spørgsmål om der er nogen af jer som ved hvor jeg kan
downloade en satadriver.

Min pc er en Medion 8387.
De medfølgende cd-rommer både min recovery og Application og support
disk er der ikke nogen satadriver på.

Mvh Karsten

Fra : Mads

Dato : 14-12-08 13:45

On Sun, 14 Dec 2008 13:13:33 +0100, Karsten Nielsen
<k-nielsen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>downloade en satadriver.
>
>Min pc er en Medion 8387.
>De medfølgende cd-rommer både min recovery og Application og support

Normalt ligger SATA driverne på den CD der hører til bundkortet.

Find ud af hvad bundkort der er i maskinen og hent SATA
driver hos producenten af dette.

Fra : Børge

Dato : 14-12-08 14:04

"Karsten Nielsen" <k-nielsen@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> downloade en satadriver.
>
> Min pc er en Medion 8387.
> De medfølgende cd-rommer både min recovery og Application og support

Måske er der noget at hente her. www.medion.dk.
Børge

Fra : Fietsenmaker

Dato : 14-12-08 15:02

Karsten Nielsen skrev:
> [...]
> downloade en satadriver.
>
> Min pc er en Medion 8387.
> De medfølgende cd-rommer både min recovery og Application og support

Ring til Medion Telefon: 70 21 20 24 de har altid kunne hjælpe mig.
Det eneste du skal have er serienummret bag på computeren

Fra : John T.

Dato : 14-12-08 16:56

"Karsten Nielsen" <k-nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> downloade en satadriver.
>
> Min pc er en Medion 8387.
> De medfølgende cd-rommer både min recovery og Application og support

Så er det at man spørger:
Hvorfor pokker søger du ikke på Google ?
http://www.google.dk/search?hl=da&q=sata+driver&meta=&aq=f&oq=
John

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 17:29

John T. wrote:

> Så er det at man spørger:
> Hvorfor pokker søger du ikke på Google ?
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=sata+driver&meta=&aq=f&oq=

Og så er det man siger hvor herre bevare, for da
jeg revsede dig for ikke selv at bruge havregrøden
i alt,dk.wares blev du edderfornærmet.

Så fej endelig dit eget snavs først

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-12-08 17:37

<Just> skrev:

>Og så er det man siger hvor herre bevare, for da
>jeg revsede dig for ikke selv at bruge havregrøden
>i alt,dk.wares blev du edderfornærmet.

Det er den med godt og dobbelt så godt ...

eller moral og dobbeltmoral

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-12-08 00:17

> [...]
> downloade en satadriver.
>
> Min pc er en Medion 8387.
> De medfølgende cd-rommer både min recovery og Application og support

Er du sikker på, at den ikke gemmer sig f.eks. som værende en raid driver?
Eller Ahci driver.
Det hedder de på mine Medion pc.er.

Kurt