MS Windows
briani 27239
Netbank i Firefox
Fra : Erik K.

Dato : 10-12-08 20:47

Jeg vil gerne gå over til Firefox 3, men det er noget bøvlet med netbank. -
Den vil ikke tage nøglen, som Explorer gør det, og så skal der logges ind
hver gang uden nøgle.
- Nogen løsningsforslag, eller er det helt umuligt?

Mvh
Erik

Fra : Hm

Dato : 10-12-08 20:51

"Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> logges ind hver gang uden nøgle.
> - Nogen løsningsforslag, eller er det helt umuligt?

hvis det er Danske Bank så skal du have et bestemt kort kan ikke huske hvad
det hedder, men gå ind og kik på deres hjemmeside.

Hanne/ som bruger explorer til netbank

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 10-12-08 20:56

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

> hvis det er Danske Bank så skal du have et bestemt kort kan ikke huske
> hvad det hedder, men gå ind og kik på deres hjemmeside.

Dette her?
http://www.danskebank.dk/da-dk/Privat/Netbank/Support/Pages/Tekniske-krav.aspx

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 10-12-08 22:00

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i meddelelsen

> hvis det er Danske Bank så skal du have et bestemt kort kan ikke huske
> hvad det hedder, men gå ind og kik på deres hjemmeside.
>
> Hanne/ som bruger explorer til netbank

Det hedder ActivCard.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Per H

Dato : 10-12-08 20:52

On Wed, 10 Dec 2008 20:47:22 +0100, "Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk>
skrev:

>Jeg vil gerne gå over til Firefox 3, men det er noget bøvlet med netbank. -
>Den vil ikke tage nøglen, som Explorer gør det, og så skal der logges ind

hvilken bank?

per

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 21:03

Erik K. wrote:
> [...]
> der logges ind hver gang uden nøgle.
> - Nogen løsningsforslag, eller er det helt umuligt?

Firefox er det ikke en browser, så vil det
nok være nogen i browsergruppen der
ved besked

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-12-08 21:39

"Erik K." skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne gå over til Firefox 3, men det er noget bøvlet med
> netbank. -

Ja - det er primært derfor, at jeg ikke gider bruge Firefox til lige
netop netbank - til andre formål er den OK.

Nu kan jeg kun svare for Danske Banks løsning, og der skal du have fat
på ActivCard løsningen - find den på deres hjemmeside.

Og som en anden nævner, så er spørgsmålet nok mere relevant i browser
gruppen

Jan

Fra : Erik K.

Dato : 10-12-08 21:58

Jeg har Lån & Spar Bank.
Jeg vidste slet ikke, at der var en browsergruppe - så undskyld!
Jeg prøver der.

Mvh
Erik

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-12-08 22:13

Erik K. skrev:
> Jeg har Lån & Spar Bank.
> Jeg vidste slet ikke, at der var en browsergruppe - så undskyld!
> Jeg prøver der.

Til Lån & Spar behøver du ikke andet.

--
Niels

Fra : Uni Bull

Dato : 17-12-08 23:23

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Til Lån & Spar behøver du ikke andet.

?? Jeg har præcis samme problem med præcis samme bank...
Jeg kigger i browsergrupper og ser hvad der sker der...
--
Uni Bull
Vallensbæk